Knøttet Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Enkelte dager i det siste har jeg følt at jeg må tisse, med en eneste gang, og når jeg kommer meg på do så kommer det bare litt, selv om det føles som om blæra er full. Kjenner også et slags "trykk" på blæra (?)samtidig som jeg har skikkelig nødt på do. Vanskelig å forklare...
monja Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke urinveisinfeksjon da? Da får man sånn trang til å tisse selv om blæra er nesten tom.
Knøttet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke urinveisinfeksjon da? Da får man sånn trang til å tisse selv om blæra er nesten tom. Hm. mulig det... Men har man ikke flere symptomer også? :klø: Isåfall må jeg vel til lege, eller ?
monja Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bruker ikke å ha flere symptomer, men mange har svie når de tisser, blod i urinen eller magesmerter i nedre del av magen. Du kan drikke tranebærjuice, appelsinjuice, men uansett - drikk mye. Det er nok lurt å levere en urinprøve sånn for sikkerhets skyld. Finner de noe grums kan det godt hende du får resept på antibiotika.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå