MarianneE Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #15261 Del Skrevet 3. januar 2012 Jobb igjen idag. Hverdag skal bli godt tenkte jeg igår. Men nå, som hverdagens realitet er her igjen, er ikke heeeelt sikker på at det er en bra ting. 90årsdagen igår var hyggelig. Det ble servert gryterett, ris og salat. Gryteretten var det gluten i så jeg spiste salaten. Fikk meg og et glass hvitvin og tre glass likør (går hardt utover likør og konjakk når de gamle møtes!) Gjestene var ute av døra rundt kl 22, da ryddet svigermor og jeg opp og satte det meste på plass. Vi holdt på en time, men alt har ikke kommet på plass enda, så det tar jeg etter jobb idag. Typisk nok sover TM enda. Hun har jo ikke sovet lengere enn 6.30 i ferien, men idag skal hun tydelig sove lenge. Idag som det er tilbake i barnehagen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. januar 2012 #15262 Del Skrevet 3. januar 2012 Det tror jeg er en regel; når det passer dårligst så skal de små sove lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2012 #15263 Del Skrevet 3. januar 2012 Håper du får en fin tirsdag!! Kan tenke meg at det blir godt å komme inn i rutinene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 #15264 Del Skrevet 3. januar 2012 Heisannhoppsann! :happy: Hverdagen kan være slitsom å starte på, men stort sett veldig fin når man er ordentlig i gang. heldigvis Dessuten deler jeg Pixies skuffelse over deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #15265 Del Skrevet 3. januar 2012 Det tror jeg er en regel; når det passer dårligst så skal de små sove lenge. Ja, vet du... Det tror jeg og. Håper du får en fin tirsdag!! Kan tenke meg at det blir godt å komme inn i rutinene igjen! Ja, det var igrunnen ikke så værst. Mn jeg merker jeg har vært ustrukturert i ferien! Når vi skal i bhg går tingene automatisk og kjapt. Idag måtte jeg hente, og lete, og finne, og pakke, og lete før vi kunne gå. Men da jeg kom meg på jobb var det godt og være tilbake! Heisannhoppsann! :happy: Hverdagen kan være slitsom å starte på, men stort sett veldig fin når man er ordentlig i gang. heldigvis Dessuten deler jeg Pixies skuffelse over deg! Unnskyldningsbrev i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. januar 2012 #15266 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg digger Fitnessbloggen.no, men jeg har ikke surret meg inn på forumet der ennå selv om jeg har tenkt på det lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #15267 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg digger Fitnessbloggen.no, men jeg har ikke surret meg inn på forumet der ennå selv om jeg har tenkt på det lenge. Ja, jeg er veldig imponert over kunnskapsnivået der! Jeg har laget meg en "loggbok" som det heter for og skrible ned tanker om mat og trening og da få tilbakemelding fra folk som driver aktivt med det. Jeg er som vanlig tidlig oppe, men nå litt tidligere enn tenkt. Skulle på do, slo på lyset og Poff... der gikk strømmen! Så da var det ned i 1. egt med lommelykt og i strømskapet for og dytte bryteren opp igjen. Da var jeg liksom ikke så trøtt lengere... Idag er det frokostdate med annaB på Tullis før jobb. Så tenker jeg det blir en tur på Elixia for litt egentrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. januar 2012 #15268 Del Skrevet 4. januar 2012 Dagbokinnlegg klokka 06.01?! Ha en fin dag, Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2012 #15269 Del Skrevet 4. januar 2012 Dagbokinnlegg klokka 06.01?! Hehe! Jeg var inne og leste ca 6.20 men allikevel.. Tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #15270 Del Skrevet 4. januar 2012 som sagt... noen måtte stå opp og fikse strømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2012 #15271 Del Skrevet 4. januar 2012 På den tida av døgnet hadde jeg sikkert bare tenkt "ja ja, jeg trenger ikke strøm nå uansett", og lista meg tilbake til senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. januar 2012 #15272 Del Skrevet 4. januar 2012 På den tida av døgnet hadde jeg sikkert bare tenkt "ja ja, jeg trenger ikke strøm nå uansett", og lista meg tilbake til senga... På den andre siden hadde hun ikek oppdaget at lyset var gått om hun ikke var oppe... God morgen MarianneE-morgenfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. januar 2012 #15273 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg fant et glimrende treningsprogram på fitnesbloggen;RYP. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #15274 Del Skrevet 4. januar 2012 Så bra Frigg! Jeg har ikke fått utforsket sida helt enda men jeg har sett det er litt slike programmer ja! Vi har rydda jula ut av stua, sånn delvis. Juletreet står igjen, det samme med lyskula i vinduet. De får stå fram til helga. Var på Elixia idag. Det var... Tja. Vet ikke om jeg gidder og utbrodere alt, men jeg følte en utrolig motløshet over alt ang trening og kost osv. Det endte med at jeg gikk i garderoben og tørka litt tårer. Vet ikke helt hvor det kom fra, men plutselig føltes alt så veldig overveldende. Fikk roet meg ned, skifta og gikk. Kikka i litt butikkvinduer og i noen butikker og prøvde og tenke på noe annet. Her hjemme fikk jeg beskjed om at det ser ut til at det går mot mer overtid for Andrè, noe som gjør det vrien for meg og komme meg på trening. Uff, orker ikke tenke på slikt i kveld. Heller se CSINY tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. januar 2012 #15275 Del Skrevet 4. januar 2012 Du er flink, MarianneE, du må ikke gi opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. januar 2012 #15276 Del Skrevet 4. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. januar 2012 #15277 Del Skrevet 5. januar 2012 Stå på! Dette går jo kjempebra (er det forresten nå jeg burde vente med å sende peanøttsmørske herligheter...? ) (vi er forresten enige om Matrix! Drittfilm! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #15278 Del Skrevet 5. januar 2012 Du er flink, MarianneE, du må ikke gi opp. Gi opp gjør jeg ikke. Men dagen igår var dagen igår. Idag er det ny dag og nye muligheter. Stå på! Dette går jo kjempebra (er det forresten nå jeg burde vente med å sende peanøttsmørske herligheter...? ) (vi er forresten enige om Matrix! Drittfilm! ) Nei... ikke drøy med det! Ingen har sagt at jeg skal knaske det i meg alt på en kveld. Jeg må dele med meg tross alt. **** Får ikke sove! Våknet kl 3.50 etter en urolig drøm, og var lysvåken. Insomnia meg i ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. januar 2012 #15279 Del Skrevet 5. januar 2012 Håper virkelig du fikk sove igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #15280 Del Skrevet 5. januar 2012 Håper virkelig du fikk sove igjen.. Nope... Ser for meg at jeg sovner godt i kveld. Totally random side jeg har kommet over.... Ærlig og med stygge tall. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/nok-er-nok.2612/#post-92019 Lurer på og ringe på en jobb. Den er på en cafè, to dager i uka men flere timer totalt enn det jeg har nå (ikke at det skal så mye til...). Men det er et vikariat med mulighet for fast ansettelse. Jeg vet ikke lønna, men den må være bedre enn den jeg har nå. Jobben er mer variert enn den jeg har. Men det er som sagt lønna det står på. Spørsmålet er bare, etter vikariatet (ei som skal ha svangerskapspermisjon) er slutt... Hva da? Da kan jeg risikere og gå ut i arbeidsledighet, og det vil jeg ikke. Der jeg er nå har jeg fast ansettelse. Litt og tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg