Gjest Gjest_Betzy_* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei. Jeg vil få lagt inn silokon i brystene, men har endel spørsmål i den forbindelse. Noen som kan anbefale en klinikk i Bergen? Samtidig lurer jeg på om det er noen steder man kan undersøke hvilke klinikker som har fått klager eller er useriøse. Jeg var på konsulasjons time, og fikk vite eg hadde mye brystvev og var en god kanidat på den måten, men eg hadde 17,5 cm mellomrom fra brystvorten og te halsen, og ik kunne få den str eg ville uten å kjøpe spesial proteser som kostet da over 45 000. noen andre som har hatt det problemet? vil gå fra 70b til stor c (minst) Mvh Betzy
punkish Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hvor mye må man betale for sånt? og åssen er det med amming seinere i livet? kunne godt tenkt meg litt større puppeditter. men er nok veldig skeptisk også...
Gjest Gjest_Betzy_* Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 hvor mye må man betale for sånt? og åssen er det med amming seinere i livet? kunne godt tenkt meg litt større puppeditter. men er nok veldig skeptisk også... Hei. På de fleste klinikker koster det rundt 30 000, men kommer litt ann på type proteser. Jeg vil ha dråpeformet fordi eg har hørt det ser mer naturlig ut. Utifra det eg har lest og spurt om så skal det gå helt fint og amme senere i livet, siden eg bare er 19 er det viktig for meg å ikke ødelegge den mulighetn, når eg var på konsulasjons time sa han at det ikke var noe problem å kunne amme:)
Fergie Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Hei. På de fleste klinikker koster det rundt 30 000, men kommer litt ann på type proteser. Jeg vil ha dråpeformet fordi eg har hørt det ser mer naturlig ut. Utifra det eg har lest og spurt om så skal det gå helt fint og amme senere i livet, siden eg bare er 19 er det viktig for meg å ikke ødelegge den mulighetn, når eg var på konsulasjons time sa han at det ikke var noe problem å kunne amme:) Hei! Jeg vil på det aller varmeste anbefale Volvat medisinske senter. Du bør også ta deg en titt inne på Ceecee sin dagbok:CeeCee's hemmelige verden... Dette er en kjempe flott side! Fergie
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke hørt noe spesieller klinikker, men jeg trodde det var mest mulig anbefalt å vente til etter amming. Min vennine fikk beskjed om dette ettersom brystene utvikles veldig under svangerskap og etterpå. Hun tok det etter sin første unge og har denne gangen ikke fått muligheten til å amme andremann grunnet silikon.
Fergie Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke hørt noe spesieller klinikker, men jeg trodde det var mest mulig anbefalt å vente til etter amming. Min vennine fikk beskjed om dette ettersom brystene utvikles veldig under svangerskap og etterpå. Hun tok det etter sin første unge og har denne gangen ikke fått muligheten til å amme andremann grunnet silikon. Det er ikke noe problem å amme med silikon.
Saeria Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har også hørt mye positivt om FMS i Bergen, men ta gjerne turen innom cee cees dagbok, som foreslått. FMS legger i hovedsak inn saltvann, etter hva jeg har forstått. Men de tilbyr også silikon.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Det er ikke noe problem å amme med silikon. Kommer ikke det an på om silikonen plasseres foran eller bak brystmuskelen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå