Gå til innhold

--


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min er på tur i USA denne uka, og ringte i går og ville at jeg skulle ønske meg noe. Har noen et bra forslag?

Ønsk deg undertøy eller produkter(bodylotion er utrolig god) fra Victoria´s Secret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det jeg ville gjort var å sjekke ut sephora.com om jeg fant noe som fristet, og så sjekke om de har fått gode anmeldelser/reviews på makeupalley.com og så laget en laaaang liste over ting han skulle kjøpe med :D

Er det jeg pleier å gjøre når kjæreste eller familie er i utlandet!

Ellers er jo det meste en del billigere i USA da. Vet det er mange som vil bestille UGGs fra USA nå fordi de koster 600 i stedet for 1400 kr som her hjemme. Lacoste pique-trøyer selges jo også til halvparten av prisen, rundt 350 kr i stedet for 700 kr. Og på eks. Nike sko kan du også gjøre noen kupp, men da bør du kanskje ta deg en tur og prøve skoen i butikken her hjemme og notere ned størrelsen så du vet du får sko som passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var bare eksempler, noe du kunne spinne videre på.. Men ID-sminke er kjempelurt (forresten omtales ID som regel som Bare Escentuals i USA) ! I tillegg kan kanskje hårprodukter være noe å se etter? Jeg kjøpte Redken sjampo/balsam til ca 55 kr, og diverse hårprodukter fra Sexy Hair, Tigi/Bed Head osv. fra 60-80 kr stk.

Jeg hamstret også Nintendo DS spill ;)

Sephora-butikkene i USA er mye bedre enn i Frankrike. Frankrike fører nesten bare de samme, vanlige merkene man får tak i hjemme ellers er utvalget av andre merker ganske dårlig (hvertfall min erfaring). Så jeg vil anbefale deg å teste noe nytt! Det finnes mange gode merker :) Mine favoritter er Philosophy, Benefit, Stila, Urban Decay, Sugar Cosmetics, Too Faced, Becca, Lorac, Cargo, Shu Umuera, Tarte og også Sephora sitt eget merke.. Innen hårpleie liker jeg også Frederic Fekkai :)

Heldige deg som kan ta en bestilling fra USA! Det skulle jeg også likt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...