Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for fine hilsner.

Noen ganger trengs dem, idag er en slik dag.

Humøret er ikke det beste, men det går seg vel til snart.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeitTirsdag fra morran av grunnet mye rart.

Men, slik det stadig vekk gjør, går ting seg til etterhvert og nå er tingene bedre.

Har fått hjem TM&T som nå leker på rommet (men lurer på om ikke de beveger seg ut i stua?) og koser seg sammen.

Veldig koselig. :)

Ellers har jeg opplevd noe veldig rart idag.

Jeg sendte et brev igår, et som skulle til Irland.

Da jeg kom fra jobb lå det jaggu i postkassa!

Så da gikk jeg nedom posten igjen med brevet for og sjekke om det var noe i veien med det.

Det var det ikke, så det skal bli spennende og se om det dukker opp igjen i morra da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove for jeg ble liggende og gruble på ting.

-Torsdag -altså i morgen- var avtalen at jeg skal på zumba 17.50-18.45, så kino 19.30 med pappa og søsterG.

Kinoturen er da farsdagsgave.

-Elixia, jeg har ikke kommet meg dit siden mandag i forrige uke, så det skyldes en og samme grunnen; Andrè må jobbe overtid.

Jeg kan gå på timer som begynner rundt kl 16 for ikke og bli for sein hjem med TM.

For det føles faktisk ikke godt og komme hjem med henne når barneTV begynner.

"alle" sier at det går jo bra en gang i blant.

Joa... men når "en gang i blant" er to ganger i uka?

Da føles det ikke bra.

Så i morra må jeg da prøve og få barnevakt.

Hos Andrè er det sykdom på jobb så han MÅ jobbe.

Og det forstår jeg.

Jeg prøver og ikke klage til ham, men jeg synes det er vanskelig og få hverdagen til og gå opp når jeg er alenemor. For det er jeg bortimot.

Han er hjemom og sover, spiser frokost og det er det.

Jeg synes hverdagen er vanskelig og få til og gå opp om jeg skal noe annet enn jobb og hjem.

:sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ei løsning på det. Merker selv at jeg blir sur og irritert om jeg går for mange uker uten trening.. Er jo egentlig positivt det, samtidig så er jeg veldig redd for å falle tilbake til gamle vaner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Du får trøste deg med at du faktisk ikke er alenemor helt på ordentlig, tenk hvis det hadde vært sånn hele tida!

Andre er ikke hjemme tidlig nok til at du kan få kommet deg på en av de siste timene da? Pleier vel som regel å være noen timer som starter i 20-tiden? Ellers kan du jo kanskje trene i studio før jobb eller før du henter TM i barnehagen? Vet det ikke er like motiverende som å trene timer, men det er kanskje en ok erstatning allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ei løsning på det. Merker selv at jeg blir sur og irritert om jeg går for mange uker uten trening.. Er jo egentlig positivt det, samtidig så er jeg veldig redd for å falle tilbake til gamle vaner..

Ja, jeg merker den rastløsheten og hangen til og dette tilbake på dårlige vaner.

Og jeg merker at de vanene sniker seg innpå.

:sjenert:

:klem: Du får trøste deg med at du faktisk ikke er alenemor helt på ordentlig, tenk hvis det hadde vært sånn hele tida!

Andre er ikke hjemme tidlig nok til at du kan få kommet deg på en av de siste timene da? Pleier vel som regel å være noen timer som starter i 20-tiden? Ellers kan du jo kanskje trene i studio før jobb eller før du henter TM i barnehagen? Vet det ikke er like motiverende som å trene timer, men det er kanskje en ok erstatning allikevel?

Og trene før jobb rekker jeg ikke.

Men trene mellom jobb og henting i barnehagen det går.

Har gjort det er par ganger men ser at det er nok det jeg må belage meg på.

Det er bedre enn ingenting.

De siste timene rekker jeg ikke, for de begynner kl 20, og han er hjemme 20.15/20.30.

Men, det som er så bra med oss er det at vi tilpasser oss litt hverandre, så vi ble enige i morges om at han ikke jobber overtid i morra, og jeg får gå og gjøre det jeg skal.

:5:

Nå er det snart jobb, så møte søsterG i byen.

Gleder meg, det er en avtale vi har prøvd og få til i tre uker, men hun har måttet jobbe, og idag har hun en etterlengtet fridag etter og jobbet 12 dager i strekk.

Det blir koselig det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet akkurat hvordan det er å ha en mann som nærmest jobber døgnet rundt.. Forskjellen er vel at når min mann er hjemme er det stort sett klaging over det ene og det andre :sukk:

Jeg håper det ordner seg for deg, at du får trent og at TM får være hjemme i god til før barne-tv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en koselig dag med søsterG idag.

Vi drakk kaffe latte og skravlet om ditt og datt og tok turen innom min nye favorittbutikk:

http://www.labelleinterior.no/om_oss.php

Her kjøpte jeg et fint skilt som skal henge ute på døra til jul.

Og så ønsker jeg meg veldig en av disse:

http://www.labelleinterior.no/ds_product_info.php/products_id/374

Den minste tror jeg koster 249,-

Suprise... suprise så er Andrè på jobb.

TM og jeg koser oss hjemme.

Hun er trøtt og ligger på sofaen og ser barneTV, mens jeg kjenner at jeg ikke skal legge meg ned sammen med henne.

:Gjesp:

Fyre litt i ovnen, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...