-Fisken- Skrevet 17. mars 2004 #801 Del Skrevet 17. mars 2004 Uff, føler med deg :trøste: Men jeg tror nok faren din klarer å slutte når det er livet om å gjøre, tror du ikke? Det skal mye mot til, men han klarer det nok Bra at legene fant ut hva det var i alle fall. Du får ha en så bra dag som du kan da, vennen. Masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #802 Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for omtanken Fisk! Du er snill du. Jo, jeg tror nok han kan klare det nå som det faktisk står om livet hans. Jeg skal ihvertfall støtte så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2004 #803 Del Skrevet 17. mars 2004 ta en titt innome på treffen da det hadde vært kuli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. mars 2004 #804 Del Skrevet 17. mars 2004 tilbake. Du, hvordan går det med Diva? Håper hun har det bra. Hils til henne da. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. mars 2004 #805 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvordan går det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. mars 2004 #806 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei vennen min! Uff, så trist det var å høre om faren din. 😞 Men allikevel synes jeg alltid det er positivt å vite hva som er feilen - i alle fall når man kan gjøre noe med det! Han klarer helt sikkert å slutte å røyke! Og støtt han mye, men ikke mas. Bare la han vite at du er der for han, tenker på han og vil det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #807 Del Skrevet 20. mars 2004 Koselig og komme tilbake til hilsner! Pappa har tydelig bestemt seg for og slutte og røyke og er veldig flink. har tatt en røyk pr. dag, og det er jo en super start! Midnattsol! Aner ikke hvordan det går med henne. Har ikke hørt noe, ikke da de flytta engang! Litt rart egentlig...... Torsdagen reiste jeg til Oslo. Tok buss som gikk herfra 9.15, og var der inne 11.30 og møtte min venninne C vi vandret litt rundt på OsloCity og på byporten. Her spiste vi en deilig lunch på TikaTika og pratet om alt og ingenting. Møtte mannen da han var ferdig på jobb, handlet og reiste opp på brakka der han bor. Spiste og kjørte en tur på AlnabruSenteret og kikka der. Uff, føler meg helt dust som blir imponert over størrelsene der inne enn her. jaja...... sånn er det og være et gudsord fra landet! Etter vi hadde kjørt litt rundt i byen reiste vi "hjem" og ..... Fredag stod vi tidlig opp, pakket i bilen og var i byen en timestid før vi reiste til SkiStorsenter, hvor vi var et par timer. Brukte 400,- på Panduro blant annet.... Tok gamleveien til Sverige, handla snop og røyk og reiste derfra kl. 17 cirka. 20.30 var vi hos mamma for og bytte bil, og kl. 21.45 var vi hjemme. En time etterpå sov vi godt begge to. Slitne, ja! I dag har vi bare kosa oss. Jeg har gått meg en tur på butikken i det nydelige været og mannen har sysla litt rundt her. Akkurat nå er han på værkstedet min bror jobber og skrur på bilen. Typisk mannegreier..... Ham er vel hjemme om en 1,5-2 timer og da...... Say no more....... En god lørdagskveld ønskes folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #808 Del Skrevet 20. mars 2004 Glemte og skrive at jeg skulle gjerne vært på treffet, men det ble det ikke tid til, desverre. Hadde 2-3 timers kjøretur hjemover, og da må nesten det prioriteres. Hper og kunne joine neste gang. En annen ting: Pokker at Øystein røk ut av Idol! Grr...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. mars 2004 #809 Del Skrevet 22. mars 2004 Midnattsol! Aner ikke hvordan det går med henne. Har ikke hørt noe, ikke da de flytta engang! Litt rart egentlig...... Men - jeg tekstet jo forleden!?!? Hakke hørt så møe fra deg heller lately Jeg har hatt et sant kaos bak meg, Marianne... Makan til flyttesjau har jeg aldri vært borti, og nå er jeg sykemeldt Nuvel,- adresseendringskort er påvei til deg i posten! Tjobing :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #810 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har det bare bra, men tar en liten KG-pause frem til helga eller så. Håper dere inntil da, har det bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 24. mars 2004 #811 Del Skrevet 24. mars 2004 ??? Tar du pause fra vårs ? Ha en fin uke da, Mags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #812 Del Skrevet 29. mars 2004 Guess who's back!!!! Har ikke glemt dere, men har tatt en fri-uke fra alt med data og heller konsa om litt andre ting. Skulle ønske jeg hadde masse og skrive om. Men det er ikke stort som har skjedd sist uke. Har feiret 20-års dagen til broder'n og jeg har begynt og skyte med luftpistol i en skyteklubb. Om alt går som planlagt stiller jeg opp i NM til neste år. Vedlig flink er jeg ikke, men med masse trening skal jeg vel klare og komme høyere opp på lista enn sisteplass. Idag skal jeg treffe venninne A på cafè. Vi har ikke prata på halvtår for hun har vært i Australia. Gleder meg veldig. hmm..... noe mer som må ned? Mannen er som vanlig i Oslo, men har fri neste uke! :rosasmil: Nå skal jeg surfe litt og fortsette og gomle sjokolade! HA EN GOD DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. mars 2004 #813 Del Skrevet 29. mars 2004 Skyte med luftpistol har jeg ikke gjort så mye, men luftgevær - det er gøy! Og takk for SMS jeg fikk på morrakvisten i dag - jeg følte meg ikke helt i form, så den kom godt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2004 #814 Del Skrevet 29. mars 2004 Så kult med luftpistol - det er jenta som har bein i nesa det, tenker jeg!! ... og godt med en "hobby" også, er det ikke? Da har man liksom noe fast man gjør på, en interesse man kan kose seg med! Nå håper jeg virkelig at det skal ordne seg med drømmejobben for dere begge to!!! Skal klage til han mannen med drømmejobbstøvet, jeg!! :evil: Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #815 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg blir gal!!! Mannen har vært umulig og få kontakt med nå i et døgn, med avslått mobiltelefon. Veksler mellom sinne og nesten gråt. Er så redd noe har skjedd med ham, han som aldri har avslått mobil! Aaaarghhhh!!!!! Fikk dessuten en SMS fra "venninne" R igår med en unnskyldning for de utskjellings-SMSene jeg fikk. En unskyldning som ikke var verdt mye, for hun skrev at grunnen til at hun oppførte seg slik var at jeg ikke var flink til og tenke på ting jeg sa. Djjiiiizz....... Skulle møte venninne A igår i byen, gleda meg fælt, men hun kom aldri. Svarte ikke på SMS eller da jeg ringte. Trolig forsov hun seg, siden hun syntes det var litt vel tidlig og møtes kl.13. Etter og venta en time gikk jeg. Hmm..... bare elendigheta her i dag, jo! Det er jo ikke meninga! glad det er pent vær, fuglene synger pent og jeg skal om et par timer gå for og besøke venninne H. Koselig det. Møtte svigerinne H igår på hobbybutikken. Hun ser så sliten ut, og når du ser på henne ser du at hun er inne i en skillesmisse. Jeg gav henne en god klem og sa jeg er glad i henne uansett. Forøvrig kjøpte jeg sort ståltråd igår og er strax ferdig med et armbånd med den ståltråden og røde perler. Ganske flink om jeg må si det selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. mars 2004 #816 Del Skrevet 30. mars 2004 Har du hørt noe mer fra venninne A da? Har du fått noe forklaring på hvorfor hun aldri møtte opp? Og du, din A har det helt sikkert bra. Du vet menn - litt distré til tider... Ha en fortreffelig tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #817 Del Skrevet 31. mars 2004 Aricept! Har ikke hørt fra henne, nei. Det er kanskje ikke akkurat uventet..... men nok om det! Igår var det en nydelig dag med godt opp mot +15 i lufta så da jeg var hos venninne H satt vi i singletter og oppbretta bukse i solveggen og koste oss veldig. Skal snart gå og sende en jobbsøknad, og jeg vihihihiil ha den jobben!!!! Blir gal uten jobb snart. Hmm.... skal og skyte idag også. Siden pappa har overtalt meg til NM-deltagelse må jeg jo trene til det. Nekter og havne på siste plass. Nest-siste derimot...... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #818 Del Skrevet 31. mars 2004 Selvangivelsen har kommet!! Jeg, arbeidsledige og kronisk blakke MarianneE har fått igjen rett over 11.000 kroner. Herregud, jeg kommer til og bli rik!!!!!!! Mannen fikk baksmell på 22.000 men kan skrive av nærmere 60.000 p.ga. Oslo-jobbing. Jeg kan og skrive av et par tusen p.ga. cøliakien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #819 Del Skrevet 31. mars 2004 tror forresten jeg skal ta KG-fri i morra og vaske huset. Det er en stund siden sist....... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 31. mars 2004 #820 Del Skrevet 31. mars 2004 Tuuuuusen takk for tips om Kurt-konsert! Tv'n hjemme er alt reservert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg