Gå til innhold

Idag er jeg glad fordi...


B.A.

Anbefalte innlegg

Idag er jeg veldig glad for at det er lørdag og jeg kan ligge i senga og slappe av så lenge jeg vil, og at været er litt dårlig her jeg er og da har jeg enda en grunn til å være inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hele leiligheten min er skinnende ren, jeg har verdens beste venn og fordi jeg skal treffe en gammel venn igjen for første gang på lenge idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg meg herlig! Bussen går vel om 10 minutter, og jeg skriver dette før den åker hen. Jeg er så glad for at jeg lever, og jeg har så mye å være takknemlig for. Vi alle burde tenke på hva vi allerede har, ikke hva vi IKKE har. Det prøver jeg på, hvert fall. :)

Au Revoir =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjestine_*

Jeg er glad i dag fordi både jeg og mannen

fikk skattepenger igjen!

Ca 40000 tilsammen kom inn på kontoene våre i dag :ler:

Det er et fint tilskudd til en slunken kasse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peachbud

Fordi jeg hadde det glitrende på byen i går.

Fordi jeg har trent litt i dag.

Fordi jeg holder på med en underholdende roman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg glad for at jeg har fri og kan være hos kjæresten min <3 Jeg er også veldig glad for at jeg bare har 2 artikler igjen i artikkelsamlingen min som er del av pensum i det ene faget mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er jeg glad fordi jeg endelig har kommet igang med pakkingen, og fordi ungen er hjemme etter noen dagers fravær.

Og så er jeg glad fordi det er så utrolig vakkert ute i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

I dag er jeg glad for jeg hadde en natt full av mareritt men våknet til en stoooor kos og "jeg elsker deg", sjokoladekake til frokost og masse kos på bussen på vei ned til byen, jobbkurset var ikke så ille, dagen er rett og slett fet :) Hvis ei venninne greier å få ræva i gir skal vi en liten tur på cafe også. Finedag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad for at jeg har kommet meg gjennom dagen (KJEMPETRØTT!!!!), at jeg har hatt mange fine opplevelser, at det har vært strålende sol, at jeg har spist god mat, at jeg har kjøpt en cd jeg har ønsket meg lenge, for alle de fine menneskene i livet mitt, og ikke minst fordi JEG SKAL GÅ OG LEGGE MEG!! :hoppe::sove: :sove: :sove: :sove: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...