Gå til innhold

Gave til jente som fyller 40 år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal i 40-årsdag sammen med min mann til en venninne som fyller 40 år. I den forbindelse håper jeg på tips til gaver fra dere som enten har blitt 40 år selv, har vært i mange 40-årsdager eller har tips om hva vi skal kjøpe i gave og hvilken pris man bør legge seg på. Er det ok med gavekort?

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet
Jeg skal i 40-årsdag sammen med min mann til en venninne som fyller 40 år. I den forbindelse håper jeg på tips til gaver fra dere som enten har blitt 40 år selv, har vært i mange 40-årsdager eller har tips om hva vi skal kjøpe i gave og hvilken pris man bør legge seg på. Er det ok med gavekort?

Prismessig sett kommer det vel an på hvor nære venner dere er, og hva dere har råd til!

Jeg synes gavekort er en ypperlig gave å få, forslag til gavekort : Spa, kino, konsert, en butikk dere vet hun er spesielt glad i å handle på, parfymeri, vinmonopolet :jepp:

Skrevet

Vi var flere venninner som spleiset på et gavekort hos en hudpleier. Da blir det litt ut av gaven og ikke så dyrt på hver av oss.

Legg deg på et beløp som du synes er ok og føler det komfortabel med. Skal jo passe til lommeboka også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...