Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er ditt favorittreisemål? Tenker da kun på syden-steder.

Jeg har bare vært på sydenferie en gang, og da på øyhopping, så chartertur til syden er helt nytt for meg. Men etter mange år på rad med bilferie og interrail vurderer vi altså sydentur til neste sommer. Men hvor drar man?

Hvor liker du å dra og hvorfor? Vi er på jakt etter et sted med fine strender, koselige restauranter og gjerne litt å se på i området rundt. Helst ikke et utpreget partysted, men noe som passer for et rolig par uten barn.

Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet

Google sozopol. Vi har forelsket oss totalt i Bulgaria og har kjøpt leilighet der. Nydelige strender, god mat, flott natur, gjestfrie folk, og en dunk rødvin til 42 kr. Der får du vanvittig mye for pengene. Om du ønsker å reise en plass hvor du slipper tenke på økonomien. Helt herlig der. Kan nesten ikke vente til våren! :)

Skrevet

Chios!

Fine strender, koselige tavernaer og restauranter med god mat og litt uteliv hvis man leter på de rette stedene. Siden du skriver om Chartertur, vil jeg anbefale Karfas. Tror jeg. Selv har vi falt for Megas Limnionas og området her, selv om det er steinstrand uten solstoler og annen luksus. Her føler vi oss hjemme :) Du finner masse på nettet om Chios. Les og se om dere finner noe som kan se ut til å passe :)

Skrevet

Vil anbefale Hellas :) Har vært på Santorini, Kypros og Parga, og synes alle stedene var flotte. Santorini var vel den mest spesielle øya, kanskje ikke de beste strendene, men ellers helt fantastisk :jepp: Også har jo familien min feriert noen år på Gran Canaria da. Begynner å bli ganske...norskt, der nede :P Men jeg synes det er en koselig øy.

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Uten tvil Kroatia! I nord har du Istria med nyyydelige, turkisblå strender, god mat (og vin!),hyggelige mennesker og masse utfluktsmuligheter. Lenger sør har du Dubrovnik, som er en helt spesiell by innenfor den gamle bymuren. Man har også mulighet for øyhopping i Kroatia. Passer perfekt for voksne uten barn.

Skrevet
Vil anbefale Hellas :) Har vært på Santorini, Kypros og Parga, og synes alle stedene var flotte. Santorini var vel den mest spesielle øya, kanskje ikke de beste strendene, men ellers helt fantastisk :jepp: Også har jo familien min feriert noen år på Gran Canaria da. Begynner å bli ganske...norskt, der nede :P Men jeg synes det er en koselig øy.

Kypros er et eget land i Middelhavet, ikke gresk øy. Men flott er der, uteom AyaNapa, der er det bare travelt...

Skrevet

Takk for svar dere. Skal ta en titt på forslagene deres :)

Skrevet
Kypros er et eget land i Middelhavet, ikke gresk øy. Men flott er der, uteom AyaNapa, der er det bare travelt...

Oi! :rodme::fnise: Det visste jeg jo! Grand prix og hele pakka, selvfølgelig er det et land! :sjenert: hehe...geografi og meg, asså. "Jeg anbefaler Hellas - dra til Kypros!" Men ja, det er flott.

Syden er herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...