Gå til innhold

Når sender dere ut innbydelser??

Når sender dere ut innbydelser?  

1. 1. Når sender dere ut innbydelser?

• 1 mnd
      0
    • 2 mnd
      8
    • 3 mnd
      19
    • 4 mnd
      8
    • 5 mnd
      3
    • 6 mnd +++
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid i forveien sender/sendte dere ut innbydelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gifter meg 21. juni og prøver å få sendt ut invitasjonene i dag.

Skrevet

Hei!

Ifølge skikk og bruk skal invitasjoner sendes ut 8-6 uker før bryllupet,

men det gjør vel ingen ting å være litt før.

Ellers går det jo an å sende ut et såkalt "fest-varsel".

Skrevet

Vi gifter oss 26. juli og har gjort ferdig innbydelsene i helgen. De blir postet i morgen.

Skrevet

Jeg gifter meg 29. mai og postlegger invitasjonene slik at

gjestene får dem på Valentinesday...

Skrevet

Vi gifter oss 10 Mai og sendte ut innbydelsene i slutten av Februar. Svarfristen har vi satt til 10 April.

Skrevet

Vi gifter oss 12 juli og sender invitasjonene i månedsskiftet april/mai med svarfrist 1 juni. Vi er så treige i avtrekkeren, nemlig.... Men vi har gjester fra hele verden, så alle har fått beskjed om datoen for et år siden!

Skrevet

Vi har sendt ut innbydelsene nå vi pga at de fleste jeg og min kjære kjenner planlegger feriene på denne tiden av året. Så vi ville sikre oss at de ikke bestiller sydenturer etc... :ler:

Har satt svarfrist den 30 juni.

Skrevet

Vi hadde tenkt å sende ut innbydelsene ganske lang tid i forveien, men da vil vi altså bli sett ganske rart på???? Vi vet jo datoen nå og alle andre vet det....

Siden det blir rett etter ferien (14. august 2004), tenkte vi at det mest naturlige ville være å ha svarfrist i midten av mai, altså tre måneder før bryllupet? I alle fall ikke mindre enn to mnd før?! Så da kan vi vel sende ut innbydelsene i februar/mars????

Skrevet

Vi gifter oss i oktober, og jeg har planer om å sende ut invitasjonene rundt juni/juli! Selv om jeg har en innmari masete svigermor som kunne tenkt seg å sende ut invitasjonene i dag.... :wink:

Skrevet

Vi sendte ut invitasjonene i februar/mars. Vi valgte tidspunktet for utsendelsen på bakgrunn av når folk måtte velge ferie. Da fikk det heller være at det ble sendt ut flere/mange måneder før bryllupet. Vi satte svarfristen til 2. mai.

Det samme gjorde de venneparene av oss som giftet seg i fjor.

Hvordan er deres respons på invitasjonene? Vi har fått avklaring på de fleste av middagsgjestene (de har vi god kontakt med jevnlig uansett), men kaffeinvitasjonene har ingen svart, foruten 2 arbeidskollegaer...

Skrevet

Vi gifter oss 12.juli, og sendte ut invitasjonene i månedsskifte

februar/mars, med svarfrist 1.juni.

Grunnen til at vi gjorde det så tidlig var at vi gifter oss i

fellesferien, så da var det fint å varsle i godt tid, så folk ikke reiser bort

akkurat den helga :)

Vi har allerede fått mange svar :D

K.

Skrevet

Vi sendte ut innbydelsene ut i midten av mars med svarfrist 1.5.

:D

Skrevet
Vi hadde tenkt å sende ut innbydelsene ganske lang tid i forveien, men da vil vi altså bli sett ganske rart på???? Vi vet jo datoen nå og alle andre vet det....

Siden det blir rett etter ferien (14. august 2004), tenkte vi at det mest naturlige ville være å ha svarfrist i midten av mai, altså tre måneder før bryllupet? I alle fall ikke mindre enn to mnd før?! Så da kan vi vel sende ut innbydelsene i februar/mars????

Du er jo verre enn meg, du !!!!!!! :hoho::hoho::hoho:

Gjest Helenius
Skrevet

Vi gifter oss 16. august, og regner med å sende ut invitasjonene i månedsskiftet april/mai med svarfrist i midten av juni. Vi synes at vi er nokså tidlig ute, men det er mest pga. ferien at vi tar det allerede nå, selv om de fleste som skal inviteres kjenner datoen.

Skrevet

Vi gifter oss 21 juni og sendte invitasjonene i begynnelsen av mars, men svarfrist 15 april (ca 2 mnd. før). Dette er fordi alle gjester er tilreisende og de aller fleste er avhenging av å planlegge ferie samtidig.

Skrevet

Vi gifter oss 26.april og sendte innbydelsene i slutten av januar, altså 3 mnd før bryllupet. Svarfristen av 1.mars, men mange var mye tregere. Men nå er alt i orden!!

:D Puff

Skrevet

Vi gifter oss 31. mai og sender ut invitasjonene nå i påsken, med svarfrist 5. mai. Nå er det kun familien som vet at vi skal gifte oss, derfor sender vi innbydelsene så seint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...