Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei!! Jeg er en jente som synes det er så inderlig deilig når typen min kommer inni meg. Synes bare det er so veldig irriterende at jeg må stå opp av senga for å gå på bedet og "tømme" meg etterpå. Hva slags praksis har dere andre. Lar dere det bare renne ut over natta eller gjør dere sånn som meg?? Hilde.....
Amalie_85 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Papir, hånkle eller noe! Er ikke hver gang jeg orker å gå på badet! MEn det er heller ikke noe godt å våkne på natta fordi det er klamt å det begynner å klø!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Litt i samme gate: Er det bare hos oss det blir veldig svett på lakenet etterpå? Hvert fall hvis det har vært en skikkelig omgang, for å si det sånn. Har begynt å ha på et ekstra laken noen ganger. Hva gjør andre?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Gikk som regel en tur på toalettet rett etter, og la et håndkle under om natten uansett Tar gjerne litt tid før alt er ute..
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Det renner ikke ut så fort så jeg blir liggende litt om det er stemning for det, men går på badet etter hvert. Han går ofte før meg og tar med papir inn til meg om jeg skulle trenge det. Vi har begge denne trangen, så det ødelegger ikke stemninga. Kose mer kan vi gjøre etterpå heller
L79 Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Vi prøver å ha et håndkle ved siden av senga. Dette er flittig i bruk!
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Vi prøver å ha et håndkle ved siden av senga. Dette er flittig i bruk! Her også... Men ofte hvis vi har sex før vi legger oss bare sovner jeg som vanlig.
Sans Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Det er sjelden det renner ut av meg.. Det blir der inne til jeg har gått rundt en stund. Men for sikkerhetsskyld legger jeg et håndkle eller t-skjorte eller noe under meg før han trekker seg ut. Sånn just in case. Uansett går jeg alltid på toalettet i løpet av et kvarter etter endt akt. Hvis ikke får jeg sopp og UVI og slikt.
FantasDick Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har alltid et håndkle ved senga som vi tørker oss med. Jeg legger meg ikke og lar sæden bare renne ut i løpet av natta, iallefall!
caso Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Discovery har jo en programserie som heter "how do they do it".... Tråden og programmet heter det samme, så kanskje du kan få gjennomslag for en reportasje
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Her renner det i store mengder så jeg må gå på toalettet,tisse og så tørke mesteparten av meg
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Det er sjelden det renner ut av meg.. Det blir der inne til jeg har gått rundt en stund. Men for sikkerhetsskyld legger jeg et håndkle eller t-skjorte eller noe under meg før han trekker seg ut. Sånn just in case. Uansett går jeg alltid på toalettet i løpet av et kvarter etter endt akt. Hvis ikke får jeg sopp og UVI og slikt. Så utrolig lite romantisk...hadde jeg vært mann og dama begynte å fikse med et håndkle under seg før jeg trakk meg ut vet jeg ikke om jeg hadde orket flere runder...
Filur Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg foreslo at vi skulle ha en dorull ved senga, men da ble han nesten litt hissig. Det var det mest uromantiske han kunne tenke seg. Så vi har et håndkle ved senga som jeg legger under meg etter han har kommet, bare i tilfelle det begynner å renne. Vi ligger ofte og koser etterpå. Men jeg må alltid på do å tisse og tørke meg etterhvert, må bare ha kost oss ferdig først. Går også på do om vi har lagt oss. Når jeg tenker etter er han også som oftest inne og tørker av seg litt etterpå, så da har vi en koselig liten stund på badet.. :love:
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #17 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg går i dusjen jeg, og skyller meg. Hvis jeg "bare" tørker meg får jeg ikke alt, og det blir klamt, klør og jeg våkner og går i dusjen i løpet av natta. Har spurt om kjæresten vil bruke kondom da Så kan jeg bare legge meg rett i armkroken hans å sove. Neida, nekter ham ikke den gleden, og jeg sier at jeg synest det er kjempegodt og at jeg ikke kunne tenkt meg noe annet enn at han spruter dypt inne i meg, selv om det ikke hadde gjort meg noe om han sprutet i ett håndkle i istedenfor.
mariab Skrevet 14. oktober 2007 #18 Skrevet 14. oktober 2007 har en dorull i nattbordsskuffa.. greit å tørke litt av, for det begynner å renne rimelig fort. så springer vi på do begge to og tisser og vasker/dusjer.. og er det på kvelden går vi tilbake i senga og koser oss ferdig og så sovner men er kjempeekkelt å bare bli liggende, ææsj! jeg tenker på det ofte når jeg ser på film og sånn. alle bare sovner eller blir liggende å kose rett etterpå! det må jo være fryktelig ekkelt. noen ganger hvis vi ikke orker maset med å tørke osv så bruker han kondom..
Gjest lillagubban Skrevet 14. oktober 2007 #19 Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke tenkt over det med verken den ene eller andre eksen, faktisk... Har ikke problem med UVI så går på do hvis jeg må tisse, ellers har vel sæden bare rent ut iløpet av natten Høres jo veldig ekkelt ut, men sex skal være litt grisete, hehe. SKulle det bli noe problem har jeg alltids kleenex ved senga
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #20 Skrevet 15. oktober 2007 har en dorull i nattbordsskuffa.. greit å tørke litt av, for det begynner å renne rimelig fort. så springer vi på do begge to og tisser og vasker/dusjer.. og er det på kvelden går vi tilbake i senga og koser oss ferdig og så sovner men er kjempeekkelt å bare bli liggende, ææsj! jeg tenker på det ofte når jeg ser på film og sånn. alle bare sovner eller blir liggende å kose rett etterpå! det må jo være fryktelig ekkelt.noen ganger hvis vi ikke orker maset med å tørke osv så bruker han kondom.. [/quot nå er jo ikke film og virkelighet det samme da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå