Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gudbrandsdøl
Skrevet

Min samboer promper helt hemningsløst. Overalt i huset, og så høylytt at jeg hører henne fra et rom til et annet, og ofte når hun sitter i sofaen og ser på TV. Alle steder unntatt ved matbordet.

Ikke bra å holde seg sier hun.

Jeg ser ikke lenger på henne som et seksuelt vesen. Alt er bare trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp tabletter mot luft i magen.

Skrevet (endret)

Skjerp deg. Ikke vær så fisefin. :erter:

Men seriøst. Noen har mer luftveisproblemer enn andre. En liten fis skader ingen. Du kan jo be henne om å slippe smygere i stedet?

Endret av Pax
Gjest Peachbud
Skrevet
Kjøp tabletter mot luft i magen.

Hva heter de?

TS: Og be henne gå på do og fise.

Skrevet
Hva heter de?

Jeg husker ikke, men boksen er grønn og orasje, og selges i helsekostbutikker. :)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Kvinners tarmsystem fungerer forbausende likt menns, egentlig.

Har du prøvd sexnekt? :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva sånne tabletter heter, men navnet "Ido-E" dukker opp i min bevissthet av en eller annen grunn.

Tror det er et relativt bra utvalg i både helsekost og apotek.

Sexnekt? Han ser jo ikke på henne som et seksuelt vesen...

Gjest =tentacle=
Skrevet
Sexnekt? Han ser jo ikke på henne som et seksuelt vesen...

Mange har sex med partneren likevel ;)

Gjest Jenna88
Skrevet

Det er faktisk like ekkelt når menn gjør det. Men det er tydeligvis en uskreven regel at menn kan prompe i vei, for de skal ikke være kvinnelige uansett.

Jeg har ikke tall på hvor mange gutter/menn som ser ut til å gi blaffen i om de promper foran andre.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

Uansett om behovet for å prompe skulle være stort, er det da unødvendig å gjøre det overalt.

Det går fint an å gå på badet!

Om hun så må gå ofte på badet, javel, så må hun det da.

Skrevet

Minifom, heter medisinen mot mye luft i magen, og fåes kjøpt reseptfritt på apotek

Skrevet

Mange kvinner får ekstra mye luft i magen ca. 10-12 dager før menstruasjonen og det kan vare i over en uke! Oppblåste blir vi også!

Skrevet
Mange kvinner får ekstra mye luft i magen ca. 10-12 dager før menstruasjonen og det kan vare i over en uke! Oppblåste blir vi også!

Ja, sikkert helt normalt for mange, men ikke dermed en unnskyldning for å slippe det ut hvor som helst.

Gjest Nedfall
Skrevet
Minifom, heter medisinen mot mye luft i magen, og fåes kjøpt reseptfritt på apotek

Ikke bare bra, visstnok..

Gjest Heloise
Skrevet
Min samboer promper helt hemningsløst. Overalt i huset, og så høylytt at jeg hører henne fra et rom til et annet, og ofte når hun sitter i sofaen og ser på TV. Alle steder unntatt ved matbordet.

Ikke bra å holde seg sier hun.

Jeg ser ikke lenger på henne som et seksuelt vesen. Alt er bare trist.

Jeg gjør det jeg kan for ikke å prompe slik at min kjæreste skal høre eller merke noe til det, jeg er kanskje rar eller prippen, men jeg klarer ikke prompe/rape e.l. foran han :fnise:

Skrevet
Jeg gjør det jeg kan for ikke å prompe slik at min kjæreste skal høre eller merke noe til det, jeg er kanskje rar eller prippen, men jeg klarer ikke prompe/rape e.l. foran han :fnise:

Da er du ikke sikker på hverken deg selv eller han. Det èr jo veldig naturlig å gjøre dette.Like naturlig som at du må ha mat og drikke for å leve.

Begynn å fise og rape forran han så skal du se han gjør det samme igjen.Det blir veldig bra i lengden og dere lærer hverandre å kjenne.

Gjest Heloise
Skrevet
Da er du ikke sikker på hverken deg selv eller han. Det èr jo veldig naturlig å gjøre dette.Like naturlig som at du må ha mat og drikke for å leve.

Begynn å fise og rape forran han så skal du se han gjør det samme igjen.Det blir veldig bra i lengden og dere lærer hverandre å kjenne.

Joda, svært trygg på han, og på meg, men synes ikke det er riktig.

Kan ha sammenheng med at jeg vokste opp med en far som prompet over alt og syntes dette var skrekkelig festlig. Helst spiste han ting han visste det luktet ekstra mye av også...

Så egentlig "hater" jeg promping og raping i hytt og pine. Synes det er noe man helst ikke gjør ved siden av sin kjære.

Kan godt gjemme det under min egen dyne, eller på andre siden av rommet, men ikke så han merker det. Er bare feil for meg, retten og sletten! Men vi snakker jo om det da, han vet jeg ikke synes noe om det, og vi ler av meg pga det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...