julibrud08 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har vært og prøvd en demitrios brudekjole, som jeg da ikke klarte å få med meg navn eller nummer på. Fant den og så på Torunns drømmekjoler sin hjemmeside, og der heter den Rudy... Tror det er fra 2006 kolleksjonen til demetrios, men finner det ingen steder. Noen som kan hjelpe???
meta2 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Er det denne? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...2bacs3cVx391805
*Emma* Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg er ganske sikker på at den kjolen som heter Rudy hos Torunns ikke er Demitrios..Det er en Maggie Sottero kjole Endret 11. oktober 2007 av *Emma*
*Emma* Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jepp..det var det jeg trodde. RUDY hos Torunns er ikke noen Demitrios kjole. Det er Maggie Sottero Olympia. Edit: Og jeg tror Olympia er fra 2004 kolleksjonen Min kjole er også fra den kolleksjonen. Se nederst på denne siden..Der står det om kjolen (bildene virker riktignok ikke) men siden er laget i 2004 (copyright 2004) Så enten var det ikke den du prøvde- eller så har duikke prøvd Demitrios. Olypia er forresten "grei" å få tak i til ålreit pris på finn.no tror jeg. Endret 11. oktober 2007 av *Emma*
julibrud08 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 oops.. det var ikke den kjolen nei.... det er denne: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde
*Emma* Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg ser hun skriver at det er en Demitrios kjole.....men jeg må innrømme jeg tror det er MS kjolen. Jeg er ikke noen ekspert på kjoler- men nå har jeg prøvd å bla gjennom Demitrios kjoler fra 2005-2007 og de har jo ikke den stilen i det hele tatt. Knytingen i ryggen og draperingen i livet er jo bare sååå typisk MS Se på den kjolen i finn linken din og den i min MS link ved siden av hverandre....jeg klarer ikke å se NOEN forskjell på dem...og nå har jeg virkelig prøvd Endret 11. oktober 2007 av *Emma*
julibrud08 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 Hmmm... Fikk ikke linken til å funke, men ser på bilder på den modellen at de er så og si prikk like. .. Men jeg vet at den jeg prøvde var en demitrios, fordi lappen var på kjolen... tror jeg bare ringer salongen og spør jeg... så mye enklere da gitt
*Emma* Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Må innrømm jeg er nysgjerrig på å se den kjolen på Demitrios sider.... Merkelig at de har laget to identiske kjoler liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå