estrella Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Når en fyller 18 år, er en virkelig nødt til å ha en kjempestor fest?
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Nopes.. Jeg hadde ingenting. Ikke når jeg ble 20 heller, det er jo på en måte større dag for folk som går på byen hvertfall..
Gjest milkyway Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Nope. Meg og nær venninne dro ut på puben og hadde gratis bursdagspils og møtte non spandable venner der
Gjest Opa Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Når en fyller 18 år, er en virkelig nødt til å ha en kjempestor fest? hehe, nei. Har aldri vært på noens 18-års fest -eller 20-års fest for den saks skyld, og min egen 18-års dag husker jeg ikke engang.
Gjest Pepper Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 hehe, nei. Har aldri vært på noens 18-års fest -eller 20-års fest for den saks skyld, og min egen 18-års dag husker jeg ikke engang. Ikke jeg heller.
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Det er helt opp til en selv. Noen av vennene mine hadde feiring, andre ikke. De som hadde, hadde ikke noen større bursdagsfest enn de f.eks. hadde på 17-årsdagen. Selv hadde jeg en fest med inviterte gjester sammen med en venninne som hadde bursdag like etter meg. Men kan ikke huske at jeg følte noe press eller forventning om det. Virker som det er mye som er vanlig. Noen gjør ingenting, andre har fest, noen har kaffeselskap, mens andre tar seg en bytur.
Gjest lillagubban Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Nei, jeg hadde venner over på taco også så vi film på 18årsdagen, akkurat som på alle andre bursdager i tenårene. Nitten og tjue årsdag ble ikke feiret i det hele tatt, hadde ikke noe fest med alkohol før nå i år når jeg ble 21.
estrella Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 Okei.. Da gruer jeg meg ikke så masse allikevel til jeg blir 18.. Jeg hadde litt lyst å ha fest, siden nesten alle har det, men egentlig så har jeg ikke råd. Må jo betale slike ting selv.. Reiser 2 uker på studietur i februar, kommer hjem til vinterferie og rett etterpå fyller jeg 18, så har egentlig ikke råd til det.. Men en liten feiring blir det nok, med de nærmeste vennene
Gjest milkyway Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Mye bedre å huske dagen som en fin markering med venner, framfor grøftefyll med spy og elendighet! :-D
estrella Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 Mye bedre å huske dagen som en fin markering med venner, framfor grøftefyll med spy og elendighet! :-D Enig
Gjest puselabb Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde ikke noen svær bursdagsfest da jeg ble 18. Ikke når jeg ble 20 heller. Har bare gått ut og spist med venner/kjæreste, synes det er koseligere. Selv om det selvfølgelig kan bli gøy med stor fest også, det spørs vel litt hva slags person man er. I min omgangskrets har det aldri blitt forventet at noen skal holde svær bursdagsfest. Du må jo gjøre som DU har lyst til, det er jo tross alt din bursdag :rosasmil:
estrella Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2007 Siden jeg ser nå at flere ikke hadde fyllefest når de fylte 18, så tror jeg at jeg skal velge å kun feire med de nærmeste vennene mine. Er ikke en fest-person, altså drikke med dritings o.l Har aldri helt skjønt poenget Så det blir sikkert bare en koselig feiring da
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Er du bare 17 år du da Kos deg på 18 års dagen din sånn du selv vil du. Var det 28 februar?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det må man. Hvis ikke er man en taper.
Gjest Jenna88 Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) En er selvfølgelig ikke pålagt å gjøre noe som helst. En gjør det en føler for. De som holder store fester, utelukkende fordi de føler at de må det, anser jeg egentlig som ganske umodne. Gjør de det derimot fordi de ønsker det, er det en annen sak. Endret 9. oktober 2007 av Jenna88
billie Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det må man. Hvis ikke er man en taper. Flott,reflektert svar! Husker ikke hva jeg gjorde på 18 års dagen min jeg, men jeg feiret ikke 25 års dagen min hvertfall.. dvs jeg var på kaffeslaberas hos svigers. Jeg liker ikke at man blir "pålagt" å feire diverse ting i livet.. man feirer hvis man har lyst, og på hvilken måte man vil.
Gjest marihan Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 Når en fyller 18 år, er en virkelig nødt til å ha en kjempestor fest? JA! hadde i hvertfall jeg, og hadde angra hvis ikke.
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #18 Skrevet 9. oktober 2007 Trenger det å koste så mye å ha fest da? Og til det du spurte om: Nei, såklart ikke. Det gjør du akkurat som du føler for
estrella Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 9. oktober 2007 Er du bare 17 år du da Kos deg på 18 års dagen din sånn du selv vil du. Var det 28 februar? Øøø.. Hvem er du? Har jeg nevnt at det var 28 februar her inne :-O ? Benedicte???
estrella Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2007 Trenger det å koste så mye å ha fest da? Og til det du spurte om: Nei, såklart ikke. Det gjør du akkurat som du føler for Nææh..koster vel litt uansett hva jeg velger å gjøre:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå