Gjest tvang- og sultespiser Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hvilke mengder er det snakk om for deg når du overspiser? Evt noen du kjenner.. Eks for en dårlig dag.. Jeg kan spise ekstreme mengder.. Er det bare meg? (Veksler mellom perioder med tvangsspising og sulting, så er normalvektig)
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Hvilke mengder er det snakk om for deg når du overspiser? Evt noen du kjenner.. Eks for en dårlig dag.. Jeg kan spise ekstreme mengder.. Er det bare meg? (Veksler mellom perioder med tvangsspising og sulting, så er normalvektig) Hei du! ikke fortvil, du er ikke alene.. Jeg er 162 og veier 50kilo, jeg overspiser og da er det ikke snakk om små mengder. Jeg får spise kikk 2 ganger i uken og da kaster jeg meg over maten, jeg klarer ikke å stoppe før jeg har fått den tilfretsstillingen jeg ønsker, mat er som dop for meg. for bare 2 dager siden fikk jeg et spise kikk der jeg spiste : 9brødskiver, 6knekkebrød,et hamburger brød, 11dl med go dag, 2 pæra, et eple, en banan, potetgull, sjokolade, pasta! 1 liter is, en 150g stor hamburger med skips til + en stor milkshake og godteri der etter!jeg hater meg selv for det, jeg får dårligsamvittighet men spyr det aldri opp. Men det er så vanskelig å ha perioder der jeg bare putter å putter i meg for jeg slanker meg og det har jeg gjort i noen måneder nå. jeg har klart å gått ned 14 kilo, men selv om! jeg kan stappe i meg det mest utruligste, for ikke så lenge siden spiste jeg nesten ei heel sjokolade kake selv! Når jeg overspiser er det når jeg kjeder meg, er fortvilt over meg selv, når ting er så vanskelig at jeg bare driter i alt så søker trøst hos mat. før overspiste jeg hveeer dag! men nå spiser jeg sunt i uke dagene å hvis jeg kjenner at jeg er ekstra sulten i uke dagene prøver jeg å stappe i meg masse frukt å grønt å drikke mye vann! det hjelper:) det er i helgen kikkene vanligvis kommer for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå