Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 hei..lurte bare på om noen av dere som har hatt en eller annen infeksjon i underlivet kan fortelle litt om dette. symtomer? Og hvordan oppdaget dere at dere hadde dette? er 3mnd venteliste hos legen min, så jeg får nok ikke svar derfra så snart. Blir veldig takknemlig for svar altså=)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Heisann!! kommer litt an på hva slags infeksjon det.... Har hatt urinveisinfeksjon mange ganger, dette kommer med symptomer som, hyppige turer på do, svir når du tisser bl.a. Ellers kan man jo si at sopp i underlivet er en infeksjon. Da vil det kanskje klø, være rødt, kanskje noen blemmer...... Hva slags symptomer har du? Vet ikke om jeg er til hjelp men:) Har du noen av disse symptomene er det bare å ringe på kontoret å fortelle om symptomene, og er det sopp, eller urinveisinfeksjon kommer du raskt inn. Er det urinveisinfeksjon må man levere urinprøve....
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320853 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad...oe_i_underlivet
Gjest Moncler Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 er 3mnd venteliste hos legen min, så jeg får nok ikke svar derfra så snart. Blir veldig takknemlig for svar altså=) Nå synes jeg helsenorge skuffer. Er dette fastlegen din?
Sans Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Altså... En infeksjon i underlivet kan være svært svært ubehagelig. Og hvis man ikke vet hva det er og dermed er usikker på behandling.. Jeg har ett råd, som jeg anbefaler at du følger: LEGEVAKTEN De kan sikkert hjelpe deg. En underlivsinfeksjon er såpass ubehagelig at jeg i alle falll tenker på det som akutt. Du kan ikke gå i tre måneder.......
Gjest ts Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Nå synes jeg helsenorge skuffer. Er dette fastlegen din? Fastlegen min ja! Og det er ikke urinveisinfeksjon jeg lurer på..det begynte med hvit utflod og klødde noe sinnsykt! så ble fargen mer lysgul(sorry detaljer hehe), og konsistensen varierer mellom kornete og slimete(igjen sorry). Klør nesten ikke lengre..syns ikke det er så utrolig kjekt å gå rundt med noe man ikke vet hva er.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Fastlegen min ja! Og det er ikke urinveisinfeksjon jeg lurer på..det begynte med hvit utflod og klødde noe sinnsykt! så ble fargen mer lysgul(sorry detaljer hehe), og konsistensen varierer mellom kornete og slimete(igjen sorry). Klør nesten ikke lengre..syns ikke det er så utrolig kjekt å gå rundt med noe man ikke vet hva er. Høres ut som soppinfeksjon, hadde det en gang: kløe og hvit-gul kornete utflod (candida albicans). Trodde jeg hadde noe farlig, men dette gikk veldig fort over med enkel behandling. Finn en annen lege og få undersøkt raskt, altfor ubehagelig ellers. Eller spør på apoteket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå