Gå til innhold

Flere som skal gifte seg i Hamar?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet

Er det noen flere der ute som skal gifte seg i Hamar? Kunne vært artig å dele litt tips/erfaringer..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal! jeg skal! hehe. OK, litt ivrig.

når og hvor skal du?

10.mai-08 på domkirkeodden for oss :hjerter_rundt:

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet
jeg skal! jeg skal! hehe. OK, litt ivrig.

når og hvor skal du?

10.mai-08 på domkirkeodden for oss :hjerter_rundt:

Jeg gifter meg i Vang kirke 21. juni :) På domkirkeodden er det fint da :) Skal dere feire på domkirkeodden også?

Hvor skal du sminke deg og sette opp hår?

Hvor skal du sette på negler om du skal det?

Skrevet

skal feire på domkirkeodden ja. hamarstua spiseri :)

har ikke bestilt hår/sminke og sånn enda.. driver å kikker litt...

hørt innom kutt&chriss, der tar dem 620kr timen for brude..ting. hehe

og inside frisør hadde brude-pakke, alt inkl. til 2500.. så vi får se :)

hvor skal dere feire? (også vet jeg ikke helt hvor vang kirke er heller jeg da.. )

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet
skal feire på domkirkeodden ja. hamarstua spiseri :)

har ikke bestilt hår/sminke og sånn enda.. driver å kikker litt...

hørt innom kutt&chriss, der tar dem 620kr timen for brude..ting. hehe

og inside frisør hadde brude-pakke, alt inkl. til 2500.. så vi får se :)

hvor skal dere feire? (også vet jeg ikke helt hvor vang kirke er heller jeg da.. )

Vang kirke ligger på Ridabu om det sier deg noe.. :)

Skal feire på et lokale som heter Vårtun..

Tenkte å høre på Perry jeg da.. hørt mye positivt om dem. Men har ikke hørt på priser og slikt enda. Vet du om den brudepakken fra Inside inkluderer prøvetime?

Skrevet

jepp, den inneholder ALT visstnok :) også hodebunnsmassasje på dagen :)

men jeg har glemt å spørre om hun tar forlover og sånt også da. og evt pris på dette.

tror jeg vet hvor ridabu er. er det motsatt retning enn hamar når du svinger av e6'n? vet det er en kjempeflott kirke oppi der et sted.. :)

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet

Det stemmer! Det er nok den kirka du tenker på ja :)

Sambo'n ble døpt og konfirmert der, og sønnen vår ble også døpt der så det er den kirken vi har et forhold til liksom :)

Skrevet

den kirka ser veldig fin ut da! har ikke vært inni, men.. hihi. sikkert flott inni også!

vi bor på lillehammer, men begge er fra to vidt forskjellige steder, så vi har liksom ingen kirker i nærområdet, som vi har noe spesielt forhold til. men så syns jo begge at domkirkeodden er veldig fint og spesielt da, så.. ble det der ja :)

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet

Hvor mye må dere betale på Hamarstua spiseri da? Syntes d hørtes litt dyrt ut der jeg.. og merkelige middagsretter.. hehe ;)

Skal dere ha fri bar? Når må festen være over?

Syntes d var greit å leie bare et "grendahus" jeg, så kan man feste til kl 06 og ha fri bar uten at man må betale restaurant-priser pr drink :sjenert:

Skrevet

hva slags tilbud fikk dere da dere spurte der da? har ikke fått prata ordentlig med dem enda, men har fått en ca. pris på 1000 pr person. men da er jo ALT inkl, og dem ordner alt liksom.

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet

Har ikke hørt på pris der, men har sett på nettsiden deres.

Skal ha mat fra Cateringfirma vi, og leie inn noen bekjente til å servere. Skal dere ha fri bar eller har dere tenkt å la gjestene kjøpe drinker i bar?

Er vel restaurantpris pr drink på spiseriet sikkert?

Skrevet

har som sagt ikke snakka med dem om detaljene enda, så jeg vet ikke om vi skal ha fri bar eller ikke. tenkt litt i det siste om vi enten skal bruke 8000 - 10 000 på live musikk, eller om vi skal ha fri bar, men det får vi se etterhvert. aner ikke hva de tar pr drink.

"Har dere spesielle ønsker er vi selvfølgelig behjelpelige med det. " står det på hjemmesida, så jeg tror neppe de er vanskelig mht menyen og sånn.

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet

Dt er jo bra da! Jeg sier ja takk begge deler! Skal ha fri bar OG levende musikk. :) De musikerne vi har hørt med ligger rundt 4-6000 kr og d er jo ikke så ille for en hel kveld. Men har ikke bestemt oss for hvem vi skal velge ennå..

Men de vi har spurt er venner av venner liksom.. så kanskje vi får d litt billigere av den grunn

Skrevet

hvilke band vurderer dere da? trenger litt tips jeg... :)

Gjest Gjest_Majka_*
Skrevet

Har ikke snakket så mye med noen av dem ennå. men det er vel 2 som er aktuelle foreløpig. Det ene er en trio og d andre er kvartett tror jeg. men har ikke snakket så veldig mye om det ennå. Men må vel begynne å ordne d snart.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...