Gå til innhold

Italia


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Nå er det fortsatt en stund til vi gifter oss da, slutten av juni 2009. Men vi har allerede begynt å tenke litt på bryllupsreisen og ser for oss å dra til Italia. Kjæresten har vært i de større byene i nord, som Firenze og Venezia, men også Roma. Selv har jeg aldri vært i Italia, men har hørt utrolig mye positivt om landet. Virker som Italia har "alt": God mat, masse kulturopplevelser, fint vær, strender, nydelig natur...

Men, hvor ville dere dratt hvis dere skulle på bryllupsreise? Vi tenker i utgangspunktet ca 2 uker, kanskje begynne eller avslutte turen med et par dager i Roma. Tenker egentlig å holde oss i nord-Italia, men kan godt flytte litt rundt på oss.

Spesielle byer dere vil anbefale? Badesteder? Steder å bo? Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kona og jeg var en tur i Toscana i juli iår og det var fantastisk. Det var still og rolig, flott landskap, god mat og vin, flotte små byer etc. Jeg er ikke helt ferdig med reisebrevet enda men send meg en mail på så skal jeg gi beskjed når den er klar.

Roma er en flott by som er verdt et besøk men det er nok best å ha mer tid enn et par dager. Her er mitt reisebrev med bilder og linker: http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm

E-postadresse fjernet.

Lillebøll-mod

Endret av lillebøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar gard, skal lese reisebrevet nå, har hørt andre skryte av deg, så det blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...