Gå til innhold

Hvis du fikk en gavekurv

Gjest Tex

Anbefalte innlegg

Stearinlys i alle varianter, gjerne duftlys, og servietter, det er noe jeg aldri får nok av...

Ting som skal spises eller drikes er ikke noe for meg........

Hva med deg? Hva ville du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Kosmetikk av ymse slag. (Alt mulig, fra lipgloss til håndsåpe osv)*Votter og ullsokker (gjerne hjemmestrikket)

*Fine bilderammer (gjerne med et bilde i)

*Tacoting (vi spiser mye taco ;) )

*Julehefte (fra Donald helst)

*Fine servietter

*Kinobilletter

*Kosedyr

*Bøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

- Hårpleie. Frisørshampo, -balsam og hårkur.

Kan bli veldig dyrt hvis en skal kjøpe flere produkter da. Kanskje en bedre idé med kun en hårkur dersom det er til noen litt perifere slektninger.

Endret av Peachbud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Veldig enig med Gjenglemt sykkel... her, hadde blitt veldig glad for alt det der. Shampo og hårprodukter hadde jeg blitt glad for hvis jeg fikk akkurat den typen jeg bruker.

I tillegg hadde jeg blitt glad for kurv med ost, vin, servietter og lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. Har aldri fått slike kurver, men det høres veldig koslig ut! Jeg kunne tenke meg pene stearinlys, bøker, velværeprodukter, bilder, god mat, vin, pledd, hobby-greier, mat-oppskrifter, kinobilletter, gavekort på barnepass osv...

Slike temakurver (har lest om det her inne men husker ikke hvor) er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Velvære (type: sminke, kremer, såper osv)

*Lune votter og sjerf

*Bøker

*Stearinlys

Samt andre koselige ting som er plukket ut til meg :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Kinobilletter og klippekort på barnevakt! :)

På meg hadde stearinlys og servietter vært bom (liker å velge sånne ting selv), men hadde blitt veldig glad for en kurv med velværeprodukter. Og kvalitet og personlig omtanke foran kvanitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del passer mye av det folk har nevnt her tidligere; bøker, god mat (gjerne sånt en ikke nødvendigvis pleier å kjøpe selv, altså litt spesielle eller bare spesielt gode ting!), vin, hårpleieprodukter av det litt eksklusive slaget, kinobilletter og lignende.

Jeg sier meg også enig med Dalwhinnie, stearinlys, servietter og andre pynteting er sånt jeg liker å plukke ut selv (jeg hater å ha for mye av sånt, det blir bare rotete, spesielt hvis det ikke passer min smak og det andre jeg har i leiligheten).

Ellers ville jeg satt pris på musikk og film gjerne noe spesielt man har felles minner fra eller noe folk vet jeg liker. Sånne gavekurver er gode ideer, jeg tar gjerne imot en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg hadde satt mest pris på en kurv med spiselig innhold; gjerne hjemmebakte småkaker, litt eksklusiv sjokolade, kaffe og urtete fra spesialbutikk, og kanskje en flaske vin? Eventuelt gode oliven, ost, oljer, balsamico og krydderurter?

Ellers er jeg vel såpass sær at jeg ikke er så lett å kjøpe gaver til, og dessuten vil jeg ikke fylle huset med unødvendige pynteting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Forslag: God kaffe, te, små vinflasker, mørk sjokolade, skrubbesalt i søte poser, karameller, flotte drops eller godt krydder.

Dette er jo ting som ikke koster så vanvittig med penger.

Endret av lissi32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ada Blûe

Denne tråden kunne jeg tenke meg å sende som tips til alle mail- kontaktene mine :ler: .

Tja, jeg ville blitt mest happy hvis jeg fikk en "kose-pakke-kurv". Gjerne noe god te, god sjokolade, bøker eller filmer, gavekort på hudpleiesalong/spa eller velværeprodukter. Når det gjelder sistnevnte er jeg litt kresen og kun personer som er svært oppservante hadde nok klart å gi meg den perfekte gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke det veldig ann på innholdet, Moncler?

Selv hadde jeg i alle fall blitt veldig glad for en kurv med diverse velvære profukter og slikt, koos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler
Kommer ikke det veldig ann på innholdet, Moncler?

Selv hadde jeg i alle fall blitt veldig glad for en kurv med diverse velvære profukter og slikt, koos.

Jo, det kan vel hende at man kunne klart å funnet innhold jeg hadde satt pris på også, men jeg vil heller ha litt kostbare ting enn flere billige ting. Olivenolje og balsamico og sånt er jo kjent, men da kan jeg like gjerne bare få en flaske, den trenger ikke å ligge i en kurv. Er vel kurver jeg ikke er så begeistret for da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...