Gå til innhold

Beste hotell du har bodd på


gard

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mozilla_*

Grand Millennium Sukhumvit Bangkok

Vi hadde det helt TOPP! Supert hotell, store og fine rom, deilige håndklær, helt rent, flott utsikt, flott basseng, velustyrt treningsrom, og den største og best frokostbuffen jeg noen gang har opplevd. Pur luksus.

Alt dette til den nette sum av 700 NOK.

Anbefales på det varmeste.

Fikk også smaken på Bangkok, et meget interessant sted og flott for en hobbyfotograf som meg. Blir nok flere helgeturer dit.

I Sydney er dette mitt favoritt hotell. Luksus og fantastiks utsikt over byen.

Sjekk nettsider som www.ratestogo.com for hotell til meget gunstige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mozilla_*

Rundt 1000 NOK , +/- 200 om man bestiller på ratestogo eller hotelclub :)

Glimrende sider, har knapt bestillt hotell noen andre steder de siste 5 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_champ5_*

Bandara Resort And Spa

- Koh Samui Thailand. 5 stjerners luksus.. helt herlig!!

www.bandararesort.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Beste hotellet jeg har bodd på må vel være The Grand i Amsterdam. Dette er jo ett hotell med en ganske formell stil, så jeg følte meg ikke helt komfortabel. Her tror jeg det er en fordel å komme i skjorte.

Bodde på ett i tokyo jeg synes var meget bra Royal Park Shiodome Tower .

Her var det Relativt billig, upåklagelig service, bra utsikt og ett mangfold av tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens høyeste hotell, The Baiyoke Sky Hotel, med 88 egt!

http://www.baiyokehotel.com/index.php?site...mic&lang=en

4 sjerner

Hyatt Regency, Hua Hin, Thailand http://www.hyatt.com/hyatt/hotels/gallery/...orpPhotoGallery

5 stjerner

Hyatt Regency, Sharm El Sheikh, Egypt

http://sharmelsheikh.regency.hyatt.com/hya...ropPhotoGallery

5 stjerner

Hvordan er Hua Hin og Hyatt ?? Jeg vurderer å ta med kjæresten min dit. Har tidligere vært på Koh Samui men det var litt uklar sjø og litt for mye turister der. Er på jakt etter blått klart vann og deilige strender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Der har jeg bodd også og det var bra :)

LLLLLLoved it, kom rett fra Koh Samui og inn på Baiyoke Sky, to heeelt forskjellige verdener. Samui er ikke så fint synes jeg.

Skal til Hua Hin for 3 gang til sommeren. Sammenlignet med Samuuuui? Ikke noe å sammenligne. Ta bare beliggenheten. Man har mye plass for seg selv i Hua Hin.

Horene velter ikke over deg, slik jeg opplevde det på Samui, i Hua Hin visste man hvilken gate de var i, og man unngikk hele greia simpelthenn.

Hua Hin er roligere, man kan handle litt, FIXE tenna på DENTAL 2000! og gå på apeberget. Ta en båttur, gå på det herlige og store nattmarkedet,,,,ja jeg har funnet mitt paradis. Jeg føyer meg bak kongen av Thailand på denne destinasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok bli på det hotellet vil bodde på i 2 uker i Alanya, Tyrkia. Det var i 1997 og jeg husker det som om det var i går, dette til tross for at jeg var 10 (fyllte 11) år den gangen.

Husker godt at vi ikke egentlig hadde tenkt til å reise noe sted det året. I siste liten hoppet mine foreldre og et vennepar av dem (med deres sønn) på en tur til Tyrkia. Problemet er at jeg ikke husker navnet på hotellet. Uansett, det er til dags dato det flotteste hotellet jeg noen gang har bodd på. Vi reiste med Expressreiser, rett før det gikk konkurs. Vi var heldige, betalte kun 10 000 kr for 3 stykker for 5 stjerneshotell i 2 uker.

Bassenget glemmer jeg aldri. Det var megastort, sinnsykt flott, som gikk under en slags glassvegg man kunne svømme under. Og man kunne stå i bassenget og vinke til foreldrene våres som badet i sjøen. Hotellet hadde egen strand, der det sto vakter som hele tiden passet på.

Inkludert i oppholdet var også alle måltider. Buffétene var helt sinnsyke, spesielt om morgenen. Husker vi sto opp tidlig, kun for å få med seg de flotte kreasjonene. Alle dessertene og den flotte maten. Penger brukte vi ikke omtrent, fordi man satte inn pengene sine på en slags konto i hotellet, hvor man fikk utdelt en "chips" man kunne dra når man skulle betale for drinker etc. Dermed slapp man alt styret med pneger osv. I tillegg var det utrolig billig der. Generelt på hotellet og området rundt.

I tillegg arrangerte de mange flotte turer, slik at vi fikk besøke landsbyene rundt hotellet, bade i varmekilder osv. En utrolig spesiell og flott familietur som jeg ser på som en av de beste jeg har opplevd noen gang, mye grunnet det flotte hotellet.

Hotellrommene var forøvrig flotte og store. Husker jeg følte meg som en prinsesse. Men så var jeg i den rette alderen også da. ;) På hotellet var det også spillsaler der vi barna ofte oppholdt oss, samt lekerom og diverse ulike tilbud.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hotellet jeg har bodd på er nok Hotel Sinbad i Hammamet, Tunisia. Vi fikk suiter på 100m² uten å ha bestilt det, og uten ekstra kostnader. Fra suiten kunne vi gå rett ut på våre egne avgrensede solplasser som lå et nivå over stranden. I tillegg var maten der helt fantastisk! :-D

Husker også at det var utrolig stas å bo på Disneyland-hotellet i Paris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoyo Hoyo Tsonga Lodge

Her bodde vi da vi var på safari i Krugerparken i Sør-Afrika i februar. Fantastisk sted, betjening og nærhet til naturen.

Jatinga Country Lodge

Fantastisk vakker Sør-Afrikansk country lodge. Vi bodde i eget luksuriøst anneks, fikk bagasjen pakket ut, ble servert champagne og canapeer i solnedgangen og følte oss som grever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...