Spatula Skrevet 20. mars 2012 #15761 Del Skrevet 20. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mars 2012 #15762 Del Skrevet 20. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. mars 2012 #15763 Del Skrevet 20. mars 2012 Håper det snart går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mars 2012 #15764 Del Skrevet 20. mars 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mars 2012 #15765 Del Skrevet 20. mars 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2012 #15766 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #15767 Del Skrevet 22. mars 2012 Takk for god bedringer! Fine jentene!! Jeg klarer meg, men hodet er ikke helt bra enda. Migrenen min sitter i i fire dager, dag 1 er værst og så går det oppover etter det. I morra er det borte tenker jeg. Det som plager meg mest er søvnmangel. TM har sovet godt i hele natt, men Andrè er ofte urolig om natta og snorker, kaster seg fram og tilbake i søvne, drar beina opp og ned opp og ned... Jeg la meg 22.30 igår, og våknet kl 1. Sovnet kl 5 og måtte opp kl 6.30. Det er 4 timer det. På to "økter". I natt skal Andrè sove på sofaen, og han tilbød seg det så fort jeg fortalte hvordan natta mi har vært. Drømmer om og ha råd til og ta inn på hotell, bare ligge der og glo i taket og sovne når det passer meg om det så er på dagen. Egentlig kunne jeg tenkt meg og vært hjemme fra jobb idag, men får meg liksom ikke til det. og jeg har alt hengt ut klær på snora. Igår var det 15 grader ute så idag skal jeg rydde ut av drivhuset etter jobb og så tomater, sukkererter og... hmmm... squash? Hjemmedyrkede grønnsaker er fint! Søvnunderskudd så det ljomer etter lett migrene, men alt i alt er livet litt allright om dagen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 #15768 Del Skrevet 22. mars 2012 Kjipt at migrenen din henger i så lenge. Har du ingen medisiner å ta?? Her hjelper det så fort jeg får meg en tablett og får sovet et par timer. God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #15769 Del Skrevet 22. mars 2012 Joda, medisiner har jeg. Men de funker ikke helt som de burde på meg. De demper smertene men fjerner dem ikke, og jeg kan ofte være litt sein med og ta dem. Opplever forresten at svenske TREO fungerer og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 #15770 Del Skrevet 22. mars 2012 Kjipt at de ikke fungerer helt som de skal, men bra de fjerner smertene i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2012 #15771 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg tar Maxalt når jeg har migrene. Den tar de verste toppene, så jeg trenger bare ligge på dag 1. Å så grønnsaker høres koselig ut, kanskje jeg skulle gjøre alvor av å så tomater i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. mars 2012 #15772 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg fikk faktisk medisin mot leddgikt mot min migrene.. Det fungerer faktisk, men kjipt alikevell når man har en anfallsperiode Altså det jeg prøvde å si er at jeg vet hvordan du har det, både med migrene og det å ikke få sove med en urolig mann, jeg har en selv av samme arten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #15773 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg tar Maxalt når jeg har migrene. Den tar de verste toppene, så jeg trenger bare ligge på dag 1. Å så grønnsaker høres koselig ut, kanskje jeg skulle gjøre alvor av å så tomater i år? Jeg tar og Maxalt. Merkelig nok synes jeg de er gode, de smaker jo lakris! Den tar og de værste toppene, men når det varer i tre-fire dager er det tunge tider. Og JA!! Så tomater! Det er nedtur og måtte kjøpe dem i butikken synes jeg, også smaker tomater fra butikken lite synes jeg. Jeg fikk faktisk medisin mot leddgikt mot min migrene.. Det fungerer faktisk, men kjipt alikevell når man har en anfallsperiode Altså det jeg prøvde å si er at jeg vet hvordan du har det, både med migrene og det å ikke få sove med en urolig mann, jeg har en selv av samme arten.. Ingenting som litt medfølelse fra noen som vet hvordan det er! **** Det er 19 varmegrader, skyfri himmel. Dagens middag blir grillede pølser ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2012 #15774 Del Skrevet 22. mars 2012 Drømmer om og ha råd til og ta inn på hotell, bare ligge der og glo i taket og sovne når det passer meg om det så er på dagen. Bare å si fra hvis jeg skal hjelpe deg med å realisere den drømmen. Jeg kan fikse billig hotelrom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 #15775 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg tar Zomig rapimelt mot min migrene, og heldigvis har jeg ikke anfall mer enn en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. mars 2012 #15776 Del Skrevet 23. mars 2012 Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. mars 2012 #15777 Del Skrevet 23. mars 2012 God morgen! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2012 #15778 Del Skrevet 23. mars 2012 Ha en fin fredag! Håper migrenen har sluppet taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mars 2012 #15779 Del Skrevet 23. mars 2012 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #15780 Del Skrevet 24. mars 2012 Bare å si fra hvis jeg skal hjelpe deg med å realisere den drømmen. Jeg kan fikse billig hotelrom!! Jeg vet det. Problemet er at jeg må kunne betale selvom det er billig. Fikk lønn for tre uker bare pga februar er kort og siden den 20 er min lønningsdag og 20 var en tirsdag fikk jeg naturlig nok ikke for denne uka. Jeg fikk utbetalt den utrolige sumen av; 3.600 og noen kroner. Pga cøliaki får jeg og en støtte fra nav på 1863 kr pr mnd så da kan man jo regne ut månedens utbetaling. Så trekker man fra regninger for 22oo kroner. Også lurer man på om man skal le eller grine.... Men nok om elendigheten.... SøsterG og jeg var hos tanteS igår og hadde en Mat&Vin&Hobby kveld igår. Andrè på jobb, TM er hos svigers. Det var SÅ koselig hos tanteS. Hun hadde laget medium stekt pepperbiff, potetbåter, salat og soppsaus. Jeg har grublet lenge på og droppe og spise rødt kjøtt men biffen igår... Aldri spist en så god biff før! I glasset hadde vi rosèvin. NAM!!! Etter maten laget vi egg. EGG Man tar et stk papppåskeegg (vi brukte de fra nille til 1 kr stk) og gir en omgang maling. Jeg la tre lag med hvit hobbymaling før vi kom til tante. Så delte vi en serviett til vi fikk det innerste tynneste laget. Dekket egget med decoupagelim, og kledde egget med servietten. Lot så tørke. Så tok vi ønsket serviettmotiv, la et lag decoupagelakk på egget og la serviettmotivet på. Tørke... La et lag med decoupagelakk over motivet. Tørke... Langs der man deler egget limet jeg det igjen, og festet blonde langs kanten. Limte og på noen dekorsteiner. Ble veldig fint! Burde lagt ut bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg