Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2011 #15241 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår, MarianneE! Håper 2012 blir et fantastisk år for deg og familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2011 #15242 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 31. desember 2011 #15243 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 31. desember 2011 #15244 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år kjære Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. desember 2011 #15245 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt Nyttår MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. desember 2011 #15246 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år, flotte MarianneE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. desember 2011 #15247 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #15248 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2011 #15249 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #15250 Del Skrevet 1. januar 2012 Hyggelig at dere tittet innom med nyttårshilsen! Nytt år. Tenkte på 2011 igår, og kan oppsummere det litt her: *2011 er det mest slitsomme året jeg har hatt. Men og det året hvor jeg har lært mye om meg selv og om min egen kapasitet. *2011 er året hvor jeg har styrket vennskapsbånd til flere, og også satt pris på to nye som har kommet til. *2011 er året jeg forstod at jeg må ta bedre vare på MarianneE. Og begynte og gjøre det. *2011 er og året da jeg følte jeg fant megselv på en måte og hvor mye falt på plass på godt og vondt. Noen tanker fra den fantastiske Iyanla Vanzant om det nye året jeg synes var fint: Belive in yourself! Do what you say you will do! Refuse to get angry! Bless somebody everyday! Do something for yourself just because you want to and can! Love is the way, forward is the motion! 2012 håper jeg bringer *Mer system- mindre kaos&rot både når det kommer til det huslige hjemme og ellers i livet. *Forbedre vennskap *Mer energi *Flinkere til og ta meg tid til små og store ting. Nyttårsaften var ellers av det rolige slaget. Vi sendte noen fyrverkeri opp med TM i 18.30-tida men hun var vettskremt så vi kom oss kjapt inn igjen. Inne spiste vi pinnekjøtt, kålrabistappe, julepølse, cola og hjemmelaget sjokolademousse til dessert. *mett* TM hadde en lur på ettermiddagen igår så hun var i seng kl 21 etter og vært hyperaktiv i nesten 2 timer. Da hun var i seng spratt vi champagnen (Alkoholfri eplecider fra Europris) og så satte Andrè og jeg på filmen Matrix (DÅÅÅRLIG!!) og halvsov til den. Gikk ut 23.50 og Andrè fant fram fyrverkeribatteriet han hadde kjøpt tidligere på dagen. Det var skummelt for det var defekt og istedet for at det gikk oppover skøyt det ut til sida, startet en brann i veikanten vi slukket ved og tråkke på det mens vi hoppet unna for det som fløy mellom beina på oss. Veldig ekkel opplevelse, og da gikk vi like greit inn etterpå. Vi klinka glassene sammen noen minutter over midnatt og ønsket hverandre et godt nyttår og gratulerte hverandre med 15 år sammen. Fineste mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #15251 Del Skrevet 1. januar 2012 årets sløveste dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. januar 2012 #15252 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #15253 Del Skrevet 1. januar 2012 Hvorfor blir menn så jævla ubrukelige bare pga hodepine? Sitter i sofaen og orker liksom ikke ha øynene åpne og bare sukker innimellom. Sendte ham i seng. Orker ikke se på Mr.Selvmedlidende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2012 #15254 Del Skrevet 1. januar 2012 MarianneE: Det batteriet var ikke tilfeldigvis kjøpt på Europris? Vi opplevde nemlig det samme med batteriet som naboen hadde kjøpt... Grattis nok en gang med 15-årsdag! Vi har 10-årsdag i dag som du vet Menn som syter kan legge seg ja. Kjipt at han har hodepine på 15-årsdagen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #15255 Del Skrevet 1. januar 2012 Vel... vi kjøpte det utenfor porselensfabrikken hvor det er Kiwi og Europris, Floriss og Porsgrunn Porselen. Snodige greier. At Andrè ikke var helt i form er tydelig for han skulle bare slappe av da kl var 15.30 og da sendte jeg ham i seng. Der sover han enda.... TM og jeg har kost oss sammen istedet. Bruker litt tid på et annet forum om dagen for og bli kjent med det. Fitnessbloggen.no Har startet en loggbok der som går kun på mat&trening for min egen del. Virker som en plass med folk med mye peil! Men slapp av, dere er ikke kvitt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. januar 2012 #15256 Del Skrevet 1. januar 2012 Du kan ikke si at Matrix er dårlig, den er jo fantastisk! Nå skuffer du, MarianneE Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. januar 2012 #15257 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk for tips til bra nettside! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #15258 Del Skrevet 2. januar 2012 Du kan ikke si at Matrix er dårlig, den er jo fantastisk! Nå skuffer du, MarianneE Godt nyttår! Sorry! Men det er min egen feil. Jeg har vel ikke akkurat fulgt med i timen som broder'n sa, for jeg trodde Matrix var mer actionfilm, og ikke så sci-fi som den er. Synes sci-fi er kjedelig og for dumt. Frigg; Bare hyggelig! Opplever den sida som veldig informativ og skjønner det er folk der med mye peil. Det er en plass jeg føler jeg vil ha stort utbytte av og "henge på". **** Mandag idag, nytt år nye muligheter osv. Jeg har fri idag selvom de andre på jobb skal dit. Jeg har nemlig fri for butikken vi bestiller varer fra er så utplukka 2. januar at det er ikke noe poeng for meg og komme på jobb. Så da er det spinning kl 10 istedet. Etterpå skal jeg bake en sjokoladekake til 90årsdag jeg skal i idag. Andrè sin mormor blir 90 år og har invitert til "damelag" kl 17. Hun har den siste måneden "satt seg til" for hun falt hjemme den første helga i advent og har blitt så skremt at hun har satt seg i en stol. Og rører seg minst mulig. Klærne sine har hun i en stol ved siden av, hun går helst ikke ut på kjøkkenet med maten så hun oppbevarer så mye som mulig rundt stolen hun sitter i. Hun gå fra stolen til badet, fra stolen til kjøkkenet, fra stolen til soverommet. That's it. Svigermor og jeg er frustrerte for vi ser at det hun gjør ikke er bra. Vi forstår at hun er redd for og falle, men så er det noe med det og bevege seg for og opprettholde musklaturen og ikke "svinne henn". Hun og vi bor i samme hus så jeg handler for henne, tar inn avis og post. Hun har hjemmehjelp som gjør reint, og svigermors søster kommer ofte ferdig middag og setter i kjøleskapet. Enda dama klarer fint og lage mat sjøl. Det er fint og kunne hjelpe, men det er noe med det og la henne MÅTTE klare det selv og.... Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #15259 Del Skrevet 2. januar 2012 Spinning og kakebaking er unnagjort. Prøver og forklare TM at det bare er mamma som skal i bursdagen til "Omi" og at det bare blir voksne damer der. Det resulterer i en hel del tårer gitt... Og, sier hun; "Da jeg skal bare være med pappa blir jeg helt lei meg" Søte jenta... Spinninga idag var kjempe deilig og få unna. Men hva er det med damer "litt opp i årene" som tråkker mens de holder seg for ørene for de synes musikken er for høy? Aner de hvor teit det ser ut? I morra er det jobb og barnehage igjen. Det er godt med ferie, men herrefreden så lite produktiv jeg blir av det. En uke til med ferie, og jeg hadde grodd fast i sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2012 #15260 Del Skrevet 2. januar 2012 Blir godt å komme igang med hverdagen igjen ja. Har begynt å rydde bort jula jeg. Bare duker, treet og stakene som gjenstår nå. Det skal få være der til helgen. Men da er det bort med det. Så flink du er som har vært på spinning i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg