Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Ser TM på vennebyen? Hos oss er det en slager. Vi ser den om igjen og om igjen og ooooom iiiigjeeen. Jeg kan episodene utenatt. :fnise:

:riste:

Ingen Vennebyen her, sant og si har vi ikke hørt om det.

Det kommer nok...

:ler:

God torsdagsmorgen!!

:kaffekopp: Morn-morn!!!

Heisann! Ja, sannelig er det ikke torsdag allerede. :daane:

:klem:

Ja, god kveld, god torsdag god :kaffekopp: og :klem: til dere alle!

Dette har vært litt av en dag!

På TM sitt rom har hun hatt en stort, eldre brunt skap; over halvannen meter høyt, skap på sidene, skuffer og med et skap over skuffene igjen.

Skapet har rommet bøker og mye annet rart.

Alt for stort skap, men det har nå stått der og veid et tonn bortimot.

Nå har vi OMSIDER fått tømt skapet, teipet dørene fast..

Andrè og jeg fikk vippet det på sida, teipet på et teppe for og skli det ned trappa.

Vi kom en meter ned i trappa- og satt fast.

Så det som var et skap som skulle ned i kjelleren for bruk til oppbevaring... Det endte med at vi måtte dytte opp trappa igjen, Andrè demonterte (slo løs på) med hammeren og skapet endte på utsiden i flere deler. :ler:

Så nå har hun fått opp bohyller i mer passende størrelse istedet.

Det er bare det at da skapet var båret ut og de nye hyllene montert var klokka så mye og ungen så trøtt at vi måtte gi oss.

Så alt det som skal i hyllene hennes ligger fremdeles på senga hennes- og TM ligger på pappaen sin side av senga, jeg skal i min halvdel og Andrè tar sofaen. :ler:

Men det blir bra når tingene får kommet på plassen sin og sortert ut!

Vi er slitne og fornøyde.

:tommel:

....og mette av :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Det er helg jenter!! :hoppe:

Igår fikk vi "flyttet inn" i bokhylla til TM og ordnet rommet hennes så det har blitt veldig fint nå.

Resultatet ble større rom, og enklere tilgang til tingene hennes- for henne. :tommel:

Problemet nå, er det som var vårt rot som vi dytta inn i skapet for vi viste ikke hvor vi skulle gjøre av det.

Det står en liten stabel inne på soverommet vårt om noen vil hjelpe til.... :pls:

Middagen igår ble wraps.

Siden jeg spiser glutenfritt gleda jeg meg stort til nyheten glutenfrie wraps!!

Det var bortkasta penger det!

De var tørre, sprakk og smakte rart.

Men fyllet var godt da... :roll:

Noe som var godt...

To stk påskeegg med melkekrem fra sånn lilla kartong.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings Marianne :kaffekopp:

Jeg kommer ikke for å hjelpe deg med den stabelen med rot - jeg har nok med eget rot. :sjenert:

Stakk innom til deg Mazilla og noterte tips jeg også. Har ei venninne som nylig har fått cøliaki, så alle tips sendes videre til henne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke hvete i sjokolade? :klo: Eller enkelte sjokolader iallefall?

De lilla påskeeggene er uansett himmelske! :strix:

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke hvete i sjokolade? :klo: Eller enkelte sjokolader iallefall?

De lilla påskeeggene er uansett himmelske! :strix:

Håper du får en fin dag! :klem:

I noen er det hvete (eller gluten da) men i mange (de fleste?) står det at "Produktet kan inneholde spor av gluten" hvilket betyr at det er så og si safe.

Men som sagt i flere sjokolader er det gluten og de holder jeg meg laaangt unna.

Og så er jeg -tro det eller ei- kresen på sjokolade.

;)

Igår hadde vi en av de fine dagene.

Var og handlet på Rema og reiste hjem etterpå og spiste sein formiddagsmat (rundstykker på de to andre, sushi til meg) før vi gikk ut litt. Jeg raket litt ute, Andrè slo istykker skapet vi sloss med her om dagen, TM husket på huska jeg hang opp i epletreet og jeg prøvde og lære henne og hoppe tau.

Det var ikke så lett og få til selv, men når Andrè og jeg holdt i hver vår ende og snurret rundt klarte hun 5 hopp på det meste.

:nigo:

Flinke jenta!!

Kvelden ble tilbragt med at vi halvsov i hver vår sofa og så på TV.

Romantikken lenge leve....

:ler:

Men et spørsmål....

:sjenert:

Er det :nei: om mor&far sniker seg til litt :sengekos: mens barnet ser barneTV i et annet rom?

Å nei, jeg spør selvsagt ikke for meg selv, men for.... eh... en venn.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TM fant ut at da kl var 3 i natt holdt det med søvn gitt.

Da var hun sulten... rommet var skummelt... hun ville ligge i senga med meg... hun fikk ikke sove...

Å, herligeheten.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge eksperter er det nemelig slike triks småbarnsforeldre må bruke for å holde sexlivet i gang. Så lenge barnet ikke forstår hva som foregår vil jeg si det er helt greit, og ta en avstikker ;) crappy natt her også :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet som en stein for en gangs skyld. :ler:

Ellers så mener jeg det er helt lov å snike seg til litt :humpe: når det måtte passe. :fnise:

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felles skjebne- felles trøst?

;)

Det var godt og sende Andrè på bowling med kollegaer igår, få TM i seng (hun var forresten en engel i hele går, dårlig samvittighet?? :ler: ) og så sovne kl 20.15, for så og sove i 8 timer.

Har en svak migrene men har booket Xycling Challenge idag.

70 minutter med spinning.

Jeg er spent kan du si, ser den blir tøff.

Timen er booka, men med migrene... får se om det går over i løpet av dagen. Timen er ikke før kl 19 uansett.

Dessuten....

:hoppe:

Penger igjen på skatten!

300 kroner, men så lenge det går i pluss er det bare hyggelig. :nigo:

Etter jobb skal jeg møte søsterG i Skien.

Vi skal på Panduro og se etter litt inspirasjon til hobbykveld hos tanteS på fredag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge eksperter er det nemelig slike triks småbarnsforeldre må bruke for å holde sexlivet i gang. Så lenge barnet ikke forstår hva som foregår vil jeg si det er helt greit, og ta en avstikker ;) crappy natt her også :daane:

Ellers så mener jeg det er helt lov å snike seg til litt :humpe: når det måtte passe. :fnise:

Ha en fin mandag!

*videreformidler til han som følte seg kåt&desperat....*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...