MarianneE Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #15781 Del Skrevet 24. mars 2012 DAGENS GJØREMÅL *Vindusvask *Gardinbytte *Klesvask *Helgehandel *Gulvask Tenkte jeg skulle utnytte tida før TM kommer hjem igjen seinere idag. Barnefri er ikke det samme som fri noen ganger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2012 #15782 Del Skrevet 24. mars 2012 Nå fikk jeg lyst til å kjøpe egg, lim og servietter... Håper du får noen effektive timer fram til TM kommer hjem. Da blir det nok godt å få henne hjem, og få en koselig lørdagsettermiddag og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. mars 2012 #15783 Del Skrevet 24. mars 2012 Legg ut bilde da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #15784 Del Skrevet 24. mars 2012 Maskin nr to med klær er halvveis i vasken, og et vindu er vasket. Har skrevet handleliste og litt andre ting. Er skikkelig trøtt etter at jeg var i seng 1.45 og sov til 6.40, men pytt... Sover godt til natta istedet. Skal se om ikke jeg får gjort noe med og få ut et bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. mars 2012 #15785 Del Skrevet 24. mars 2012 Jaa! Bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 24. mars 2012 #15786 Del Skrevet 24. mars 2012 Ja til bilde! Ha en fin lørdag Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #15787 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Igår ble det dårlig med gulvvask, ble heller -før vi hentet TM- en kaffe med Andrè på JonasB mens vi holdt hverandre i henda og småpratet. Men, det jeg fikk gjort var vindusvask og gardinbytte. TM har fått lystette gardiner på rommet sitt. En dyd av nødvendighet.... Fikk og vasket og tørket to maskiner med klær, og hadde det ikke vært for at det er søndag idag hadde jeg fått vasket og hengt ut gardinene og. Lurer på og tvinge Andrè til og sette opp trampolina idag. En søndag uten planer. Liker forresten årets skatteoppgjør. Jeg får igjen 300kr. Andrè får igjen 23. Tusen. Endret 25. mars 2012 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2012 #15788 Del Skrevet 25. mars 2012 Romlemantisk date på kafè høres helt perfekt ut. Nyt søndagen. *planene om å sette opp trampoline overser jeg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. mars 2012 #15789 Del Skrevet 25. mars 2012 Fin lørdag Og høres ut som en bra søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. mars 2012 #15790 Del Skrevet 25. mars 2012 Kjekt med skattepenger Hvilken gardiner er det du har kjøpt? er på jakt etter lystette gardiner jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #15791 Del Skrevet 25. mars 2012 Kjekt med skattepenger Hvilken gardiner er det du har kjøpt? er på jakt etter lystette gardiner jeg og http://www.princessbutikken.no/velg-rom/til-vinduet/barne-tv-gardinhoyde/prod5110040101.html Du burde kjøpe dem. BarneTVmotiv er en klar hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. mars 2012 #15792 Del Skrevet 25. mars 2012 Blir garantert en hit siden det er B som skal ha de..Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2012 #15793 Del Skrevet 26. mars 2012 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #15794 Del Skrevet 26. mars 2012 God morgen til dere og!! Idet jeg trodde jeg ikke kunne bli trøttere om morran så stiller vi klokka... Skal jobbe denne uka så er det fri heeeeleeee neste uke. Gleder meg! Mandagen har jeg planer om og gjøre null&niks¬hing (evt storreingjøring.... ) Og siden jentene kommer på frokost/lunch må jeg pønske ut noe godt. Pasta&kyllingsalat, godt brød, asparges med spekeskinke&parmesan, saltepoteter&aioli? Tror ikke det blir så dumt nei.... En litt vemodig dag idag. Ett år siden broder'n flytta til Stavanger- og bursdagen hans. Synes det er leit at han da sitter 45 mil unna uten oss. Men, han skal på middag med noen venner og får nok en bra dag, men allikevel... Idag skal jeg lage kjøttkaker til middag. Egentlig skulle vi ha det igår, men vi var ekstremt trøtte og avslappa igår og ringte svigers, -Hei, kan vi komme en tur og kan vi bli til middag? Så da gjorde vi det. Og middagshvil i go'salongen hos svigers mens TM lekte med kusina si er ikke dumt! Ha en strålende dag, damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #15795 Del Skrevet 26. mars 2012 Null motivasjon til og på jobb, men får nå ta turen allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars 2012 #15796 Del Skrevet 26. mars 2012 Ha en strålende dag du også! Den lunchen hørtes skikkelig digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. mars 2012 #15797 Del Skrevet 26. mars 2012 Her erdet null motivasjon til det meste i dag:sukk: Håper du haddeen fin dag på jobb likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #15798 Del Skrevet 26. mars 2012 Ha en strålende dag du også! Den lunchen hørtes skikkelig digg ut! Ja, men jeg kom til og tenke på en ting. I fryseren har jeg ca 1000 pakker med tortilla. Jeg kunne utnyttet dette og laget wraps e.l. Men hva putter jeg i dem? Maks umotivert til det meste idag. Tror jeg har tatt mentalt ferie tror jeg. Gjorde det jeg skulle på jobb, men hodet var hjemme. Kanskje det hjelper med spinning fra 18.15-19.10 og på strikkekveld med SuperDamene etterpå? Egentlig tenkte jeg og begynne og lage middag nå. Skal lage kjøttkaker. Tenkte og begynne nå for da blir det ikke så stress når jeg kommer hjem etter og henta i barnehagen. Egentlig tror jeg ikke at jeg har våknet helt enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. mars 2012 #15799 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg har en utrolig god gryte du kan få oppskrift på, hvor du kan bruke tortillaene Ingredienser 12 tørre tortillaer skåret i strimler 1 ss vegetabilsk olje Kylling / kyllingfilet så mye du har lyst på Salsa hjemmelaget eller kjøpt ferdig 3ss hakket korriander 4 fedd hvitløk 3 ss oregano 1/2 ts spisskummin 350 gram revet ost 3 dl hønsebuljong 3dl rømme 3-5 vårløk 1. Finkutt alt som trenger og kuttes, og legg det lagvis i en ildfast form, bland krydderne og legg det lagvis sammen med salsaen, avslutt med tortillastrimler og ost, hell over buljongen. Stek i 25-30 minutter på 190 grader. Server med rømme og hakket vårløk Endret 26. mars 2012 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #15800 Del Skrevet 28. mars 2012 Onsdag og hjemme med en febervarm TM. De siste dagene har gått med til husarbeid, hagearbeid og masse sol på kroppen. TM har lært og sykle uten støttehjul Skulle vært på vei til Tullis nå for og spise frokost med annaB, men hun kommer hit om en halvtime istedet. Koselig det. Håper det står bra til med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg