Gå til innhold

Savne sex med ex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hm_*
Skrevet

Hva skal man nå i all verden gjøre når man i et nytt forhold finner ut at man aldri kommer til å få så god sex igjen som man hadde med exen?

Dropp "det kommer til å bli bedre", "dere må prate om hva dere liker" og alt det der. Aksepter premisset om at jeg vet at sex aldri kommer til å bli like bra med hun jeg er sammen med nå som det var med hun jeg var med for noen år siden. Detaljene er ikke så viktige, men det var holdninger, interesser og attitude hos hun og jeg som gjør at alt annet seksuelt blekner.

Hva gjør man da? Bare aksepterer det? Forsøker å glemme det? Onanerer gråtende i private stunder til minner om hva bra sex var? :tristbla:

Sex er jo ikke hele forholdet, og ihvertfall ikke hele livet, men det er surt å innse at det beste jeg har opplevd seksuelt ligger bak meg :sukk:

(Det hører med til historien at jeg fortsatt føler varmt for min ex, men har ingen tro på vi kommer til å finne sammen igjen, uavhengig av om vi er opptatt på hver vår kant eller ikke. Alt er ikke så innmari bra i det nye forholdet, men det er ikke først og fremst sexen som er problemet.)

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet
Onanerer gråtende i private stunder til minner om hva bra sex var? :tristbla:

Hvis den nye sexen er sååå dårlig, er det kanskje ikke liv laga.

Skrevet
Hva skal man nå i all verden gjøre når man i et nytt forhold finner ut at man aldri kommer til å få så god sex igjen som man hadde med exen?

Ut av nyskjerrighet, hva er det som gjør at sexen er dårligere? Er det fysiske egenskaper ved din kjæreste, er det din egen tenning på ham, er det tingene han/hun gjør?

Satyr

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tror du bare må slutte og tenke på eksen, og fokusere på sexen du har med din nåværende.

Lever man i fortiden, uansett på hvilket området det er, kan nåtiden fort blekne og det er verken du eller den du nå er sammen med tjent med.

Jeg har ekser jeg har hatt strålende sex med. Men jeg tenker ikke på, ei heller sammenligner med i nye forhold. Da tenker jeg på her og nå.

Mener ikke dette som overfladisk eller "drit i det", men at du virkelig bør jobbe med å tenke på det du er i nå.

Ellers så skriver du jo også at du og nåværende har prolbemer også på andre områder, en gammel, men ganske god og sann tommelfinger-regel er jo at sexen er et barometer på forholdet generelt.

Gikk du for fort inn i forholdet med den du er sammen med nå, slik at du ikke rakk å komme over eksen skikkelig? (bare en tanke)

Lykke til

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det går ikke å tenke på det som var. Det vil bare ødelegge for forholdet du er i nå.

Skal jeg måle i hva som har vært best sex, så hadde mange forhold jeg har hatt vært ødelagt dessverre..Slik tenker jeg ikke på i det hele tatt. Jeg tenker heller på hva jeg kan gjøre for å piffe opp sexlivet jeg har til min nåværende kjæreste ;)

Du må ikke dyrke sexen du hadde med exen i tankene om du vil fortsette dette forholdet du er i nå..

Men er det veldig dårlig så passer dere vel ikke sammen sexuellt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...