Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #1 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg hadde mens for et par dager siden som kom for tidlig. Begynte vel blø på fredag. Kraftig, og som en helt normal mens. Er rimelig sikker på at det var en mens uten noe mer dramatikk, men jeg har begynte å lure. Er jeg for sent ute til å få vite om jeg var gravid ved en hjemmetest?
Ginen Skrevet 9. oktober 2007 #2 Skrevet 9. oktober 2007 Skulle nok tro det fremdeles var HCG igjen i kroppen. Du kan ikke bare ta en test da?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #3 Skrevet 9. oktober 2007 Skulle nok tro det fremdeles var HCG igjen i kroppen. Du kan ikke bare ta en test da? Var usikker på om jeg i det hele tatt ville vite. Så ikke helt poenget med å sørge over noe som ikke ble, og om jeg var gravid for å bli så er nærmeste uken en uke jeg ikke har mulighet til å håndtere mer stress. Men jeg testet (orket ikke mer), og den var så negativ som den kunne få blitt Lurer på hvordan jeg blir den dagen jeg eventuelt går en dag eller 2 på overtid
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det får du ta når den tid kommer Ja, satser på at det blir om ca 3-6 måneder (Vet barn ikke kommer på bestilling, men håp er lov å ha )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå