kospia Skrevet 11. mars 2012 #15721 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Kjære Marianne, jeg tror veldig mange småbarnsmødre har følt det slik som deg (meg inkludert). Når ungen har vært en prøvelse fra morgen til kveld og du bare gleder deg sååå til og få ungen i seng. Så når vi endelig kan sette oss ned og virkelig slappe av, kommer tankene og man føler seg som verdens værste mamma Joda, jeg kjenner med igjen. Selv om jeg nå har store barn, som er oppe lengre enn meg om kveldene og sover til langt på dag. Ønsker deg en kjempefin dag. Stor klem fra meg edit: skrivefeil. Endret 11. mars 2012 av kospia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #15722 Del Skrevet 12. mars 2012 Kjære Marianne, jeg tror veldig mange småbarnsmødre har følt det slik som deg (meg inkludert). Når ungen har vært en prøvelse fra morgen til kveld og du bare gleder deg sååå til og få ungen i seng. Så når vi endelig kan sette oss ned og virkelig slappe av, kommer tankene og man føler seg som verdens værste mamma Joda, jeg kjenner med igjen. Selv om jeg nå har store barn, som er oppe lengre enn meg om kveldene og sover til langt på dag. Ønsker deg en kjempefin dag. Stor klem fra meg edit: skrivefeil. Finingen!!!! **** Det ble ikke noe boller eller noe slikt igår. Endte med og gå tur med venninneI i tre timer istedet. Hadde med TM på sykkel og spiste softis på veien så det var ikke akkurat noen trimtur, men og 12 varmegrader og utrolig fin tur. Akkurat det jeg trengte. Har vært borte fra Elixia pga vondt kne og tette bihuler men kneet er som før og forkjølelsen har tatt en pause så kl 19.15 idag er det spinning etterfulgt av en økt med Power som da er styrketrening med vekter. Det skal bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2012 #15723 Del Skrevet 12. mars 2012 Kjørte forbi deg i går Vel, ikke helt da...men den byen i ditt fylke hvor jeg kjørte gjennom, hadde 15 varmegrader i går ettermiddag! Herlig med vårstemning Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #15724 Del Skrevet 12. mars 2012 Gidder noen støvsuge for meg, og få vasket kjøkkengulvet og? Det var liksom litt godt og sitte i sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mars 2012 #15725 Del Skrevet 12. mars 2012 Og så kan vedkommende bare komme til meg etterpå. Vaske gulv er ikke noe jeg har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. mars 2012 #15726 Del Skrevet 12. mars 2012 Kos deg på trening! Burde ha vasket og ryddet jeg og, satser på at lysten kommer iløpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #15727 Del Skrevet 13. mars 2012 Koste meg ikke akkurat på trening igår, eller... på en måte gjorde jeg jo det da. Var hjemme igjen 21.45 og da var det rett i fleecemorgenkåpa, åpnet et sushibrett og så på Helt Perfekt. Etterpå var det rett i seng, jeg var bortimot utslitt. Rakk vel akkurat og komme meg i seng før jeg slokna på sofaen. Etter jobb må jeg huske og kjøpe bursdagsgave til pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. mars 2012 #15728 Del Skrevet 13. mars 2012 Sliter med å sove jeg når jeg trener seint.. Ha det fint på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2012 #15729 Del Skrevet 13. mars 2012 Helt perfekt greier jeg ikke se på. Det er så pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. mars 2012 #15730 Del Skrevet 13. mars 2012 Du burde prøve sushistedet oppe i byen, SÅ mye bedre enn brettsushi... Nammmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #15731 Del Skrevet 14. mars 2012 Du burde prøve sushistedet oppe i byen, SÅ mye bedre enn brettsushi... Nammmm. Jeg vet det, "alle" sier det. Det ligger i planene... Igår var en av de dagene hvor man ikke får rumpa ned i sofaen før det er nærmest sengetid, og "alt" som ble sagt mellom Andrè og meg ble tatt feil opp og i værste mening. En av de håpløse og slitsomme dagene. Bedre dag i dag håper jeg. Sola skinner, frokost er spist, lunch med annaB etter jobb og spinning kl 18 i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #15732 Del Skrevet 14. mars 2012 Mandag var vi forresten på et konkursutsalg med barneklær og der traff vi svigermor som kjøpte vinterdress til TM. Med denne dressen fulgte det med sekk, matboks og drikkeflaske. De sistnevnte er jenta forelska i og spiser all maten ut av. Ingen tallerken og glass nei, bare matboksen og drikkeflaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2012 #15733 Del Skrevet 14. mars 2012 Søteste Håper dagen i dag blir bedre. Slitsomt med sånne travle dager hvor ikke kommunikasjonen funker helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mars 2012 #15734 Del Skrevet 14. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. mars 2012 #15735 Del Skrevet 14. mars 2012 Ser TM på vennebyen? Hos oss er det en slager. Vi ser den om igjen og om igjen og ooooom iiiigjeeen. Jeg kan episodene utenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mars 2012 #15736 Del Skrevet 15. mars 2012 God torsdagsmorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2012 #15737 Del Skrevet 15. mars 2012 Morn-morn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #15738 Del Skrevet 15. mars 2012 God morgen! Snart helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2012 #15739 Del Skrevet 15. mars 2012 Heisann! Ja, sannelig er det ikke torsdag allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. mars 2012 #15740 Del Skrevet 15. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg