Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare å sparke han ut av senga, han har sovet masse du veldig lite nå må han ordne litt.

Håper Andrè og TM koser seg med film og formiddagsmat nå, og at du ligger i senga di og sover godt. :kose:

Ingen fare, jeg vekket ham, forklarte situasjonen og han stod opp.

Jeg kollapset i seng og sov en timestid akkurat det jeg trengte.

Da jeg stod opp igjen var jeg et nytt menneske. :)

Resten av dagen gikk mye bedre.

Var med TM i bursdag i Eventyrfabrikken og det var fint.

Av 9 barn var det 6 foreldre der og mens barna løp rundt og lekte satt vi foreldre og pratet sammen og tok livet med ro.

Andrè hentet oss da bursdagen var ferdig 18.30 (seint til og være en 5årsdag ja!) og her hjemme ventet peisvarme og vi varmet restene av fredagens pizza.

TM var i seng kl 20.30 og var så trøtt og sliten at hun måtte bæres inn i senga og sovnet vel i det sekundet vi sa natta. :hjerte:

Jeg sovnet på sofaen rundt kl 21 og sov i 30 min, Andrè sovnet like etter meg, men gikk i seng kl 22 mens jeg ble sittende og se Gullfisken.

En slapp dag, og det føltes veldig bra.

Og da klokka var 3.15 kjørte brøytebiler ute på hovedveien og vekket meg- og siden har jeg ikke fått sovet.

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen minutter etter at jeg satte punktum kom Andrè ut i stua.

Han var og våken og fikk ikke sove.

Så vi la oss igjen, lå og holdr rundt hverandre og småprata litt og sovna igjen begge to.

Sov til kl var 6.50 og da sov TM enda.

Hun våknet 10 min etterpå.

Nå har vi satt igang en Timmy Tid DVD og jaggu står ikke Andrè og opp nå.

Tror dette blir en koselig morgen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og gir et lite livstegn.

Alt bra med meg og oss.

Andrè har tatt turen over på byen for og se fotball og jeg sitter og er i halvsvima av trøtthet.

Fikk tak i en bok av Camilla Lâckberg i dag "Stenhuggeren" og vurderer og finne senga tidlig for og lese litt,

Elsker de bøkene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Camilla Läckberg bøkene er så bra! Gled deg til englemakeren hvis du ikke har lest den, tror den kom på norsk idag eller noe sånt - og den er nesten den beste jeg har lest hittil tror jeg!

Sov godt, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Morgen-MarianneE? :klo:

Jeg liker også Camilla Lackberg, og der tror jeg jammenmeg jeg har noen flere bøker igjen å lese også! Takk for at du minnet meg på det! :hoppe:

Bare av nysgjerrighet, og du trenger ikke svare: Hvordan går det egentlig med TheaM i bursdager osv nå? Husker du var så fortvila for en god stund siden, i en bursdag der det hadde vært så tydelig at hun ikke var helt som alle andre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gir et livstegn!

Har knapt vært hjemme idag, så na var det godt og sette meg i sofaen med en kopp chocka mocca, teppet mitt, sofakroken og CSI.

Juliane... Tar det i morra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Kan begynne og svare på Juliane sitt spørsmål;

Lørdagens bursdag er den eneste hun har vært i på mange måneder og der var jeg med sammen med flere andre foreldre.

Men det er fordi det var ikke noen tid og reise hjem på, og det er en foreldreavdeling.

Men, bursdager framover nå kommer hun til og bli sendt i uten meg.

Det har gått veldig greit når jeg har vært med, og jeg har igrunnen vært litt overflødig så vi ser at nå vil vi bare være i veien.

Og ikke vær redd for og spørre om ting.

Jeg hadde ikke skrevet noe om henne om ikke jeg tålte et spørsmål eller tre.

Jeg har ikke vært her så mye i det siste for jeg har levert litt seint i barnehagen og så reist rett på jobb, tatt en kaffe før jobb eller som igår; Yoga før jobb.

Idag har jeg fri for jeg skal til legen for jeg skal bytte prevensjonsmiddel. Vet ikke helt hva jeg skal velge.

Etter timen hos legen skal jeg lunche med venninneM før det er møte i barnehagen kl 14.

Igår var jeg på kino med pappa og så den siste Varg Veum filmen.

Filmen var grei nok, men ikke mer enn det.

Koselig og være på kino med pappa da!

Hmm....

Må re noen senger og gjøre meg klar til og ut av huset snart.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på kino med pappa og så den siste Varg Veum filmen.

Filmen var grei nok, men ikke mer enn det.

Koselig og være på kino med pappa da!

Jeg har litt lyst til å se den. Synes den forrige Varg Veum filmen var bra! Men hørt at denne er ikke sååå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å se den. Synes den forrige Varg Veum filmen var bra! Men hørt at denne er ikke sååå bra.

det kan nok stemme det ja.

Den var grei, men verdt og se. :tommel:

Har vært hos legen, endte opp med og spise lunch alene for venninneM var syk.

Gikk og spiste fiskesuppe på Friisebrygga.

En nydelig krmet suppe med store biter av gulrot, sellerirot, purre, brekkbønner, torsk og masse blåskjell.

:sikle:

På vei til møtet i barnehagen ble jeg gående bak 4 barn i 9årsalderen.

En gikk og knuffa litt på ei av jentene men tok litt i så jenta falt i snøen og sutra litt.

Da tok MarianneE fram den strenge stemmen og lirte av seg følgende:

Unnskyld, men er det slik vi oppfører oss? Si meg, er det det? Nei, det er det ikke. Så nå kan du hjelpe henne opp, be pent om unnskyldning og har dere alle bare oppføre dere pent NÅ!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til møtet i barnehagen ble jeg gående bak 4 barn i 9årsalderen.

En gikk og knuffa litt på ei av jentene men tok litt i så jenta falt i snøen og sutra litt.

Da tok MarianneE fram den strenge stemmen og lirte av seg følgende:

Unnskyld, men er det slik vi oppfører oss? Si meg, er det det? Nei, det er det ikke. Så nå kan du hjelpe henne opp, be pent om unnskyldning og har dere alle bare oppføre dere pent NÅ!!

GO, MarianneE!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...