loffen Skrevet 25. januar 2012 #15421 Del Skrevet 25. januar 2012 Omelett og middagsrester funker også. Nå fikk jeg lyst på cottafe cheese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. januar 2012 #15422 Del Skrevet 25. januar 2012 Omelett og middagsrester funker også. Nå fikk jeg lyst på cottafe cheese. Jeg elsker cottage cheese! Som regel går det en boks pr. dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2012 #15423 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg elsker cottage cheese! Som regel går det en boks pr. dag. Må kjøpe det i morra. Godt med bare pepper og agurk på. *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #15424 Del Skrevet 25. januar 2012 Takk for fine innspill!! Må bare si at cottage cheese smaker vondt, ihvertfall som naturell, men jeg skal gi det et forsøk med bær i. Akkurat nå spiser jeg kveldsmat; Omelett av tre egg og med skinkebiter. Godt, men litt mye. Ble et for stort måltid. Ellers har jeg hatt dagens ahaoplevelse: Lunchen min. Etter og målt opp det jeg skulle spise så jeg at lunchporsjonen min har pleid og være dobbelt så stor. Minst. Til middag har jeg spist ca halvparten av det jeg pleier. Og gjett hva... jeg overlevde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2012 #15425 Del Skrevet 25. januar 2012 Og gjett hva... jeg overlevde. Det var sannelig godt, for kg hadde ikke vært det samme uten deg! Stå på, du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2012 #15426 Del Skrevet 25. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #15427 Del Skrevet 26. januar 2012 Til middag har jeg spist ca halvparten av det jeg pleier. Og gjett hva... jeg overlevde. Det var sannelig godt, for kg hadde ikke vært det samme uten deg! Stå på, du er kjempeflink! **** Torsdag! Praktisk talt helg! Zumba med venninneJ og annaB i kveld, spise ute etterpå! yay! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. januar 2012 #15428 Del Skrevet 26. januar 2012 Kos deg! Husker ikke sist jeg spiste ute jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #15429 Del Skrevet 26. januar 2012 Kos deg! Husker ikke sist jeg spiste ute jeg. Da kan du være med meg, for annaB er syk og venninneJ måtte bli igjen på skolen. Så da får jeg ta turen på zumba alene, og gå hjem igjen etterpå. Spise ute får vi ta en annen gang. æsj. Hadde gleda meg til fiskesuppa på Friisebrygga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. januar 2012 #15430 Del Skrevet 26. januar 2012 Pøh...helg er det IKKE enda. Her skal det jobbes i kveld og i morgen er jeg den heldige utvalgte til å ta senvakt (og også neste fredag for den saks skyld). Men klokka 17 i morgen er det helg Håper du koste deg på zumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. januar 2012 #15431 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg hadde kommet tvert og spist fiskesuppe sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2012 #15432 Del Skrevet 27. januar 2012 Typisk når man har gledet seg til noe. Samme tilfelle her. I nesten 1 måned har jeg gledet meg til å spise på en supergod biffrestaurant. Med familien. Men ser ut som det kanskje blir avlyst. Pga sykdom. Jeg vil spise biff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2012 #15433 Del Skrevet 27. januar 2012 God morgen! Håper du får en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #15434 Del Skrevet 27. januar 2012 Pøh...helg er det IKKE enda. Her skal det jobbes i kveld og i morgen er jeg den heldige utvalgte til å ta senvakt (og også neste fredag for den saks skyld). Men klokka 17 i morgen er det helg Håper du koste deg på zumba Grattis med to seinvaktfredager! Jeg hadde kommet tvert og spist fiskesuppe sammen med deg! Det skal jeg huske på! Men faktisk ble det en tur allikevel. Rett før jeg skulle på Elixia kom det en sms fra venninneJ om at hun ville rekke Friisebrygga, men ikke zumba. Så da møttes vi der og spiste tapastallerken: -Krydrete kjøttboller -Saltbakte poteter med mojo http://mattips.org/mojosaus/ -Spekeskinke -grønne oliven -salat -tomater -Manchegoost. ....og det gjorde godt i en sulten kropp! Typisk når man har gledet seg til noe. Samme tilfelle her. I nesten 1 måned har jeg gledet meg til å spise på en supergod biffrestaurant. Med familien. Men ser ut som det kanskje blir avlyst. Pga sykdom. Jeg vil spise biff! Å, det er kjedelig! Jo lengere man har gledet seg jo kjedligere er det når det blir avlyst! Kan du ikke ta med kjærsten? **** Hele denne uka har ting gått på skinner hjemme. TM har vært utrolig grei, forholdet mellom Andrè og meg har vært blomstrende og... ja. Idag var det stopp gitt! Jeg våknet litt før kl 5, og TM kom i senga vår ca 5.45 uten at det hjalp på søvnen min. Andrè stod opp 6.10 og ti minutter etterpå sovnet jeg- og ble vekket etter 20 minutter for da var det på tide og stå opp. Da slo morgengrettenheten inn, trassen hos TM slo inn, og hjernedødheten som rammer Andrè om morran slo inn. De to siste kom kanskje fram sett med mine øyne.... Og jeg har så lyst på sjokolade! Bocca!!! Crap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. januar 2012 #15435 Del Skrevet 27. januar 2012 Kjenner til trass og hjernedød som kommer frem når man er morgengretten. Håper dagen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. januar 2012 #15436 Del Skrevet 27. januar 2012 Herregud, du skriver så bra at jeg spontanfniste med i munnen. Ikke bra for padden min Håper dagen tar seg opp og at alt er bra til helga "starter"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #15437 Del Skrevet 27. januar 2012 fredagskoma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2012 #15438 Del Skrevet 27. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. januar 2012 #15439 Del Skrevet 27. januar 2012 Du er så herlig du! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #15440 Del Skrevet 28. januar 2012 Du er så herlig du! God helg! What? Jeg? Hmm...jeg er jo bare meg. (kanskje er det det som er sjarmen?) **** Lørdag, deilig det! Lurer på og ta turen til biblioteket med TM idag. Dvs.... jeg må egentlig for jeg skal levere to bøker. For noen år siden (før TM ble født) hadde jeg periodevis smerter høyre hånd, mellom peke og langfingeren på selve hånda. Og nå er det tilbake. Og lee på fingrene er litt ubehagelig, og knytte hånda er vondt, og det føles som om det strammer mellom knokene på en måte. Aner ikke hvorfor eller hva som forårsaker det. Fingrene er også lett hovne. Tipper det er over om noen dager, men det er merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg