Såga Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 Legger inn denne også: http://www.fischk.com/coeliaki.htm Her står iallfall mange av symptomene dine.
Sans Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 Til dere med alle disse symptomene; veldig vanlig å reagere slik når det er mat en ikke tåler! Og ang testing for cøliaki - KUN GASTROSKOPI KAN GI ENDELIG SVAR! Så push på, ikke gi dere - krev å bli sendt til gastro. Selv hadde jeg så vanvittig mye av det samme (legge til noe og trekke noe fra), men nå som jeg er på en diett jeg tåler har jeg ikke luft i magen, jeg går på do én gang om dagen, leddene er ikke så vonde at jeg gråter og faller sammen når jeg kommer inn døra fordi det er så smertefullt å stå osv. Stå på krava!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Mitt er små små nupper med væske i som klør noe så inn i h****te!! Når jeg klør på det går det hull på nuppene, men da blir det dannet ny hud under som er fin en stund før det kommer nupper igjen og jeg klør på dem. Kutt ut salt med jod og saltvannsfisk! Det hjalp i alle fall meg...
Såga Skrevet 23. oktober 2007 #24 Skrevet 23. oktober 2007 Kutt ut salt med jod og saltvannsfisk! Det hjalp i alle fall meg... Takk takk, da prøver jeg det også. Det er jo så mye man ikke tenker på at man spiser!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå