Gå til innhold

Temperatur I Barcelona og Roma i januar.


Billeba

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg planlegger kjærestetur i januar, og vurderer Barcelona eller Roma. Har noen av dere vært der på den tiden? I så fall lurer jeg på hvordan temperaturen er på det tidspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiste til Roma den 9. januar for et par år siden, og da var det iallfall såpass at vi måtte ha på tynn jakke. Men det var strålende sol, og vi satt ute på fortauskafeer. Ble imidlertid skuffet over at det ikke fantes blomster i Spansketrappen på denne årstida, slik at den absolutt ikke så ut som på bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-) Det blir til at vi reiser til Roma, men vi har utsatt det til februar. Satser på å få litt vårfornemelser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

I Barcelona i februar var det såpass at vi måtte ha vinterjakker hvertfall. Ikke bikkjekaldt, men ikke spesielt varmt heller. Tror forresten ikke vi hadde vinterjakke hver dag - på noen av bildene går jeg hvertfall rundt i en tjukk strikkejakke og skjerf. Vet ikke hvordan Roma blir i forhold. Kjedelig å ta med seg for lite klær hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Ble imidlertid skuffet over at det ikke fantes blomster i Spansketrappen på denne årstida, slik at den absolutt ikke så ut som på bildene!
Blomstene står vel bare der i april-mai, så det meste av året er det lite blomster der.

Har vært i Roma i januar, og klarte meg fint med en lett jakke, hansker og skjerf. Romerne går gjerne i tykke boblejakker og pelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...