Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Tenker å kjøpe en ny laptop og finner ingen brukererfaringer på denne her Så jeg lurer derfor på om det er noen som har denne og om den fungerer som den skal? Hvis ikke, hva er det som ikke fungerer? Takker for svar:)
caroprins Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Hei der. Leste gjennom maskinens tekniske spesifikasjoner og det er en bra maskin som jeg ikke hadde vært redd for å kjøpe. Så ut som om det kunne ta litt tid å få den da siden den for øyeblikket ikke var på lager. Men om du er interessert i en også veldig bra maskin til en rimeligere penge så sjekk ut denne linken her. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....48&cid=5546 og denne http://forbruker.no/digital/tester/data/ar...ce#posImageList Den maskinen her er like bra og vel så det + billigere.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Har hatt mye Asus-maskiner på kort tid, og jeg kan ikke annet enn anbefale dem sterkt. Det er det beste bærbare kjøpet du kan gjøre, strengt tatt. Asus lager gode kretskort, de har utrolig bra hovedkort til både stasjonære og bærbare. De vet også hva de driver med på skjerm og skjermkortsiden. Jeg ville ikke vurdert så mange andre fabrikanter i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Takk skal dere ha:) Lurte på om det er mulig å skifte ut skjermkortet på den asus c90s? og eventulet oppgradere minnet senere hvis det skulle være nødvendig? Skal også ha trådløst nettverk på denne, det er det vel muligheter for. Og er det muligheter for å sette i firewire i denne? takker for hjelp:)
TheHairyToothfairy Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Du kan ikke skifte skjermkortet på en bærbar maskin sånn helt uten videre. Dette er en mulighet du kun har på stasjonære maskiner. Maskinen har trådløst nettverk, skulle ikke forundre meg om den også har firewire (det står i så fall i annonsen.)
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Skal også ha trådløst nettverk på denne, det er det vel muligheter for. Og er det muligheter for å sette i firewire i denne? takker for hjelp:) Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft), Bluetooth 2.0 EDR Det er trådløst type b/a/g/n ...og blåtut.. ..jeg tror du er rimelig godt dekket, for å si det sånn. ...det er firewire, rått skjermkort, fingeravtrykksleser, og tilogmed en HDMI utgang.. ! Trenger du mere blir jeg litt redd !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå