Gå til innhold

Fjerning av tatovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som vet om noen klinikker i bergen, som fjerner tatoveringer?

Og om det er noen som har fjernet tatoveringer her?

Pris?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen.

Nå har jeg fått time hos Volvat medisinsk senter i bergen, på mandag 5 november. For å fjerne tatoveringen. Den skal fjernes ved i skjære den vekk. :sukk:

Er det noen andre som har gjort dette, eller vet om noen som har gjort det???? :forvirra:

:klemmer: Fergie. :sukk:

• 3 måneder senere...
Gjest Nora-mora
Skrevet

Hei:) Jeg lurer på hvordan det gikk med fjerningen av tattoen din? Har tenkt å gjøre det samme, har en på armen som ikke er så veldig stor. Hvor hadde du din? Hva betalte du? Er du fornøyd? Håper du gidder å svare:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei

skulle og gjerne visst hva utfallet av saken var. har lest litt på nettet der det snakkes om laser for å fjerne tatovering. fant og en side der det var snakk om en krem som skulle fjerne den. noen som har erfaringer her?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Åååå jeg er så spent på dette, pliiiiiis svar meg:)

Skrevet (endret)

Jeg ser at brukeren ikke har vært online på to måneder, men dere kan jo forsøke på å sende vedkommende en PM.

Edit: Leif.

Endret av Maneo
Gjest Nora-mora
Skrevet
Jeg ser at brukeren ikke har vært online på to måneder, men dere kan jo forsøke på å sende vedkommende en PM.

Edit: Leif.

Ja, det var lurt! Takk for svar:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg holder på å få min tatovering fjernet med laser. Den er ca 4x5,5 cm stor og de regner med å bruke ca 8 ganger på å få den bort... jeg har nettopp hatt 5. behandlingen og den er i ferd med å "viskes" ut sakte men sikkert! Kan anbefales på det sterkeste om du virkelig angrer.

Jeg vurderte å få den skjært vekk men siden jeg får så stykke arr (keloid) så var dette det beste tilbudet for meg. Tar litt lengre tid å få det fjernet men sluttresultatet ser ut til å bli veldig bra.

Jeg kan jo si det at jeg fikk litt sjokk første gangen jeg var inne til behandling, hadde ikke regnet med at det skulle gjøre vondt... men det gjorde det! Etter det har jeg vært på apoteket og kjøpt Embl krem og smurt på skulderen før hver behandling. Anbefales!

• 1 måned senere...
Gjest Nora-mora
Skrevet

Hei:) Takk for svar:) Hvor er det de har slik laser da? Bor i Trondheim, og ser for meg at det bare er i Oslo de har slike tilbud. Kan jeg spørre hva det koster å få fjernet den? min er 5cm x 3, så det er omtrendt samme størrelse som din. Har det noe å si at det er farger? Jeg mener å ha hørt at det er lettere å fjerne en svart enn en med farger?

Tusen takk for svar forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...