Mazilla Skrevet 22. november 2011 #14961 Del Skrevet 22. november 2011 Kan det være verd et forsøk å tørke dem igjen? Lav varme i ovnen over lang tid, sånn som når man lager kavringer.. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. november 2011 #14962 Del Skrevet 22. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2011 Forfatter #14963 Del Skrevet 22. november 2011 Kakao med krem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. november 2011 #14964 Del Skrevet 22. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. november 2011 #14965 Del Skrevet 23. november 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. november 2011 Forfatter #14966 Del Skrevet 23. november 2011 Å herre fred idag var jeg temmelig forbanna da jeg kom på jobb. Reiste 30 minutter tidligere enn vanlig, og det viste seg og være smart. Hva svarte er det med voksne folk som ikke klarer og rydde etter seg på et kjøkken? Jeg var hjemme igår for jeg var syk så folk -som jeg regnet med- lagde seg mat sjøl. Helt greit. Men hva kommer jeg til? Oppvaskmaskinen var ikke tømt (noe som egentlig er min jobb, men allikevel...) et par ting var bare tatt ut. og siden benken fløt av møkkete kopper var det jo heller ingen som tenkte så langt som og sette på oppvaskmaskina etter måltidet igår. Benken var full av smuler og det var t.om brukt vinglass istedet for og ta ut av oppvaskmaskinen. Det stod t.om et tomt sushibrett VEDSIDENAV søpla fordi vedkommende ikke gadd og legge det i søpla sjøl. ....og dette er helt vanlig om jeg er borte en dag. Skjønt, denne gangen var det tross alt noen som hadde satt maten INN i kjøleskapet etter seg. Det er ikke alltid det skjer en gang. Jeg trenger en ny jobb. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. november 2011 #14967 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg ville ha troppet opp på sjefen sitt kontor og gitt han beskjed om at han har noen griser ansatt hos seg! Greit nok at du jobber i kantina, men når du er hjemme og er syk, så må de da klare å rydde opp etter seg selv og ikke regne med at du tar det når du er tilbake! Makan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. november 2011 #14968 Del Skrevet 23. november 2011 Foreslår du henger opp et skilt slik som de har i kantina på skolen til eldstemann. Der står det: Rydd opp etter deg, mora di jobber ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. november 2011 Forfatter #14969 Del Skrevet 23. november 2011 Foreslår du henger opp et skilt slik som de har i kantina på skolen til eldstemann. Der står det: Rydd opp etter deg, mora di jobber ikke her Og det er akkurat det jeg har planer om og gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. november 2011 #14970 Del Skrevet 23. november 2011 Det skiltet har vi i garderoben på jobb. Makan for noen rotekopper! På et KJØKKEN skal det være prikkfritt når man går altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. november 2011 #14971 Del Skrevet 24. november 2011 Nja, de fleste som jobber der vet utmerket godt at mora deres ikke jobber der. Jeg har fryktelig lyst til å henge opp et skilt som sier: Hushjelpa deres jobber ikke her i kjøkkenkroken på jobb, for DET tror jeg det er flere som har problemer med å forstå, enn at mor/svigermor ikke jobber der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. november 2011 #14972 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg burde hatt et sånt skilt på kjøkkenet mitt her hjemme jeg... Skjønt jeg er ikke sikker på om det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2011 Forfatter #14973 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg ville ha troppet opp på sjefen sitt kontor og gitt han beskjed om at han har noen griser ansatt hos seg! Greit nok at du jobber i kantina, men når du er hjemme og er syk, så må de da klare å rydde opp etter seg selv og ikke regne med at du tar det når du er tilbake! Makan Problemet er at han er vel ikke så mye bedre selv. Det er mye "ikke mitt problem" holdning ute og går, desverre. Og det gjelder igrunnen alle som jobber der til tider. Her setter folk koppene sine på benken over oppvaskmaskinen istedet for og åpne den og sette koppen inn. Hmm.... Må tenke positive tanker, ellers blir jeg bare sur når jeg kommer på jobb, og det er ikke så hyggelig. Det skiltet har vi i garderoben på jobb. Makan for noen rotekopper! På et KJØKKEN skal det være prikkfritt når man går altså!! Jepp, og det er det når jeg går. Ihvertfall så prikkfritt som jeg kan få det på det bitte lille kottet det kjøkkenet er. Nja, de fleste som jobber der vet utmerket godt at mora deres ikke jobber der. Jeg har fryktelig lyst til å henge opp et skilt som sier: Hushjelpa deres jobber ikke her i kjøkkenkroken på jobb, for DET tror jeg det er flere som har problemer med å forstå, enn at mor/svigermor ikke jobber der. Så sant så sant... Jeg burde hatt et sånt skilt på kjøkkenet mitt her hjemme jeg... Skjønt jeg er ikke sikker på om det hjelper... Jeg og.... Men det er MITT kjøkken, MITT rot, MITT ansvar! **** Ukas siste arbeidsdag før TM og jeg reiser til mamma med toget i morra tidlig. Andrè blir hjemme for han skal på julebord med jobben. SvogerØ skal og på julebord, så søsterG og barna reiser og til mamma. Det blir koselig! Vi skal bake pepperkaker og andre ting. Gruer meg til og reise fra Andrè, men gleder meg mest til og reise og besøke mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. november 2011 #14974 Del Skrevet 24. november 2011 Det er nok sånn hos mange, her er det også sånn når jeg kommer om morgenen. Jeg kan til en viss grad skjønne det når maskina er full, for folk "har ikke tid" til å tømme den, men når de ikke en gang gidder å åpne den og sjekke om den er tømt ... Jeg tror det er et holdnings/ansvarsproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2011 Forfatter #14975 Del Skrevet 24. november 2011 helg.... Holder på og pakke, men det er så kjedelig at jeg tok en liten pause... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. november 2011 #14976 Del Skrevet 24. november 2011 Så koselig det høres ut! Kos dere masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. november 2011 Forfatter #14977 Del Skrevet 25. november 2011 Tror jeg har et snev av reisefeber.... Bagasjen reiste avgårde med søsterG igår så jeg skal bare ha med en liten bag pluss veske. Bagen er med skift til TM om hun skulle kaste opp på veien. Kjøpte en klistermerkebok igår med ulike bilder av tom stall, tomt hus, tom bondegård osv... Så tar man klistermerkene som er formet som møbler, dyr, mennesker osv og setter inn. Moro for de små. Også må jeg ta med noe mat til oss... kjeks... drikke kjøper vi på Rimi ved togstasjonen, det samme med et OleBrumm blad jeg har lovet. En bok og NintendoDS, reisesyketablett til TM... Må bytte tog i Drammen. Det kan bli interessant siden jeg aldri har vært på togstasjonen i Drammen før. Har 20 minutter på oss der så det skal nok gå greit. ....kanskje et snev av reisefeber? HA EN FIN HELG ALLE SAMMEN!! ...Jeg er tilbake søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. november 2011 #14978 Del Skrevet 25. november 2011 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. november 2011 #14979 Del Skrevet 25. november 2011 God tur og god helg! ... og jeg er ganske sikker på at det gikk aldeles strålende å bytte tog i Drammen. Så lenge toget TIL Drammen ikke var veldig forsinket tror jeg du skulle vært bra forvirra for å ikke finne det neste toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. november 2011 #14980 Del Skrevet 25. november 2011 Drammen er en rimelig oversiktlig togstasjon, du kommer inn på spor en, og om du skal over på et annet spor på du inn på stasjonen og så ned noen trapper og gå under sporene før du kommer opp på det sporet du skal på. Med mindre de har bygd om hele greia (Var i drammen to-tre ganger i mnd i over et år, tok tog hver gang, dette kan jeg!) God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg