Gjest Gudbrandsdøl Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Min samboer promper helt hemningsløst. Overalt i huset, og så høylytt at jeg hører henne fra et rom til et annet, og ofte når hun sitter i sofaen og ser på TV. Alle steder unntatt ved matbordet. Ikke bra å holde seg sier hun. Jeg ser ikke lenger på henne som et seksuelt vesen. Alt er bare trist.
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Skjerp deg. Ikke vær så fisefin. Men seriøst. Noen har mer luftveisproblemer enn andre. En liten fis skader ingen. Du kan jo be henne om å slippe smygere i stedet? Endret 9. oktober 2007 av Pax
Gjest Peachbud Skrevet 9. oktober 2007 #4 Skrevet 9. oktober 2007 Kjøp tabletter mot luft i magen. Hva heter de? TS: Og be henne gå på do og fise.
Gjest Pax Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Hva heter de? Jeg husker ikke, men boksen er grønn og orasje, og selges i helsekostbutikker.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. oktober 2007 #6 Skrevet 9. oktober 2007 Kvinners tarmsystem fungerer forbausende likt menns, egentlig. Har du prøvd sexnekt?
FrizzleSizzle Skrevet 9. oktober 2007 #7 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vet ikke hva sånne tabletter heter, men navnet "Ido-E" dukker opp i min bevissthet av en eller annen grunn. Tror det er et relativt bra utvalg i både helsekost og apotek. Sexnekt? Han ser jo ikke på henne som et seksuelt vesen...
Gjest =tentacle= Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Sexnekt? Han ser jo ikke på henne som et seksuelt vesen... Mange har sex med partneren likevel
Gjest Kristin_ Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Hvis dette bare er tull http://pics.bikerag.com/Uploads/data/500/258Troll_spray.jpg Hvis dette er tilfelle, så kan det være hun har en eller annen tarmsykdom eller en matallergi hun ikke har oppdaget, det kan gi mye luft. Du kan jo prøve å snakke med henne...?
Gjest Jenna88 Skrevet 9. oktober 2007 #10 Skrevet 9. oktober 2007 Det er faktisk like ekkelt når menn gjør det. Men det er tydeligvis en uskreven regel at menn kan prompe i vei, for de skal ikke være kvinnelige uansett. Jeg har ikke tall på hvor mange gutter/menn som ser ut til å gi blaffen i om de promper foran andre.
Nabodama Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Uansett om behovet for å prompe skulle være stort, er det da unødvendig å gjøre det overalt. Det går fint an å gå på badet! Om hun så må gå ofte på badet, javel, så må hun det da.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #13 Skrevet 9. oktober 2007 Minifom, heter medisinen mot mye luft i magen, og fåes kjøpt reseptfritt på apotek
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #14 Skrevet 9. oktober 2007 Mange kvinner får ekstra mye luft i magen ca. 10-12 dager før menstruasjonen og det kan vare i over en uke! Oppblåste blir vi også!
Nabodama Skrevet 9. oktober 2007 #15 Skrevet 9. oktober 2007 Mange kvinner får ekstra mye luft i magen ca. 10-12 dager før menstruasjonen og det kan vare i over en uke! Oppblåste blir vi også! Ja, sikkert helt normalt for mange, men ikke dermed en unnskyldning for å slippe det ut hvor som helst.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #16 Skrevet 9. oktober 2007 Du må jo si det til henne at du misliker det. Hva mener du med ikke sex pga. promp? Promper ikke du eller? Send henne inn hit hvor hun er velkommen http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=296556
Gjest Nedfall Skrevet 9. oktober 2007 #17 Skrevet 9. oktober 2007 Minifom, heter medisinen mot mye luft i magen, og fåes kjøpt reseptfritt på apotek Ikke bare bra, visstnok..
Gjest Heloise Skrevet 10. oktober 2007 #18 Skrevet 10. oktober 2007 Min samboer promper helt hemningsløst. Overalt i huset, og så høylytt at jeg hører henne fra et rom til et annet, og ofte når hun sitter i sofaen og ser på TV. Alle steder unntatt ved matbordet. Ikke bra å holde seg sier hun. Jeg ser ikke lenger på henne som et seksuelt vesen. Alt er bare trist. Jeg gjør det jeg kan for ikke å prompe slik at min kjæreste skal høre eller merke noe til det, jeg er kanskje rar eller prippen, men jeg klarer ikke prompe/rape e.l. foran han
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #19 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg gjør det jeg kan for ikke å prompe slik at min kjæreste skal høre eller merke noe til det, jeg er kanskje rar eller prippen, men jeg klarer ikke prompe/rape e.l. foran han Da er du ikke sikker på hverken deg selv eller han. Det èr jo veldig naturlig å gjøre dette.Like naturlig som at du må ha mat og drikke for å leve. Begynn å fise og rape forran han så skal du se han gjør det samme igjen.Det blir veldig bra i lengden og dere lærer hverandre å kjenne.
Gjest Heloise Skrevet 10. oktober 2007 #20 Skrevet 10. oktober 2007 Da er du ikke sikker på hverken deg selv eller han. Det èr jo veldig naturlig å gjøre dette.Like naturlig som at du må ha mat og drikke for å leve. Begynn å fise og rape forran han så skal du se han gjør det samme igjen.Det blir veldig bra i lengden og dere lærer hverandre å kjenne. Joda, svært trygg på han, og på meg, men synes ikke det er riktig. Kan ha sammenheng med at jeg vokste opp med en far som prompet over alt og syntes dette var skrekkelig festlig. Helst spiste han ting han visste det luktet ekstra mye av også... Så egentlig "hater" jeg promping og raping i hytt og pine. Synes det er noe man helst ikke gjør ved siden av sin kjære. Kan godt gjemme det under min egen dyne, eller på andre siden av rommet, men ikke så han merker det. Er bare feil for meg, retten og sletten! Men vi snakker jo om det da, han vet jeg ikke synes noe om det, og vi ler av meg pga det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå