Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

marienneE er så kul

hver eneste jul!

men hva så

det er ikke jul nå..

det er påskekveld

men marianne E er kul likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det bedrer seg med sex'en i påska da. Men du må ikke slite ut mannen  :ler:  

Håper dere koser dere masse i påska og at du får masse sex :sjarmor:

:Hehe:

Takk, det er allerede utført........

Lurven; :kysse:

Skal vi gifte oss????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil du elske med meg å ære meg til døden skiller oss ad

Under tvil, men OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske GOD PÅSKE - men her ser det ut til at det er kaniner nok... *lister seg ut igjen for ikke å forstyrre...*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket Tusenfryd og Væren!

Og Lurven.... han har sviktet ved alteret. :grine:

Dagen igår begynte ikke bra.

Da mannen våkna kl.12.30 stod han opp, også begynte vi og krangle.

Hater sånna store krangler. Heldigvis er det veldig sjeldent det skjer, men det er like ukoselig av den grunn.

Gidder ikke skrive hva vi krangla om......

Men, det endte ihvertfall godt med: :sminkedokke: :enig_animasjon: :sjarmor: <---- sminkesex (etter dårlig oversettelse på "Friends" av makeup-sex)

Reiste på middag til svigers, og det var koselig.

Prata masse med svigermor på kjøkkenet om ting og tang.

Jeg er glad jeg har et godt forhold til dem og jeg føler jeg kan snakke med svigermor om alt mulig.

Idag er det nydelig vær ute, med sol og vind.

Perfekt for klestørk, men synes ikke noe om og henge ut klær på påskeaften, egentlig.

Mannen skal opp om halvannen time, lurer på om jeg får lokket ham med på cafè idag?

Han skal desverre kjøre idag også, har kjørt drosje siden mandag og skal kjøre frem til natt til mandag.

Litt kjedelig men......

Ellers er der intet nytt under solen.

EN GOD DAG ØNSKES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei' date=' ta en titt her: her så får du svar på det du lurte på. :-)

Takk Midnatsol!

Hva kan jeg fortelle?

Var en tur hos mamma igår og snakka en del om pappa.

Han har hatt en veldig rar oppførsel i det siste, og mamma tenkte det kanskje hadde en sammenheng med hjernedryppene han har hatt. At det har skadd hjernen og forårsaket en forstyrrelse i adferden hans.

For dere som leser dette virker det kanskje rart, men slik jeg kjenner min far kan dette stemme vedlig godt.

Lørdagskvelden tilbragte jeg med fløtegratinerte poteter, en kotelett og Fanta. Kikka på "Sex&Singelliv" DVD til jeg ble stuptrøtt og la meg.

Noen ganger tenker jeg at jeg har et patetisk liv, andre ganger er det deilig!

I dag skal mannen ha nattevakt, og da skal han ikke hente drosja før 20-tida i kveld, men har da kjøreplikt frem til kl.7 i morra tidlig.

Min stakkars overarbeida mann.

Men, han liker og kjøre drosje så.......

Jeg skal på www.kaffecompagniet.no i kveld og møte M. Hun har jeg kjent siden jeg var 9 eller 10 år, så vi har mye og prate om.

Gleder meg for det er en stund siden sist.

Men, med unnak av det har jeg bare lyst til og fortsette og gå rundt i Ole Brumm boxer, nattkjole og tykke sokker.

Kanskje jeg skal krype under dyna igjen?

Ved siden av en snorkende mann med morra-ånde? :-?

Ha en glad påskedag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde lyst til å ta Tusenbenet rått i dag morges, jeg - men så snudde han på seg og åpenet munnen og dermed var det av dagsordenen for et par timer. :roll: Morraånde er rævva.

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lyst til å ta Tusenbenet rått i dag morges, jeg - men så snudde han på seg og åpenet munnen og dermed var det av dagsordenen for et par timer. :roll: Morraånde er rævva.

Fortsatt god påske!

:hoho:

Kjenner til den!

Jeg la meg igjen, og vi lå bare og kosa tett sammen lenge.

Var deilig det. Spesielt siden denne uka har vært full av krangling og diskusjoner. Da var det det godt og ligge slik og bare kose og kjenne at til tross er det masser av kjærlighet mellom oss!

Klønete setning, men......

Koste meg så sammen med M idag.

Lukker jeg øynene kan jeg fremdeles kjenne smaken av Kaffe Mocca......

Vi satt og prata litt i noen timer før vi trasket hjem hit, kikka på film og jubla da Mannen kom med mat til oss.

Nå sitter jeg her. Mannen har siste nattkjøringa på to uker, jeg har satt på Angie Stone og sjøl drikker jeg en Martini.

Blir det rare skriblerier i diverse dagbøker ligger nok skylda hos Martiniene..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... KG-klokka går en time for seint!

Jeg skal nå ut og få inn pusene.

De kommer inn når det blir mørkt for og legge seg!

Ja, det er sant!

Forresten: Gjeeeeeesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Nå er jeg ENDELIG ferdig med SATC-dvd`n din! På høøøøy tid, men jeg har ikke hatt tid til å se resten siden vi flytta. Du kan i allefall få den så fort vi skal til Grenland igjen. Takker og bukker for lånet! Du må gjerne si ifra om det er noe du vil låne av vårs,- selv om vi ikke akkurat er så oppdaterte :oops:

Håper det går bedre med pappan din jeg. Fælt at det skal være sånn!

Venter fremdeles spent på brev fra deg, men det kommer nok ikke rare posten i påska, så tenker det dukker opp any time now :)

Ha en flott start på en ny uke!

D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva: :klem:

En ting er ihvertfall sikkert: Mannfolk er noe dritt til tider!

For, vi har to kjøleskap, et til vanlige ting som står på kjøkkenet pluss et som står i gangen nede til drikkevarer +++

Om onsdagen før påske handlet Mannen og jeg, men istedet for og legge en pizza og sånn aluminiumkylling i fryseboksen i kjelleren, la ham dette i kjøleskapet nede i gangen!

Der har det ligget i en uke, og ........ ja, jeg måtte hive mat for 100 kroner bare fordi han ikke klarte og dra seg ned trappa til kjelleren!

:sinna:

Jaja...... han er nå i Oslo nå, og kanskje er det like greit siden jeg er temmelig sinna nå.

Grrrr.........

Fredagen skal vi feire bursdagen hans (han har bursdag om en uke) med foreldre, og da serveres det tapas her hjemme.

Alt annet enn kaffe og kaker!

Har en suveren idè til borddekorasjon så jeg må til byen idag.

Deilig med påske og helligdager, men hverdagene er nå ganske bra de og.

Bare så synd det er så kjølig ute. 4 grader..... :-?

Ha en god dag dere som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...