Gå til innhold

Kjærestetur en langhelg


Gjest Forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket

Jeg og kjæresten min har snakket om å ta en tur i lag, bare en uke eller en langhelg for å ligge på hotell og nyte livet.

Ingen av oss er særlig bereist.

Noen tips om uforglemmelige, romantiske steder å besøke? Vi er millionærer, så vi holder oss i første omgang innenfor europeiske landegrenser. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jeg og kjæresten min har snakket om å ta en tur i lag, bare en uke eller en langhelg for å ligge på hotell og nyte livet.

Ingen av oss er særlig bereist.

Noen tips om uforglemmelige, romantiske steder å besøke? Vi er millionærer, så vi holder oss i første omgang innenfor europeiske landegrenser. :love:

Hehe, skrev feil. Skal selvfølgelig stå at vi IKKE er millionærer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dodgy Lady

Jeg ville bare søkt rundt på nettet og funnet en billig tur til en storby i Europa. Da dere ikke er særlig bereist fins det X antall byer å reise til og dere kommer til å kose dere uansett.

Jeg kan anbefale Amsterdam, London, Krakow, Budapest, Paris, Firenze og Venezia i hvert fall. Synest det er vanskelig å velge, da alt er så forskjellig. Venezia er veldig dyrt, men innmari vakkert.

Viss dere har en uke tilgjengelig er jo restplass til sydlige strøk midt i blinken. Jeg og min kjære reise til (turistifiserte og "utskjelte") Mallorca og hadde det helt supert. Nydelig vær, masse å oppleve, god mat.... Bare helt supert.

Søk i vei og finn noe billig, er mitt forslag. Så har dere heller råd til en tur til senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona er absolutt å anbefale, søk på hotels.com etter hotell og kelkoo.no for flybilletter:) Vi hadde en kjempe fin uke i høst og reiser gjerne tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan anbefale:

Praha, Tallinn, Barcelona, München (vet ikke om denne blir ansett for så veldig romantisk, og jeg har riktignok bare vært der 1 dag, men fikk veldig sansen for denne byen).

Praha har veldig mye flott arkitektur, Kampa er en sinnsykt bra restaurant rett ved karlsbroen om dere vil skjemme dere bort!! Vi forlovet oss i Praha, og lite er så romantisk som å gå over Karlsbroen i måneskinn :)

Tallinn har en veldig fin gamleby, koselig å bare rusle rundt der, litt som Praha bare mindre målestokk.

Barcelona har mye å se og mye å gjøre, bra uteliv etc. Og sikkert fortsatt ganske greie temperaturer på denne tiden av året, bedre enn her hjemme i allefall :)

Ellers har du jo Paris som er en klassiker. Å besøke Sacre Cour i kveldsmørket er veldig romantisk, men ellers synes jeg Paris kan bli litt vel stor og støyende etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...