Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 tenker da på fornøyde kunder, at man får det man betaler for osv. selv har jeg nextgentel og er fornøyd. det er min mor som skal ha, og det letteste hadde vært å ta tele2 eller telenor, men det virker som de har mange msfornøyde kunder, eller? vet ikke om jeg vil anbefale henne nextgentel, pga dårlig kundestøtte. jeg bor rett ved kontoret deres, så da er det greit. men for henne blir det annerledes.
Cata Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har Tele2 og er godt fornøyd. Har brukt dem i over 2 år uten problemer - dvs. det hender en gang i mellom jeg må trekke ut støpselet til modemet for å få kontakt. Det har vel hendt i alt 4-5 ganger på de drøye 2 årene. Kundeservicen har jeg ingen erfaring med siden jeg har hatt så få problemer. Bestilte i sin tid med montør. De kom på tida, men det var et par ukers ventetid fra jeg bestilte og til de skulle komme. Hadde mistet/glemt et passord en gang og det tok vel en ukes tid før det kom i postet.
Gjest T Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Har start nå og internett funker som det skal stort sett. Men har hatt veldige problemer med kundeservice, skulle skifte eier på abonnementet og det tok bare fem måneder og få det registrert! har brukt så mye tid og energi på å klage på dette, og kommer ikke til å velge de neste gang jeg skal skifte leverandør. Start har også brukt veldig lang tid på å sende nytt modem når det har gått i stykker og mye tull med sending til feil adresse osv. Har i tillegg også dårlige erfaringer med kundeservice hos tele2 og hos nextgentel tok det tre måneder fra jeg bestilte og trodde alt var i orden, til de kunne informere om at de ikke levere til den adressen likevel! Telenor har jeg ingen erfaring med.
Arkana Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har hatt NGT i åtte år og det har så godt som aldri vært problemer, heller ikke med å få kontakt med kundeservice. Har ikke hørt noe negativt om NGT fra de jeg kjenner som også har det. De jeg kjenner som har Telenor er fornøyd med dem, mens Tele2 har jeg hørt mye rart om.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Har erfaring med NGT, Get og Telenor, og alle kan til tider ha møkkaservice. Det kommer bare an på hvor uheldig du er, hvor stort problemet er eller hvor inkompetente de som tar telefonen er.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Har NGT nå, jeg jukser litt der fordi jeg kjenner så mange som jobber der. Service er lissom ikke noe problem. Tele2 har jeg slitt med ALT for lenge, og ikke om det regnet blitzere på taket mitt om jeg skal ha noe mer med dem å gjøre. Elendig linje, service og ikke minst så sitter de og lyger så det renner av dem på teknisk, når det de bør gjøre er å si ganske enkelte, "dette vet jeg faktisk ikke noe om, vi skal få noen til å se på det."
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 takk for svar folkens! nå har moder'n fiksa biffen på egenhånd, og ordna pc og internettleverandør på egen hånd. hun skal da få internett via kabel-tv, canal digital. håper det blir bra! noen som har hørt noe om de? og blir ruteren osv å gå gjennom tv-kontakt i stedet for tlf-kontakt? *grønn*
Gjest Nedfall Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 takk for svar folkens! nå har moder'n fiksa biffen på egenhånd, og ordna pc og internettleverandør på egen hånd. hun skal da få internett via kabel-tv, canal digital. håper det blir bra! noen som har hørt noe om de? og blir ruteren osv å gå gjennom tv-kontakt i stedet for tlf-kontakt? *grønn* Funker sikkert greit det, fordelen med bredbånd via kabel, er at du slipper å "sponse telenor". Iptelefon får ingen tillegg i prisen, om du ikke vil ha vanlig analog telefon..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå