Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at du føler det sånn, og det er faktisk sånn alle føler det noen ganger. Også de som du synes ser ut som de er mye raskere og flinkere enn deg. Du er utrolig tøff som går på disse timene, du gjør noe for å bli bedre, det er det du skal ta med deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du - dette skjønner jeg godt at du tenker, men IKKE tenk sånn!!

Du blir raskere, og sterkere og flinkere så sant du deltar og gir alt (sånn du gjør i dag). Det er ikke gitt å være superdame fra første sekund, men øvelse gjør mester, og trening gjør sterk, frisk og glad!

Stå på - tøffa :trene:

Skjønner godt at du føler det sånn, og det er faktisk sånn alle føler det noen ganger. Også de som du synes ser ut som de er mye raskere og flinkere enn deg. Du er utrolig tøff som går på disse timene, du gjør noe for å bli bedre, det er det du skal ta med deg. :klemmer:

....også trøster jeg meg med at for hver time jeg går på blir jeg bitte litt bedre for hver gang.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en normalt å føle, jeg føler det ganske ofte jeg og.. Men der er som du og alle andre sier: man blir bare bedre og bedre.. Drit i hva andre gjør, konsentrer deg kun om deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Enig med de andre her, om du bare står på, så vil du se framskritt. Og jeg vet det er lett for meg å si, men prøv å ikke sammenlikne deg med andre. Det er deg selv du skal konkurrere mot, for å bli bedre enn ditt gamle jeg :)

Skjønne TM :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finingene!!

:klem:

Vi har hatt en ettermiddag med pannekaker til middag, masse latter, peisvarme, barneTV. TM og Andre som lekesloss i sofaen....

En ettermiddag som får meg til og innse hvor heldig jeg er.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser frokost i senga med God Morgen, Norge på... Fordi sofaen er full av klær (uten klesskap).

:kaffekopp:

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se opp for smuler... :lol:

Idag har jeg kansellert treninga.

Jeg stod på Europris, sånn 6-700 meter fra oss, og kunne ikke skjønne hvordan jeg skulle orke og gå hjem.

Jeg følte meg utmatta plutselig, kaldsvetta og all energien forsvant fra kropppen.

Da gikk jeg på Meny og handlet, hentet TM i bhg og gikk rett hjem og slappet av godt med henne.

Det hjalp.

Her er vi Familien Lat idag.

Andrè har sovet på sofaen siden kl 18, jeg har ligget og lest ferdig en bok og TM lå og så på barneTV.

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fryser jo faen meg ihjel i det landet her!

:snurt:

Fått mensen idag. Heldigvis.

Synes det var liiiitt lenge siden sist nå, og jeg hadde selvsagt glemt og skrive i kalenderen min sist den kom.

Jeg har vært litt nervøs...

-14 grader ute.

Aller helst skulle jeg ringt jobben og sagt at jeg kommer ikke fordi det er kaldt.

Og da skulle Sjefen sagt at det skjønner jeg godt, da kan vi doble lønna di hele denne måneden.

Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja du kan jo drømme :gjeiper:

Så lenge det ikke blir snø, så skal jeg heller takle kulda.. Er meldt mildere her iallefall fra neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk loffen!

Tror jeg tar den intravenøst.

FreezyFriday!

Tenkte jeg skulle lokke med meg Andrè i butikken og handle inn for helga og så hente TM i bhg.

Men han ligger og sover så da ble ikke det noe.

Så da får jeg tusle i butikken alene og ta med meg barnet på veien hjem.

Til middag blir det pizza og etter det er det bare og kjenne at fredagskomaen setter inn for fult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til middag blir det pizza og etter det er det bare og kjenne at fredagskomaen setter inn for fult.

Hos meg blir det pitapizza til middag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens møkka natt!!

:kjefte:

Andrè var syk igår og sov hele dagen.

Jeg gikk i seng kl 23.30 og kjente at jeg ikke kom til og få sove godt.

Var litt for våken og fant ikke roen.

Halvtimen etter våknet Andrè og stod opp, mens jeg lå og prøvde og sove.

Han stod da opp etter og ha sovet hele torsdagskveld+natt, men stod opp kl 6 og reiste på jobb men kom hjem igjen og sovnet ca kl 10 i går formiddag.

Jeg har våknet omtrent hver time i natt pluss mareritt og derfor våken fra 3-4.15 (ca) Så han kom da og la seg (og dermed vekket meg) 5.30 igjen og sovnet med en gang.

5.45 våknet TM og begynte og mase.

Og jeg kjenner at jeg har fått alt for lite søvn, er dritt hissig for ingenting og går en ting feil idag kommer jeg til og bryte sammen i krampegråt.

Tenker jeg går og sparker Andrè hardt ut av senga og legger meg igjen.

FAEN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Andrè og TM koser seg med film og formiddagsmat nå, og at du ligger i senga di og sover godt. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...