Gå til innhold

kan noen hjelpe meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho:

feil tråd!!! :hoho:

sorry!

*lister seg ut igjen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de som hadde det utifra linkene på den siden sendte ikke til norge..

Skrevet

haha kan jo svare likevel jeg.-.

mente du å ha han til middag sammen med dere ?

er han såpass god venn at det trengs? jeg hadd bestilt min til å stå stille i en krok hele kvelden jeg da.. vet ennå ikke helt hva vo kommer til å gjøre .. bestille eller ikke

Skrevet
haha kan jo svare likevel jeg.-.

mente du å ha han til middag sammen med dere ?

er han såpass god venn at det trengs? jeg hadd bestilt min til å stå stille i en krok hele kvelden jeg da.. vet ennå ikke helt hva vo kommer til å gjøre .. bestille eller ikke

det er det som er drit, han er egentlig bestekompis der jeg bor (har flyttet fra hjembyen min), men vi har bestemt å ha KUN familie og forlovere.

men hallo. da blir det "krok" og nattmat :Hehe:

må vel funke det.

takk for lån av plass i tråden!

Skrevet

blir nok bra:D

vi lurer på om vi skal ha kun fam og forlovere til middag, resten til kaffe og nattmat

Skrevet
blir nok bra:D

vi lurer på om vi skal ha kun fam og forlovere til middag, resten til kaffe og nattmat

siden det er din tråd svarer jeg bare videre ;)

vi skal ha middag kun for familie og forlovere, så drar vi på bryllupsreise, og så skal vi ha en heidundrenes fest for ALLE venner og bekjente når vi kommer hjem :hoppe:

iallefall ifølge planen.. :sjenert:

Skrevet

så heldige dere er... vi er vel glade til om vi har barnevakt til alle barna haha

men men. han fridde i hellas i sommer, får være godt nok, så kommer det noen greske gjester da.. de får ta med litt syden til oss:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...