Gjest lillagubban Skrevet 9. oktober 2007 #1 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jaja, tenkte jeg kunne like greit lage meg en dagbok først som sist! Hei, hei alle sammen! Jeg har vært bruker her på kg flere ganger før, og nå er jeg tilbake etter en god pause For tiden driver jeg med eksamenslesning, eller jeg burde drive med eksamenslesing.. Utsetter og utsetter. Forhåpentligvis går det bra allikevel. Har muntlig på torsdag eller fredag hvor jeg skal forsvare en skriftlig oppgave jeg har levert. Blir spennende å se hvordan det går. Ellers går livet ganske greit. Er student, bor med to venninner og trives med det. Kjærlighetslivet står litt stille, men håper å få gjort noe med det etterhvert. Haster ikke så da! Endret 19. mai 2008 av lillagubban Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. oktober 2007 #2 Del Skrevet 9. oktober 2007 hei der, hvem du nå enn er! Velkommen tilbake til KG, hehe, selv om jeg ikke aner hvem du er. La bare merke til brukernavnet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 9. oktober 2007 #3 Del Skrevet 9. oktober 2007 Takk for velkomsten Svimle! Jeg har hatt litt forskjellige navn opp igjennom Liker å holde meg anonym så bytter regelmessig. Når jeg var inne på kosthold og trenings forumet kom jeg på noe annet. Jeg har begynt å trene! I fjor var jeg dødssløv, så dette er noe nytt av året hehe. Jeg rir to ganger i uka minst og trener pilates en gang i uka. Dessuten har jeg meldt meg inn i treningsstudio og friskis svettis! Benytter meg ikke av tilbud der mer en en eller to ganger i uka, men men, det er en begynnelse. Nå skal jeg sprette av sted til pilatesen også er det greys anatomy ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 10. oktober 2007 #4 Del Skrevet 10. oktober 2007 Merkelig, merkelig morgen.. Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle tidlig opp og på lesesalen; har tross alt eksamen i morgen og burde lese. Så satt vekkerklokka på 7. Jeg står opp, går på do, er helt vekke, så bestemmer meg for å slappe av til halv 8. Så BAM er klokka halv 9. Akkurat som noen bare plutselig skrudde klokka fram. Og så BAM er klokka 9, 10, og nå er den halv tolv og halve dagen min bare forsvant. Var ikke spesielt trøtt mellom det tydeligvis sovna heller. ARG!!! Trenger ikke dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. oktober 2007 #5 Del Skrevet 11. oktober 2007 Masse lykke til med eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 11. oktober 2007 #6 Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk, takk! IIIK! Ikke lenge til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 11. oktober 2007 #7 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg fikk A på eksamen!!! Hurra, det hadde jeg ikke trodd! Aaaah! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 14. oktober 2007 #8 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hui! Nå har jeg feira eksamen de siste tre dagene Torsdag var det ut med den halvdelen av klassen som var ferdig med eksamen, for å feire gode karakterer og ferdig med fag! Fredag var det bursdags fest og tur ut da også. Bare brune puber og kos begge dagene, koselig og hyggelig Igår var jeg på utkledningsfest og der ble jeg helt til 4 tiden i dag ettermiddag. Etter det gikk jeg rett i stallen, jeg har nemlig lånt meg hest hele helga mens eieren er på Oslo Horse Show. Ei av de jeg bor med har hatt kjæresten på besøk hele helga. På lørdag var vi på loppemarked, vi tre og en kompis til, og gjorde noen skikkelige kupp! Guttete kjøpte masse rare klær, og meg og venninna kjøpte oss en fin gammel lyserød kombisykkel! Dessuten ser det ut som jeg har noe på gang med en fyr nå.. ii, får se hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 26. oktober 2007 #9 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå er pcen min helt mongo igjen, vil ikke på internett, arggg. Dette er egentlig gamle-pcen min, den nye er nemlig ødelagt og må på verksted. Jeg har ikke helt kontroll på teknikken! Ikveld er begge jentene jeg bor med ute med andre venner, mens jeg er syk og alene hjemme. Så låner en laptop og ser på Idol og annen fredagsunderholdning Ellers er jeg ganske så glad for tiden, for det er definitivt noe på gang mellom meg og en helt herlig fyr, som desverre er bortreist i helgen. Gleder meg masse til han kommer hjem igjen. Dessuten er jeg veldig glad i hobbyen min og gleder meg til å ri masse fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 31. oktober 2007 #10 Del Skrevet 31. oktober 2007 Æsj, nå har jeg vært syk siden torsdag og er ganske lei! Spesielt siden jeg vil mye heller tilbringe tid med en viss annen enn å ligge hjemme i sofaen med snørr og slim overalt! Nå føler jeg at det går litt bedre, så håper jeg har rett i det. I morgen skal jeg være frisk! Da skal vi på ekskrusjon med kunsthistorie og reiseliv klassene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 25. november 2007 #11 Del Skrevet 25. november 2007 Kjipt, kjipt, kjipt! Det går ikke og det er trist og jeg føler meg ensom og venneløs og har vondt i hjertet. De to jeg bor med er vekkreist i helga, så jeg kom gråtende hjem til tomt hus og føler at ingen bryr seg om meg, selv om det sikkert ikke er sant. Jeg hater fylla, folk blir så dumme. Kan vi ikke bare gå ut og ha det gøy sammen, istedet for å drikke hemmningsløst. Den delen av studentlivet forstår jeg ikke. Har ingenting imot å gå ut til tidlig søndagsmorgen og være med venner og ha det gøy, men den fylla har jeg lite til overs for. Folk blir hensynsløse og egoistiske. Dessuten er det ekstra lite kjekt å være ute uten de man helst vil være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 8. desember 2007 #12 Del Skrevet 8. desember 2007 Wæ. alt er bare fælt! Eller ikke alt da, men det som er viktigst akkurat nå er bare fælt. Jeg bare ødelegger alt. Vil bare være hjemme under dyna og surmule, men nå må jeg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 4. mai 2008 #13 Del Skrevet 4. mai 2008 Åhhh! Jeg var ute og hadde det gøy med venninna mi, så begynner hun og etterhvert en annen venninner å krangle om misforståelser og småtterier med en god kompis, fulle alle tre Jeg vil ikke være på noen sin side, syntes det er teit at de krangler om det, og spesielt når man er ute for å ha det gøy, så prøver å avlede kranglen. Da blir hun ene dritsur på meg og begynner å krangle med meg, så da går jeg for jeg er ikke interessert i å krangle. Ble ganske lei meg når jeg får kjeft når jeg bare prøver å ha det hyggelig og gikk hjem alene. Har ikke hørt noe fra noen av de, føler meg utenfor og er litt lei meg for at ingen en gang gidder å sende en melding for å spørre om det går bra. Jeg vil jo bare at folk ikke skal krangle! Det er ikke noe kjekt å sitte å høre på venner krangle om småtterier akkurat. Kanskje det var dumt av meg å gå, men jeg orker ikke bli skjelt ut for at jeg ikke vil krangle om noe. Men nå som ingen har tatt kontakt en gang blir jeg bare mer irritert på de og nå kommer det sikkert til å være rart i morgen når jeg snakker med de. Åå. Nå føler jeg meg litt venneløs...! Hvis noen leser dette, hvordan ville dere reagert da? Når to venner krangler og man ikke vil ta en side, man bare vil at alle skal være venner, så er det som å være liten å høre at foreldrene krangler. Og selv om de kanskje bare krangler om småtterier og egentlig elsker hverandre, er det en jævlig følelse man sitter med i en sånn situasjon, og sånn følelse har jeg. Og når de i tillegg blir sur på meg fordi jeg foreslår at man kan være venner blir jeg litt tafatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. mai 2008 #14 Del Skrevet 6. mai 2008 Heia! Håper de har gitt lyd fra seg nå da... Har selv vokst opp med tvillingpar som bestevenninner jeg... Da blir det mye krangling! Det tar mye energi, men ofte så er det beste bare å holde seg utenfor. Folk som allerede er irriterte trenger veldig lite for å "tickes" til enda mer kjefting. Ofte føler de at du tar parti (selv om du ikke gjør det), særlig fulle folk! Går ikke å tenke rasjonelt eller prøve å snakke rasjonelt med slike mennesker. Ofte kan det å fjerne seg fra situasjonen være det beste og ofte kommer de angrende like etter;) Skjønner godt at du blir lei deg, er ikke noe gøy å se gode venner krangler når man selv var ute etter en morsom kveld ute der man slapp å tenke på ansvar/stresse/skole/alt det man burde gjort. Ikke alltid like lett for andre å se ting på den måten. Antakelig fikk de ganske dårlig samvittighet, hvis ikke så er det kanskje ikke venner man vil satse så mye på? Ber de om tilgivelse ville jeg glatt gitt det, alle gjør dumme ting, men pass på så du ikke blir tråkket på. Du kan jo si ifra at du ble såret over at de ødela en kveld som du så for deg skulle deles med gode venner, så om de vil ta en tur ut igjen om ikke lenge vil du gjerne det? Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 19. mai 2008 #15 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei! Takk for svar Serenity88:) Kompisen min ringte senere på natten og sa unnskyld, og jeg fikk også melding av venninna som ble så sur. Så det gikk bra, selv om jeg irriterer meg litt over at det blir så fort krangling over dette. Kan man ikke bare være venner? Tror jeg bare neste gang skal prøve å blande meg minst mulig og finne noen andre å være med. Funker ikke prøve å diskutere med fulle folk! Jeg har dettet fryktelig av her. Hva skjer for tiden? Jeg savner en kjæreste, men samtidig har jeg ikke lyst. Tror jeg fremdeles er ganske opphengt i han jeg hadde noe såvidt på gang med i høst. Det er ikke noe jeg tenker på eller har så mye å si noe om, men jeg føler det så sterkt noen ganger, når jeg ser ham. Eksen min var på besøk for noen uker siden, hadde ikke sett ham på over to år. Har snakket en del i tlf og det har bare vært hyggelig. Det gikk veldig greit å møte ham, merker at jeg er helt over ham ihvertfall, selv om jeg er glad i ham. Ingen blussende følelser eller noen ting sånt! Må innrømme at vi prøvde oss på sex på dag to, men det gikk skikkelig dårlig, hehe. Huff nå er jeg slem, men gutten har fått litt problemer på det området siden sist, stakkars. Varte max 7 sekund, så fikk ikke mye ut av det Så jeg tror jeg fortsetter å telle 16mnd siden sist jeg hadde sex, jeg egentlig...! Har fått en liten antydning til en tendens til å sove med kompiser, uten noe sex eller noen ting. Har en kompis jeg har sovet hos et par ganger, som går helt greit faktisk. Det er bare soving og litt holding rundt hverandre. Og i helga hadde han besøk av en annen kompis som på et merkelig vis endte opp i senga mi, bare for å sove. Har pitteliten seng, hoster og skulle tidlig opp, så forsto ikke helt hvorfor han valgte senga mi fremfor madrass, men tror nok gutter har litt behov for noen å bare ligge ved siden av om natta. Spesielt når de er fulle Ellers er det en fyr som driver å legger litt ann på meg. Får mye "koz og klem" og "hei vakre pike" og "hva driver du på med" osv meldinger av ham hele tiden. Jeg blir litt brydd og ignorer sånt, men føler jeg snart må ta et "standpunkt" til det. Denne fyren er på min alder, 21 og går i klassa til hun ene jeg bor med. De to er forsåvidt venner, men venninna mi syntes han er frykelig irriterende Jeg er litt enig, selv om det skal litt mer til før jeg blir irritert. Han snakker ganske mye og kan være litt skrytede (bergenser såklart, hehe). Men han er jo hyggelig da, kan godt være venn med ham, men det kan bli litt slitsomt hvis han skal drive å flørte hele tiden. Uansett er jeg ikke i "bli forelska" modus akkurat nå, så er litt fåfengt. Trenger liksom et år på å komme over noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillagubban Skrevet 25. mai 2008 #16 Del Skrevet 25. mai 2008 Helga altså! Da skjer det alltid noe... Jeg var med kompisen min hjem etter byen denne helga og. Jeg og han og en annen venninne. Vi satt oss for å spise nattmat og se på en film. Venninna mi ble lei og gikk etterhvert og vi to ble liggende på sofaen, før vi tilslutt gikk å la oss i senga. I motsetning til ellers skjedde det nesten noe etter vi hadde lagt oss for å sove... Han "klådde" litt på meg, trakk meg inntil seg så jeg kunne kjenne at det skjedde ting i buksa på ham. Han kysset meg raskt på munnen en gang og. Men ellers var det som vanlig om morgenen i dag og ikke noe snakk om det. Han var forøvrig veldig full, men han har vært full før uten at det skjer noe. Tror ikke det er noe, vi snakker alltid om jenter han liker og gutter jeg liker, og problemer på det området og det har aldri vært aktuelt å være noe mellom oss. Han som jeg har vært/er interessert i ringte på hos kompisen jeg sov hos i morges og ville inn (han hadde vært på nachspiel), men kompisen min slapp ham ikke inn siden jeg var der og sliter med å være med ham. Så tror han(kompisen min) bare passer på meg, han vil ikke at jeg skal bli lei meg, og det er veldig hyggelig av ham. Det er så mye tull, egentlig er det mest med venninna mi som jeg bor meg, og som bare irriterer meg mer og mer sån generelt. Det hjelper ikke at han jeg liker, åpenbart liker henne fremdeles (han likte henne før an begynte å like meg), og hun bare nyter oppmerksomheten uten å ta hensyn til at jeg er helt knust. Har veldig lyst til å flytte ut, men har ei til flatmate å ta hensyn til, siden vi leier en leilighet sammen. Stress press. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå