Gjest Lura Lurer Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg lurer på om jeg kan ha sopp infeksjon i underlivet mitt... Jeg var for en ukes tid siden veldig rød der nede, nå har rødfargen gått tilbake, men nå klør det bare jeg sykkler med truse på (ikke det at jeg pleier å sykkle uten truse, men nå kjenner ejg trusa virkelig irritere), det kjør når jeg tørker etter at jeg har tisset, det klør når samboeren min tar meg der nede, det klør når han prøver å ha sex med meg... ENda verre er det nesten at de indre kjønnsleppene mine lissom har hovnet opp og gjør at det er trangere å komme inn i meg, nå gjør det faktisk vondt (og så klør det) når han prøver å ta meg... Jeg tror dette kan være en soppinfeksjon, men siden jeg er litt hypokonder, tenkte jeg å spør noen andre før jeg tok i bruk canesten... Noen som kan opplyse meg på dette området??
Lille sol :) Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 jeg kjenner meg veldig igjen! Har ikke noe svar til deg, men kaster meg på siden jeg lurer på det samme! (Er det litt frekt å gjøre det egentlig? Er ny her i kvinneguiden :S). Har klødd og svidd mye, nå er det hovent og det presser og er rødt.. har brukt canesten - hjelper mot kløing og sviing! Er nok bare sopp, asså... men er hypokonder sjæl, for å si det sånn.
Gjest Ice Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Høres litt ut som en soppinfeksjon ja.. Du kan jo få deg en GU, for å sjekke? Uansett; lykke til, til dere begge
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Høres veldig ut som en soppinfeksjon, ja. Vil anbefale deg å kjøpe en kur på apoteket, en sånn som inneholder en stikkpille i tillegg til krem. Det funket som en kule på meg, ble kvitt problemene i løpet av et døgn.
^^Sunny^^ Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Enig med forrige svar. Det kan være ubehagelig å ha sex når man har sopp. Rød, hevelse, kløe rundt og inne i skjeden,.. Kjøp en kur
Lille sol :) Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk for svar!! Kvinneguiden er knall =) jeg vet ikke hva GU er jeg :S, men hevelsen gikk ned dagen etter, men gått bittelitt opp igjen nå på kvelden. Er nok sopp! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå