Gå til innhold

Sprukket tromehinne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært plaget med sår hals og smerter i øret av og på i 4 dager. Idag fikk jeg plutselig kjempevondt i ene øret og etter dette hører jeg utrolig merkelig. Tv og musikk høres kjempefalskt ut. Først trodde jeg høytalerne på tvn hadde blitt ødelagt men all lyd, utenom vanlige stemmer har på en måte dobbel lyd. Veldig vanskelig å forklare men det er på en måte en falsk stemme oppå den vanlige stemmen. (når jeg hører på musikk)

Noen som har noen peiling på hva dette kan være? Kan trommehinnen min ha sprukket?

Hilsen gammal og halvdøv sånn helt plutselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har nå vært plaget med sår hals og smerter i øret av og på i 4 dager. Idag fikk jeg plutselig kjempevondt i ene øret og etter dette hører jeg utrolig merkelig. Tv og musikk høres kjempefalskt ut. Først trodde jeg høytalerne på tvn hadde blitt ødelagt men all lyd, utenom vanlige stemmer har på en måte dobbel lyd. Veldig vanskelig å forklare men det er på en måte en falsk stemme oppå den vanlige stemmen. (når jeg hører på musikk)

Noen som har noen peiling på hva dette kan være? Kan trommehinnen min ha sprukket?

hmmm... jeg har sprukket trommehinnen to ganger....

og det som på en måte ble om et kjennetegn den andre gangen, var at de kom væske ut fra øret... det begynte med ekstrem smerte, men så forsvant den og da kom væsken.....

Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Kanskje det kan være at øregangen han blitt tettet med "puss" eller ørevoks.. Skjedde typen min en gang han var på noe festival-greier en gang, plutselig hørte han nesten ikke. Øregangen var tettet med goo (en "propp" på en måte, ikke bare å bruke en q-tip for å fjerne.) :-|

Endret av Heloise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...