Gjest Dodgy Lady Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Sååå.... Hva synes du er mest turn-on ved menn? Topp 3!! 1. Manne-mann (maskulin, handy, kraftig bygd osv) 2. Hår på brystet 3. Velstelt (lukter godt, pent undertøy++)
Sans Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jøss, vi tenker likt!!! - Sterke hender og armer - At han er skikkelig mannemann (ikkeno syting!) - Hår på brystet Endret 14. oktober 2007 av Sans
Sans Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Pøh! Det var bare fordi ditt innlegg var kortere enn mitt!! Ditt lå der ikke når jeg begynte å skrive mitt.... *furte*
Gjest Gjest_lola_* Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 min topp liste: 1.sterke/store hender 2. brede og veltrente skuldre/armer *sikle* 3.stor kukk 4.deilige og fyldige lepper det var heller en beskrivelse av samboer, men har man skutt gullfuglen så.... :love:
LilleLy Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) -sexy stemme... -muskler - evnen til å flørte Edit.. klarte visst ikke å tenke på tre, da jeg først kom på nr. 1 Endret 14. oktober 2007 av LilleLy
Gjest hyggelig Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 store muskler mørkt hår selvtillit (men uten å bli arrogant og ufordragelig..
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Helst ikke for store muskler, men tenner mye på hender, og på blikk. Kroppsmessig så tenner jeg på alt fra tynn til litt stor
Bokormen Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 1. Måten han får meg til å føle meg avslappet og sexy på 2. Brede skuldre/store kraftige hender 3. Fyldige, myke lepper
Gjest s.n Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Flotte armer Hårstripen under navlen At han bruker bukser som fremhever en flott rumpe...
Gjest lissi32 Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Ryggen til min samboer. Skikkelig V. Å en utrolig stram og deilig rompe, deilig brystkasse, og lår med musker på sida. Tjukke gode lepper. Rett og slett alt på samboern min er Turn On. Til og med den han har i buksa er konge
Filur Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 -En viss kledelig arroganse. -Ledertype. -Fysisk styrke. -Brede skuldre. -Høyde. -Fin holdning. -Proposjonert kropp. -Iq og eq. -Sjarm
Imbær Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Nr 1: Kraftige hender! Jeg blir fascinert av store never, og skikkelige arbeidshender. Synes også at resten av kroppen må være kraftig med muskler, og ikke tynn. Faktisk er en skikkelig six-pack det største turn-off for meg. En naturlig arbeidskropp, og en som er større enn meg er det jeg tenner på. Utstyret han har mellom beina har nok også mye å si. En tykk og god en er knall!
Duracella Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 1: Selvsikker handyman 2: Humor 3: Pen i tøyet og renslig
Duracella Skrevet 16. oktober 2007 #15 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg føler for å legge ut en liste på det kroppslige også 1: En kraftig, men ikke for stor nese 2: Hår på brystet som jeg kan dulle med 3: En god rumpe.
Gjest *nurket* Skrevet 16. oktober 2007 #16 Skrevet 16. oktober 2007 Huff... må jo tenke litt her nå * Store hender (ikke tynne og spinkle fingre) * Underarmer med fremtredende blodårer * Øyne som stråler (farge ingen betydning)
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 16. oktober 2007 #17 Skrevet 16. oktober 2007 -En viss kledelig arroganse. -Ledertype. -Fysisk styrke. -Brede skuldre. -Høyde. -Fin holdning. -Proposjonert kropp. -Iq og eq. -Sjarm Absolutt. Matcher bra med din avatar.
wishingitwas Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 Det er så forskjellig når jeg forelska. Med han forrige: 1. Ryggen hans, nydelig v-form. 2. Bustete morgenhåret hans, og bare måten han gikk rundt på. 3. Rødminga hans når jeg satte han ut (4. Når han tøffa seg for meg, nydelige fyr, gjorde det slutt, men kommer alltid til å ha varme følelser for han) Med en annen eks: 1. Sjarmen og utstrålinga. 2. Humoren 3. Høyden Min nåværende betatthet: 1. Sexappealen i blikket og smilet 2. Armene hans 3. Rett og slett fyren i sin helhet, fra topp til tå - han ser ikke dårlig ut :rødme: Men de vanligste tingene, når det ikke er følelser inne i bildet: 1. Pent eller søtt eller kjekt ansikt 2. Fin rumpe 3. Selvsikkerhet
Ambivalent Skrevet 18. oktober 2007 #19 Skrevet 18. oktober 2007 Et søtt smil Kosemage Humor At han er seg selv Pulesveis og pysjamasbukse.. At han lukter godt!
Gjest Tulipa Skrevet 18. oktober 2007 #20 Skrevet 18. oktober 2007 -Kraftige armer -Sjarm og humor (noe av det aller viktigste) -Litt kraftig (må ikke være tynn, tynne menn er ikke sexy) -Matglad (ikke noe er mer usexy enn menn som bare pirker i maten) -Arbeidssom (kan ikke fordra arbeidssky mennesker) -Sporty (må like å gå tur hver dag i all slags vær) -Fotballinteressert -Glad i barn -Glad i dyr (ikke lett å finne den som passer til meg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå