loffen Skrevet 8. februar 2012 #15501 Del Skrevet 8. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #15502 Del Skrevet 8. februar 2012 Når de ungene komm hjem kommer de til og fortelle om hun sure gamle dama (alle over 18 er jo gamle når du er 9 år) som kjefta på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. februar 2012 #15503 Del Skrevet 8. februar 2012 Så bra at du grep inn! Kanskje du er årsaken til at de tenker seg om før de gjør noe sånn igjen. Eller aller helst, aldri gjør sånn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2012 #15504 Del Skrevet 9. februar 2012 Gamle sure Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #15505 Del Skrevet 9. februar 2012 Noen må jo være gammel og sur og. I morra kommer bilen vår! Jeg linket før jul til en ny bil vi vureder og skaffe oss, og i morra skal den hentes. Yay! Andrè er i redebygge modus slik gravide blir og har gjort klart en utstyrskasse til bilen, ny nøkkelring som henger i skapet osv. Det er på tide med ny bil, den vi har nå er 17 år gammel. Den lekker fra takluka og bensinfilteret. Det er rusthull, slitte bremser, sentrallåsen svikter litt her. Og det er bare litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2012 #15506 Del Skrevet 9. februar 2012 Det blir nok deilig med ny bil da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2012 #15507 Del Skrevet 9. februar 2012 Så herlig med ny bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #15508 Del Skrevet 9. februar 2012 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2012 #15509 Del Skrevet 9. februar 2012 Grattis med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. februar 2012 #15510 Del Skrevet 9. februar 2012 Og ja, jeg glemte å gratulere. Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2012 #15511 Del Skrevet 10. februar 2012 Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2012 #15512 Del Skrevet 10. februar 2012 Dang! Ny bil er stas! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2012 #15513 Del Skrevet 10. februar 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. februar 2012 #15514 Del Skrevet 10. februar 2012 Artig Idet jeg står og skal åpne postkassa, tenker jeg: "Lenge siden jeg sendte brev til MarianneE". Også ligger det et brev fra deg der. Koselig GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #15515 Del Skrevet 10. februar 2012 TM straks til svigers for natta. Andrè kjøre drosje SøsterG og jeg straks til tanteS for en mat, vin og hobbykveld. I gården står den nye bilen. Fiiiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2012 #15516 Del Skrevet 10. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. februar 2012 #15517 Del Skrevet 10. februar 2012 Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 10. februar 2012 #15518 Del Skrevet 10. februar 2012 Gratulerer med ny bil! Håper kvelden blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2012 #15519 Del Skrevet 11. februar 2012 Ble kvelden fin? Nå nyter du vel en rolig morgen? Lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #15520 Del Skrevet 11. februar 2012 Kvelden igår var kjempe koselig! Andrè kjørte oss ut, og det var helt ærlig barnslig moro og kjøre ny bil. Vi fikk mange ahaopplevelser av typen "hmm... det er jo ingen ulyder, skal et være så stille?" og "du, når du gir gass så ruller bilen så fint framover" "Oj, så bra lyd det er i dette annlegget! Hvor er skurrelyden som... åja... stemmer." Kvelden igår var kjempe koselig! Tante hadde laget http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/kjottgryte-fra-burgund/ og det smakte helt fantastisk! Vi drakk vin, pratet masse, lærte om hvordan lage decoupage (og jeg lærte hvorfor jeg aldri har fått det til.) og plutselig var klokka over midnatt! SøsterG og jeg tok nattbussen hjem og det fristet lite- med rette! Vi gikk på bussen ved tante kl 1.05. På vei dit søsterG skulle gå av fikk vi interessante ting med oss: *Et venninnepar som kom på og skreik og skråla om KAARAAOOOKEEEE!!!!! Og som liksom aldri roet seg. *En som ringte først det vi trodde var dama, men utover samtalen ble kalt "Emil". Han i telefonen la ut om hvilket parti med bra grønnsaker han hadde fått tak i. Han var hjemme om 30 minutter og da skulle Emil få kjenne på bra varer. Helt reine saker, veldig bra til og rulle og bruke. "Men, vi kaller det grønnsaker for da skjønner ingen hva det er" ropte han i telefonen. *Hun som satt og sov. Gudene vet hvor hun skulle av... Turen etter at søsterG ca 1.23 gikk av og inn til byen ble laaang. Jeg var i byen 1.35 og prøvde og ringe Andrè for og høre om han var i byen så han kunne kjøre meg hjem men han hadde folk i bilen så han var opptatt. 200 meter hjemmefra ringte han, lurte på hvor jeg var. Jeg pratet litt mens jeg gikk hjemmover i -13 og tynt kledd var det kaldt. Plutselig bråbremser en drosje ved meg, det var Andrè som kom for han ville kjøre meg det siste stykket sa han viste jeg var trygt hjemme. Svigermor viste ikke når hun kom med TM idag. Men det kunne hende det ble tidlig, det skulle vi ringe om kl 10 sa hun på sitt vanlige "tar ting som det kommer vis" Kanskje kommer TM i 11-tida. Kanskje i ettermiddag. Noe som betyr at spinninga jeg planla fra 10-11 i dag utgår. Jeg må jo sitte og vente på tlf klokka 10 for og høre hva svigermor har bestemt seg for. Jeg kunne ikke vært mer takknemlig over at TM kan overnatte der nå og da, men "vi tar det som det kommer" irriterer vettet av meg for det låser meg litt fast. jaja.... Jeg sov ihvertfall til klokka 8. DIGG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg