Gå til innhold

Dilemma!


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Jeg skal til å bruke veldig mye penger på en bruktbil, det er vanskelig å få tak i rette motoren med rette utstyret av akkurat denne bilen. Nå har jeg funnet en. Den mangler riktignok soltak og isofix. Men ellers er den perfekt, bortsett fra en vesentlig ting! Den er mørkeblå, og jeg misliker den fargen veldig på Volvo! Jeg har alltid hatt negative tanker om den fargen, men hva gjør jeg? Trenger på en måte bilen, er langt mellom dem i denne konfigen.

Hva ville du gjort? Kjøpt eller ventet? Henger jeg meg opp i bagateller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis alt annet er riktig, så ville jeg kjøpt den. Er fargen helt krise får du heller vurdere å bruke litt ekstra og lakke den om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til å bruke veldig mye penger på en bruktbil, det er vanskelig å få tak i rette motoren med rette utstyret av akkurat denne bilen. Nå har jeg funnet en. Den mangler riktignok soltak og isofix. Men ellers er den perfekt, bortsett fra en vesentlig ting! Den er mørkeblå, og jeg misliker den fargen veldig på Volvo! Jeg har alltid hatt negative tanker om den fargen, men hva gjør jeg? Trenger på en måte bilen, er langt mellom dem i denne konfigen.

Hva ville du gjort? Kjøpt eller ventet? Henger jeg meg opp i bagateller?

Nå ble jeg nysgjerrig, hva slags Volvo er dette da?

For å svare på spørsmålet....er dette en sjelden bil, ville jeg nok kjøpt den, og heller lakkert den i annen farge, hvis resten stemmer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en annen bil, var og så bilen og fargen ble helt feil. Jeg er så kjærring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...