Ninakanin Skrevet 15. oktober 2007 #21 Skrevet 15. oktober 2007 feil tråd!!! sorry! *lister seg ut igjen*
lubiluu Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 15. oktober 2007 de som hadde det utifra linkene på den siden sendte ikke til norge..
lubiluu Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #23 Skrevet 15. oktober 2007 haha kan jo svare likevel jeg.-. mente du å ha han til middag sammen med dere ? er han såpass god venn at det trengs? jeg hadd bestilt min til å stå stille i en krok hele kvelden jeg da.. vet ennå ikke helt hva vo kommer til å gjøre .. bestille eller ikke
Ninakanin Skrevet 15. oktober 2007 #24 Skrevet 15. oktober 2007 haha kan jo svare likevel jeg.-. mente du å ha han til middag sammen med dere ? er han såpass god venn at det trengs? jeg hadd bestilt min til å stå stille i en krok hele kvelden jeg da.. vet ennå ikke helt hva vo kommer til å gjøre .. bestille eller ikke det er det som er drit, han er egentlig bestekompis der jeg bor (har flyttet fra hjembyen min), men vi har bestemt å ha KUN familie og forlovere. men hallo. da blir det "krok" og nattmat må vel funke det. takk for lån av plass i tråden!
lubiluu Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 15. oktober 2007 blir nok bra:D vi lurer på om vi skal ha kun fam og forlovere til middag, resten til kaffe og nattmat
Ninakanin Skrevet 15. oktober 2007 #26 Skrevet 15. oktober 2007 blir nok bra:D vi lurer på om vi skal ha kun fam og forlovere til middag, resten til kaffe og nattmat siden det er din tråd svarer jeg bare videre vi skal ha middag kun for familie og forlovere, så drar vi på bryllupsreise, og så skal vi ha en heidundrenes fest for ALLE venner og bekjente når vi kommer hjem iallefall ifølge planen..
lubiluu Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 15. oktober 2007 så heldige dere er... vi er vel glade til om vi har barnevakt til alle barna haha men men. han fridde i hellas i sommer, får være godt nok, så kommer det noen greske gjester da.. de får ta med litt syden til oss:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå