Nerdemamma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg fått bestilt frisør og sminke for meg og min forlover. Utrolig som jeg gleder meg! Må huske å ringe og bestille prøve time i august! Sånn ser listen min ut så langt Dette er i boks nå: - Kjole m.slør og underkjørt. - Kirke - Festlokale m. mat og overnatting for oss - Fotograf - Sånn sirka ferdig med gjestelisten - Frisør og sminke Dette skal bestilles i løpet av uken: - Brudebukett og bordblomster Dette må ordnes fix ferdig innen en eller to måneder: - Gjestelisten må være ferdig - Invitasjoner bør bli sendt ut
hello kittyen Skrevet 6. februar 2008 #22 Skrevet 6. februar 2008 Oj alt du har fått jort da Eg har tje tenkt på å bestilla blomster å fotograf ennå eg.......... *sparke seg sjøl hardt bak* Men ska dåkke senda invitasjonane så tidligt ut? Tenke sånn 3 mnd før eg for vår del, men me ska jo ha et lite bryllup da...Juni blir de å senda ut for oss!
Nerdemamma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 6. februar 2008 Ja, vi må sende ut tidlig på grunn av all familien som bor rundt omkring. Har noen I England og noen i Australia som må få tid til å bestille biletter og slikt Hadde det ikke vært for de så ville vi ikke bekymret oss enda
hello kittyen Skrevet 6. februar 2008 #24 Skrevet 6. februar 2008 Ja, vi må sende ut tidlig på grunn av all familien som bor rundt omkring. Har noen I England og noen i Australia som må få tid til å bestille biletter og slikt Hadde det ikke vært for de så ville vi ikke bekymret oss enda Ja då må di jo sendas ut i go ti Så gøy å ha gjester så komme så långt vekke fra!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå