*Enigma* Skrevet 1. november 2007 #21 Skrevet 1. november 2007 Så koselig å lese at det går så bra for dere. Lykke til med dating
Gjest lillagubban Skrevet 2. november 2007 #22 Skrevet 2. november 2007 (endret) Æsj, nå føler jeg meg skikkelig dumpa. Det gikk visst ikke bra med oss, nå virker han bare totalt uinteressert. Han var med hjem igår, fordi han ikke hadde råd til taxi hjem og ligger nå i senga mi. Men har har altså bare vært helt kald, ligget med ryggen til og tatt fra meg dyna.... Tilslutt ga jeg opp og gikk å la meg i sofaen; det var helt greit for han. Ganske lei meg nå, dette jeg var redd for! Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til ham en gang; i går kveld tidligere på dagen var har bare blid og hyggelig mot meg, men i natt og imorges var han bare totalt avvisende. ARGH! edit: Han våkna nå og gikk hjem, og var normalt høflig og hyggelig igjen. Sa at han ble litt full igår og takket for lån av seng. Jeg tror kanskje han bare vil være venner, jeg... :S Kanskje like greit..? Endret 2. november 2007 av lillagubban
*Enigma* Skrevet 2. november 2007 #23 Skrevet 2. november 2007 Du får se det litt an og ikke stresse. Ta det som det kommer. Ikke alltid lett å gå fra å være venner til å være kjærester og det kan også til tider være vanskelig å vite hva man faktisk vil. Man blir jo gjerne veldig glad i venner, og det er lett å tenke seg at noe mer kan skje dersom man er litt tiltrukket av en venn og blåse det opp siden man bryr seg såpass mye om hverandre fra før. La det som skjer skje, og skjer det ingenting videre med dere så er det kanskje like greit at det ikke gikk lenger enn det gjorde nå. Selv om det gjør vondt, så ville det vært enda verre dersom det hadde gått lenger.
Gjest lillagubban Skrevet 6. november 2007 #24 Skrevet 6. november 2007 Du får se det litt an og ikke stresse. Ta det som det kommer. Ikke alltid lett å gå fra å være venner til å være kjærester og det kan også til tider være vanskelig å vite hva man faktisk vil. Man blir jo gjerne veldig glad i venner, og det er lett å tenke seg at noe mer kan skje dersom man er litt tiltrukket av en venn og blåse det opp siden man bryr seg såpass mye om hverandre fra før. La det som skjer skje, og skjer det ingenting videre med dere så er det kanskje like greit at det ikke gikk lenger enn det gjorde nå. Selv om det gjør vondt, så ville det vært enda verre dersom det hadde gått lenger. Takk for svar, jeg får ta det som det kommer jeg. Og det er nok for det beste at det ikke blir noe av, men jeg føler vi har noe mellom oss som ikke er ordnet i, og det er litt dumt. Føler vi må snakke sammen, men tør ikke helt ta noe initativ etter at jeg følte jeg ble så... forkasta forrige gang. Vi har ikke hatt så mye med hverandre å gjøre siden torsdagen; var på kino med vennegjeng på lørdag uten å snakke noe særlig med hverandre og har "snakket" litt på nettstedet last.fm om musikk. Vi treffes kanskje imorgen. Hvis vi kommer i snakk alene kanskje jeg skal bare spør rett ut om han er interessert eller ikke. Eller blir det dumt?
*Enigma* Skrevet 6. november 2007 #25 Skrevet 6. november 2007 Det kommer litt an på hva slags forhold dere har. Å spørre han rett ut kan slå begge veier. Det kan bli enda rarere mellom dere. Jeg tror jeg ville ha sett det an en liten stund, sett hvordan ting utviklet seg, men jeg er generelt ikke spesielt glad i å snakke om eller vise følelser heller da.
Gjest lillagubban Skrevet 21. november 2007 #26 Skrevet 21. november 2007 Har skjedd null og niks. Høflige fraser, smilefjes og sånt, men føler det er jeg som alltid må ta kontakt, om så bare for å si hei når jeg ser ham. Spurte i helga om vi skulle finne på noe en dag, og det sa han høres bra ut. Men har ikke snakket noe særlig siden det. Kanskje vi ses ikveld da. I helga er jeg helt for meg selv (de jeg bor med skal vekk) og har ingen planer på kvelden tors-lør, så kanskje.. Off, det verste er at dette går bare mer og mer inn på meg. Bryr meg så mye at det gjør vondt, og igår natt fikk jeg ikke sove og begynte å grine skikkelig når jeg tenkte på typiske "worst-case-scenarios". Stakkars gutten... Er så vanskelig når han har gitt utrykk for at han er veldig interessert, for å så trekke seg tilbake.
Gjest lillagubban Skrevet 2. desember 2007 #27 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Fremdeles ingenting og jeg er dødsforelska og klarer ikke konsentrere meg om noenting. Har lyst å si det til ham, men vi er aldri sammen bare vi to. Har eksamen på tirsdag, og han på onsdag så er opptatt med lesing. Skal på vennemiddag hos ham på onsdag, men da er vi jo 6-7stykker. Jeg har så lyst til å være med bare han, men det går jo ikke. Uææ, jeg skal bli nonne! Endret 2. desember 2007 av lillagubban
Gjest lille mæ Skrevet 6. desember 2007 #28 Skrevet 6. desember 2007 Huff, æ kjenn skikkelig på den følelsen du sitt med!! Du e nødt te å fortell kordan det her går! Ka sir han? Ka sir du te han? Ser du noen tegn på ka han vil?? Fortell, fortell... e jo tross alt 3 daga sia sist du skrev her=)!!! Lykke til på eksamen:)
Gjest lillagubban Skrevet 6. desember 2007 #29 Skrevet 6. desember 2007 Blitt litt dagbok dette her! Og litt hotel cæsar Men er her oppdateringen for nå. Igår hadde vi julemiddag med venner og tur ut etterpå. Vi to snakka/hang en del sammen utover kvelden, mest fordi vi begge var litt slitne (jeg er syk og han akkurat ferdig med eksamensperiode), mens de andre var i litt mer party humør. Men det er så "vennete" prating. Og jeg tørr ikke si noe, og i går spesielt siden jeg er syk og skikkelig tett i nesa og ville helst snakke minst mulig. Jeg ble ikke med ut heller. Rett etter at de gikk ut sendte jeg melding til bestekompisen hans (som er god venn av meg) og spurte om han kunne "lirke noe ut av kompisen din for meg". Han fatta hva jeg mente ihvertfall (så noen har i det minste lagt merke til det!) og sa han skulle prøve, men at han er veldig lukka og vanskelig å få noe ut av og at han ikke ville stresse ham med det. Tror egentlig ikke han fikk noe utav ham. Han jeg er interessert i kommer innom her snart for å hente noen greier han glemte (han er som sagt vimsete)... Vet ikke om jeg skal si noe jeg, tørr ikke! Det har jo ikke skjedd noe kjærestegreier mellom oss på over en måned. Føler jeg bør tar hintet om at han ikke er interessert. Men så er det noe kompisen hans har sagt om ham en gang. Det at han aldri snakker om sånt, men at han likte ei jente i flere år som tenåring uten å si eller gjøre noe med det, og det er den eneste jenta kompisen vet om at han har likt. Så føler han er litt sånn bare ikke tør gjøre noe med det når han er forelska. Håpe håpe
Gjest banjo-bob Skrevet 6. desember 2007 #30 Skrevet 6. desember 2007 Da er det bare for din del å dra tommelen ut av akterspeilet, og gå rett på sak. Hvis tilfellet er slik at du er den nye hemmelige kjærligheten hans, så vil han bare bli glad til om du skulle finne på å ta initiativet. Dette er tydeligvis en kar som trenger episk overbevisning om hva du vil og tenker. Tror vi snakker om den mest sjenert karen i NATO her. Hvis du virkelig vil finne ut av dette, er det vel på høy tid nå. Uheldigvis for ham, så er sjansen stor for at du etterhvert går lei og dropper ham. Det er ikke sikkert han finner noen ny som orker dette spillet her over lang tid. Det ser ut som om du har en liten sjans her. Det er greit å være vimsete, men at det alltid tilfeldigvis resulterer i at han må avlegge nettopp deg en visitt...? Det har jeg ikke noe særlig trua på. Går det til helvete, så, vel, livet er kort og går videre. 1
Frk_1984 Skrevet 6. desember 2007 #31 Skrevet 6. desember 2007 Dette er som å lese om mitt liv akkurat nå.. Det blir spennende å følge med videre Masse lykke til, jeg vet hvordan du har det
Gjest lillagubban Skrevet 7. desember 2007 #32 Skrevet 7. desember 2007 Oki, banjo-bob har rett, nå må jeg sparke meg selv i ræva ja. Lurte på om jeg skal sende en melding ala: "Hei, skal vi finne på noe kveld? Hvis du fremdeles er interessert i noe mer vel og merke " Eller? Årk, jeg suger på sånt. Det er som er litt farlig med melding er at han ikke svarer, for det er han dårlig på, og så går jeg rundt å vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Ringe blir for innpåslitent og pushy syntes jeg, vil jo la han få litt tid på å finne ut hva han vil svare først. Dette er som å lese om mitt liv akkurat nå.. Det blir spennende å følge med videre Masse lykke til, jeg vet hvordan du har det Masse lykke til du også!
lolita90 Skrevet 7. desember 2007 #33 Skrevet 7. desember 2007 jeg ville sendt en melding, og når han kom til meg, så ville jeg satt meg ned sammen med han å snakket litt om hva jeg føler for han som person, og så kunne du spurt om han idetheletatt føler no mer for deg enn bare et vennskap
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #34 Skrevet 7. desember 2007 Lurte på om jeg skal sende en melding ala: "Hei, skal vi finne på noe kveld? Hvis du fremdeles er interessert i noe mer vel og merke " Eller? God ide. En formulering av den typen kan være lurt, men unngå altfor diffuse formuleringer. Han tar ikke hint. Tenker antakeligvis at invitten har et vennskapelig formål, og dermed er det duket for et møte med enda mer jatting. Få frem at du liker ham, og spør om han vil bli med ut en _konkret_ dag/kveld.
Gjest lillagubban Skrevet 7. desember 2007 #35 Skrevet 7. desember 2007 Åh, så sendte jeg melding og nå er jeg redd! Han er sikkert ikke interessert. Og så sa venninna mi nettopp at hun hadde spurt ham om han likte meg og da hadde han sagt at han ikke visste. Så nå blir han sikkert helt stressa stakkars, når jeg driver å maser på melding. Æsj, dumme meg! ånejånejånej...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #36 Skrevet 7. desember 2007 Åh, så sendte jeg melding og nå er jeg redd! Han er sikkert ikke interessert. Og så sa venninna mi nettopp at hun hadde spurt ham om han likte meg og da hadde han sagt at han ikke visste. Så nå blir han sikkert helt stressa stakkars, når jeg driver å maser på melding. Æsj, dumme meg! ånejånejånej... Kutt ut da! Well done. Du har endret strategi, og det er lurt når foregående har vist seg å ikke fungere.
Gjest lillagubban Skrevet 8. desember 2007 #37 Skrevet 8. desember 2007 Fremdeles ikke hørt noe fra ham... Så får vel ta hintet. Men jeg er så lei av å skulle gjette meg fram til ting, kan han ikke bare svare så jeg vet!
la Flaca Skrevet 8. desember 2007 #38 Skrevet 8. desember 2007 Fortsatt ikke hørt noe? Første gang jeg er inne på tråden her, og det er så irriterende at siste kapittel mangler. Fortsettelsen takk! Hva skrev du forresten i den meldinga? Det du foreslo lenger opp her?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #39 Skrevet 8. desember 2007 Dette er trening på å ta initiativ. Det er ett fett hva du skrev. Det viktigste er at du faktisk gjorde noe. Jeg ville droppet ham for nå og heller begynt å se an andre kandidater. Men hold døren åpen for ham da, i tilfelle han skulle komme ut av sneglehuset sitt.
Gjest lillagubban Skrevet 8. desember 2007 #40 Skrevet 8. desember 2007 Fortsatt ikke hørt noe? Første gang jeg er inne på tråden her, og det er så irriterende at siste kapittel mangler. Fortsettelsen takk! Hva skrev du forresten i den meldinga? Det du foreslo lenger opp her? Enig, mangler en happy ending på slutten her:P Ja, sånn ca det. og så la jeg til "skulle jo ikke ha noe hotel cæsar" fordi det var det vi snakket om en gang tidligere. At det skulle bli noe seriøst og ikke bare fjas. Men nå er det nettopp det er blitt... Men men. Akkurat nå er det liten sjanse for at vi møtes, men etter juleferien må vi omgås som vanlig igjen. Og jeg føler litt det er han som burde være "flau"? Eller kanskje jeg har gjort mye feil her også, men.. Dette er trening på å ta initiativ. Det er ett fett hva du skrev. Det viktigste er at du faktisk gjorde noe. Jeg ville droppet ham for nå og heller begynt å se an andre kandidater. Men hold døren åpen for ham da, i tilfelle han skulle komme ut av sneglehuset sitt. Det er vel det, skal prøve å glemme ham for nå. Føler han har fått fram poenget ved å ikke ta kontakt. Så da er vel jeg "fri". Nå er det ikke noen andre jeg vet om som jeg i det hele tatt kunne noen gang tenke med å gjøre noe som helst med, da. Men det er når man er ganske fornøyd med å være singel at kjærligheten dukker opp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå