La Luna Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jada, jeg veit TV-ting ikke går under dette forumet, men tror jeg får litt mer respons her enn under TV-forumet, da det handler mer om TV-programmer.... 1. Vi har TV-uttak i stua, men jeg skulle gjerne hatt TV på soverommet også....hvis jeg skal dele signalet derfra og strekke en sånn antennekabel langs veggen til soverommet, blir den fort ti-femten meter lang. Er det så mye at signalet blir for dårlig? 2. Om en måneds tid får vi digital-tv, hvis jeg har forstått det rett, kan man ikke dele signalet sånn da. Da må jeg nok ha et nytt uttak på soverommet. Hvor mye ca vil det koste? Har prøvd å leite på Gets sider, men finner ikke prisen for det....
Dru Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg mener det skal gå greit med en så lang kabel, jeg har iallfall sett at det har fungert helt fint før. Kablene koster ikke allverdens, så det skader ikke å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har hatt en så lang kabel da vi skulle ha tv på barnerommet en etasje opp. Fungerte helt ypperlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå