Gå til innhold

Onanere på Kvadrat i Sandnes

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tuppelure_*
Skrevet

I går handlet jeg på Kvadrat og tok en tur på toalettet, som er felles for begge kjønn, men med lydtette båser. Dvs. helt lydtette var de nok ikke, for jeg tror jeg hørte en gutt som onanerte i båsen ved siden av. Jeg må da medgi at jeg var helt stille og lyttet. For dette var jo litt spennende, og jeg ble skikkelig kåt. Hadde det ikke vært for køen utenfor, så hadde jeg onanert jeg også. Det er godt mulig han ble kåt av at vi var så mange jenter der.

Det er mulig at de i køen utenfor også hørte det. Og kanskje at det er noen her på KG som var der akkurat da? Og hvordan reagerte du i tilfelle på det? Tror nok de fleste ville synes det var ekkelt. Om du nå var der eller ikke, synes du jeg er unormal? Ville noen reagert slik som meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Jeg er mann, men det var ikke meg :-)

Jeg regner med det er de toalettene oppe da....., siden det var felles mener jeg. For å si det slik, dersom jeg hadde hørt en kvinne kose med seg selv på nabobåsen så hadde jeg sittet musestille og nytt det. Og så passet på at jeg fikk med meg hvem det var. Av en eller annen grunn ville jeg følt det utrolig opphissende å se henne etterpå.

Gjest marihan
Skrevet

Jeg synes dette var ekkelt.. jeg er selv ofte på kvadrat, og hvis dette hadde skjedd med ville jeg nok gått ut.

Skrevet

Hva i huleste er vitsen med unisex-toaletter? Jeg vil ha dametoalettet tilbake. :kjefte:

Skrevet
Hva i huleste er vitsen med unisex-toaletter? Jeg vil ha dametoalettet tilbake. :kjefte:

Det går vel både damer og herrer på samme toalett hjemme hos deg???

Skrevet

Joda, men ikke i slike mengder. Og i alle fall ikke for å sitte å lytte til hva noen andre måtte finne på å gjøre der inne. Doen er et privat sted for meg.

Skrevet
Det går vel både damer og herrer på samme toalett hjemme hos deg???

Det er da forskjell på å dele toalett med familen og besøkende hjemme enn å måtte gå på samme toalett på offentlige steder! Jeg går ikke på unisextoaletter ute og jeg går heller ikke på herredo på utesteder, slik mange andre damer gjør pga køen på damedo. Herredoene er som regel så grisete og stinkende at jeg heller holder meg til jeg får vondt i blæra enn å gå inn der.

Skrevet

Hvordan hører du at en gutt onanerer? Enten har du ekstremt god hørsel, eller så har du god fantasi. Med mindre han stønnet høylydt og ønsket å bli hørt da.

Skrevet
Hvordan hører du at en gutt onanerer? Enten har du ekstremt god hørsel, eller så har du god fantasi. Med mindre han stønnet høylydt og ønsket å bli hørt da.

Det kommer da lyd når gutta får opp farten? Det høres jo en sånn klaske/smellelyd.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var morsomt/underholdende, men hadde ikke blitt tent.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Det er da forskjell på å dele toalett med familen og besøkende hjemme enn å måtte gå på samme toalett på offentlige steder! Jeg går ikke på unisextoaletter ute og jeg går heller ikke på herredo på utesteder, slik mange andre damer gjør pga køen på damedo. Herredoene er som regel så grisete og stinkende at jeg heller holder meg til jeg får vondt i blæra enn å gå inn der.

Hvor er du hen når du er ute? Jeg synes ikke det er så stor forskjell på jente/gutte doer jeg. Har stort sett ikke noe problem med å gå på guttedoen, så lenge det ikke er urinal da ;) hehe.

Skjønner ikke vitsen med å stå i kø på jentedoen når guttedoen uansett er ledig!

Skrevet
Det kommer da lyd når gutta får opp farten? Det høres jo en sånn klaske/smellelyd.

Er dette noe du tror, eller noe du vet?

Skrevet

??? klaske/smellelyd?

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

^XD stussa også litt på den der.

Vet ikke helt om jeg ville blitt tent (til tider blir man utrolig overrasket av hva som kan tenne en, har jeg etterhvert oppdaget), men sint ville jeg i allefall ikke blitt. Ser ikke helt forskjellen på dette og det å ha offentlig sex med partner, det er jo sex dette og.

Endret av Yoghurt
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hahaha, på kvaddå av adle plassår :fnise: Jaja, må man så må man :ler:

Skrevet

Er jo bra at denne personen ikke har problemer med å stimulere seg selv da:) Jeg hadde nok blitt utrolig nysgjerrig hvis jeg hadde vært i naboboksen, men tror ikke det hadde tent meg no særlig. Har nå aldri vært i den situasjonen heller, så vet jo ikke før det skjer:)

Gjest ugg bugg
Skrevet

Jeg synes det er motbydelig å onanere på offentlig steder av to årsaker:

- Man tråkker på andre menneskers intimitetsgrenser

- Man påtvinger barn sex (regner med unidoen på et kjøpesenter har mange barn som brukere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...