Cidric Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 Viiiiiiil ikke høre om flere som har knekket koden Forbanna moteuttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 9. oktober 2007 #2 Del Skrevet 9. oktober 2007 Uin zrare qh ? Xbqra gvy uin qn ?? (..ja, det går faktisk an å få noe fornuftig utav det ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hehe...gode gamle ROT13! Det var lenge siden nå gitt! Abfgnytvra geratre frt senz ure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 9. oktober 2007 #4 Del Skrevet 9. oktober 2007 Qrg xna qh fv ! Oehxgr qrg ra qry, qn wrt snegrg ehaqg cå arjfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2007 Qvggb, bt cå OOFre v evxgvt tnzyr qntre qn qrg ine gb bt ra unyi abefxr oehxrer cå Vagrearg bt jro vxxr snagrf...*zvzer* Qrg fxny yvgr gvy sbe å zber ra raxry fwry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 10. oktober 2007 #6 Del Skrevet 10. oktober 2007 ..wrt ine abx tnafxr gert qre, xbz zrt vxxr cå argg søe -98, ine sbe frag hgr gvy å så zrq zrt oof gvqn. ..ine cynarar å tå cå ra qngngrxavfx fxbyryvawr v -91, zra wrt xbz "huryqvtivf" vaa cå ra naara yvawr qre zna vxxr zåggr un CP, bt qn tvxx wrt tyvcc ni "thyynyqrera". :fhe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ohzzre...qrg ine zlr tøl cå qra gvqra. Qr syrfgr arggwrarfgre unqqr oner éa farire shaxfwba, få qrg ine znatr snagnfvevxr bccyrtt sbe å frggr syrer fnzzra gvy abr snapl...snapl sen qra gvqraf fgåfgrq *fhxx* Bt rg Hfrarg arfgra sevgg sbe fcnz bz vxxr sbe vqvbgre.. ...bt zbqrz få gervtr ng qh yrfgr xwnccrer raa qr xynegr å fraqr era grxfg. Nyg ine vxxr thyy qra tnatra uryyre Sva qvterfwba, sbeerfgra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. oktober 2007 #8 Del Skrevet 10. oktober 2007 Oblf kvyy or oblf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. oktober 2007 #9 Del Skrevet 10. oktober 2007 Viiiiiiil ikke høre om flere som har knekket koden Forbanna moteuttrykk ...men ... men ... har jeg ikke knekket koden da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 11. oktober 2007 #10 Del Skrevet 11. oktober 2007 ...men ... men ... har jeg ikke knekket koden da???? Uivyxra xbqr xarxxrg qh qn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 11. oktober 2007 Oblf kvyy or oblf Uzzs. Serxxnf! ...men ... men ... har jeg ikke knekket koden da???? Jojo. Flink jente, her er premie, en stor Er lov å knekke koder, er bare ikke lov å snakke om å knekke koder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 11. oktober 2007 Uivyxra xbqr xarxxrg qh qn ? Qra urzzryvtr fhcreinafxryvtr iry...bt zrq ynat genqvfwba onx! Ulfw! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 11. oktober 2007 #13 Del Skrevet 11. oktober 2007 Qrg fxny wrt abgrer zrt onx øerg .. ru zrq hflayvt oyrxx .. frss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 11. oktober 2007 Svag, svag. Urzzryvturgra zå irearf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rotekopp Skrevet 11. oktober 2007 #15 Del Skrevet 11. oktober 2007 Litt surt gjort av meg å knekke koden på denne måten, men.. rot13 revealed ! ...jeg gjør ikke noe galt, jeg følger bare i fotsporene til DVDJon !! (kanskje jeg ER han ?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidric Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 11. oktober 2007 ...åsså en gjestepyse da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 11. oktober 2007 #17 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sånn er det med gjester .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. oktober 2007 #18 Del Skrevet 11. oktober 2007 Uzzs. Serxxnf! Jojo. Flink jente, her er premie, en stor Er lov å knekke koder, er bare ikke lov å snakke om å knekke koder... Jeg skjønte det da. Jeg ville bare erte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå